Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts 2013


Artemis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sikkert sæd, sannsynligvis en av handlerne som har kjøpt seieren på forhånd.

Broren til Bodil nr 2 i special junior dog, av 19

Frokost inntatt, kameraet ladet og snart går bussen. Crufts, here I come!

Posted Images

Juniorhandlern til Israel var jo den søteste jenta ever. Så håpefull og smilende. Håper litt at hun vinner bare fordi hun var så søt :ahappy: Hun norske var flink, men så absolutt ikke noe blid ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juniorhandlern til Israel var jo den søteste jenta ever. Så håpefull og smilende. Håper litt at hun vinner bare fordi hun var så søt :ahappy: Hun norske var flink, men så absolutt ikke noe blid ut :P

Kanskje søt - men når bikkja verken står spesielt bra eller er noe spes i bevegelse hjelper det ikke ;)

4 nordiske land blant de 10 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Victoria :) Hun var nok ikke sur, bare veldig konsentrert og det er da absolutt lov!

Sa bare hva jeg så :P Israel var skikkelig håååååpefull med det fine smilet og det varma mitt hjerte :) Men jeg har ikke schnørig på det der, for jeg så ikke forskjell på noen form for oppstilling anna enn at noen av bikkjene hoppa mer enn de andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvisning av vinnerne av lydighet. Forstod det slik at lydighetsklassen var delt i hannhunder og tisper? Dette er vinnerne av de to klassene.

Tror det er vinneren av Heelwork to music og vanlig lydighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besøkte Crufts i dag. Slitsomt. :P Altfor mye folk, hehe. Fikk sett mange flotte hunder i alle fall. Ble ganske overrasket over det jeg så av setterne. Halvparten var jo overvektige! Ikke smellfeite, men med et ekstra lag fett over ribbene, håndtak slik at de ikke fikk "innsving", og ikke like opptrukket under buken. Normale slanke hunder(som til og med er hakket tykkere enn min IRHS) fikk kommentarer om at de var for tynne? :blink:

P1040652s_zps0521dcc6.jpg

P1040625s_zps660fdbe4.jpg

Tok ikke noe særlig med bilder, men la ut de jeg tok her:

http://hundesonen.no/forum/topic/67907-noen-bilder-fra-crufts-2013/

Tror det er vinneren av Heelwork to music og vanlig lydighet :)

Ah, ok, for de sa at det var vinnerne av disse: The Crufts Obedience Championships - Friday (Bitch) and Saturday (Dog)

"Crufts Obedience Championships
Friday and Saturday are the highlight of the UK Obedience year, when the best of UK Obedience dogs and their handlers compete for the title of Crufts Obedience Champion. One day is for bitches, the other for dogs. Throughout the year there are 46 Championship shows around the UK that host qualifying classes for the Crufts Obedience Championships. All dogs have won through the class levels to qualify for Championship Class C, and those who win a Championship class during the preceding year will qualify to compete in the Obedience Championships the following March. The title of Obedience Champion can be claimed by any dog that has won Championship Class C on three occasions under three different judges, or which wins a Crufts Championship Obedience class."

Fra http://www.thekennelclub.org.uk/item/3619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i morgen det kåres en hund i hver gruppe? Når da?

(Veit ikke hva det kalles, er ikke så inn i utstilling :P )

Ulike grupper går ulike dager, og det kåres en vinner i hver gruppe samme dag som rasene i gruppen blir bedømt. Senere i kveld skal de kåre vinneren av gundoggruppen. I morgen skal best in show avgjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulike grupper går ulike dager, og det kåres en vinner i hver gruppe samme dag som rasene i gruppen blir bedømt. Senere i kveld skal de kåre vinneren av gundoggruppen. I morgen skal best in show avgjøres.

Ja det veit jeg, men så bare søndag i fjor og da var det vinneren i hver gruppe som de kåret en vinner av, før den "beste" vant.

Hvis du skjønner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det veit jeg, men så bare søndag i fjor og da var det vinneren i hver gruppe som de kåret en vinner av, før den "beste" vant.

Hvis du skjønner :P

BIS kåres mellom vinnerne i de ulike gruppene ja. I morgen er det jo flere raser som skal bedømmes, og vinnerne av de gruppene som går i morgen kåres i morgen aften før best in show avgjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...