MegaMarie Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Liker Aussie, Tibetansk Terrier og Labrador Tipper Aussie og Labrador blir plassert, men vet ikke hvem som vinner enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Labrdoren er lekker i ringen. Lab, basset og aussie skiller seg ut for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Da har jeg sett alle finalistene entre ringen. Da heier jeg på aussie og labrador Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Se den stilige saken da.......... den er jo bare så herlig....... Skulle ønsket jeg jaktet for da skulle jeg hatt meg en sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Lurer på hvordan skye'en ser ut under pelsen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Glemte basseten! Den var rå i ringen! Må tenke litt på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Basset-saken var knallsøt, likte den. Heier på den og Aussien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Blir kastet ut fra youtube hele tiden!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Ååå, basseten. Og selv om labben er litt overvektig for min smak, så synes jeg det er en flott hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Jeg heier på basseten jeg altså, hun er jo bare dritsøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Likte basseten jeg også, men jeg heier fortsatt på labbisen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 NEI - nå ble jeg kasta ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Var noen som nevnte at schäferen så ut som en frosk. Vet ikke om jeg var enig i det, men king charles spaniel ser ut som en frosk i ansiktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Den labradoren var bare superfin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Nei nå tar jeg tilbake det med labradoren... den er bare tjukk. Basseten og aussien da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Synes også labbisen er litt feit, men så herlig æ gett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Labradoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Den labben har et utrolig skjønt ansikt og uttrykk i allefall, jeg tipper den blir en av de to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Jeg HÅPER det blir Basset, Labbis eller Aussie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Har heldigvis ikke hatt noen flere problemer med youtube, men det kommer sikkert til å skje når vinneren skal kåres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Guri så fin den aussien er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Jeg liker virkelig ikke Aussier som er klipt og frisert. De ser kunstige og ekle ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Tenk så fin labbisen hadde vært hvis den hadde vært slank! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Hva er den lille labbetussen for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Basset med aussie som reserve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts