Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts 2013


Artemis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sikkert sæd, sannsynligvis en av handlerne som har kjøpt seieren på forhånd.

Broren til Bodil nr 2 i special junior dog, av 19

Frokost inntatt, kameraet ladet og snart går bussen. Crufts, here I come!

Posted Images

Guest Belgerpia

Jeg synes dommerne har gjort en god jobb med belgerne i år. Jeg liker BIR tispa - hun erin, men det er ikke så stilig når de er litt engstlig - supre bevegelser på henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beardisen var kjempetrist å se på - de har da SÅÅ mange lekre hunder der borte, også fant de den, liksom... Ja, ja..

Komondoren og schäferen var imponerende når de kom inn, border collien og old englishen var supre, synes jeg.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siberian husky kom også sent inn i den forrige gruppen. Tror de sa noe om at de var litt forsinket med noen av rasene og at de såvidt ble ferdig før gruppen?

Komondoren får jeg veldig lyst til å barbere. Tenk så lett det må være å bevege seg uten de kiloene med pels på slep! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beardisen var kjempetrist å se på - de har da SÅÅ mange lekre hunder der borte, også fant de den, liksom... Ja, ja..

Ja, den var veldig trist å se på... ikke noe humør eller noe liksom.

Briarden som vant var ei veterantispe. Dårlig stelt i pelsen - synes liksom de bør være litt bedre børsta når de er på Crufts liksom. Så helt ok ut, men ikke sånn wow akkurat. Litt kjedelig, som beardisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei funker det å ta på pause? Pokker! Løp på do og gikk glipp av catle dog. Løp ut når aussien gikk. Den var med i en finalegreie på torsdag også, så hadde jo sett den før.

Ja, bare trykk pause knappen :aww:;) Man henger litt etter da, men jeg bare spoler over de rasene jeg ikke bryr meg så mye om for å komme "live" igjen.

Jeg blir overrasket hvis ikke schæferen kommer videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...