Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningsmusikk


Nirm
 Share

Recommended Posts

Jeg prøver å lage meg ei Spotify-liste med treningsmusikk. Men så kommer jeg litt til kort, fordi jeg omtrent ikke aner navn på sanger eller artister fra de siste sånn 50 årene eller noe... Og jeg vil ha noe annet til trening enn det jeg hører på til vanlig, og som har litt mer "løpevennlige" rytmer.

Jeg kommer liksom på "Eye of the Tiger", og så stopper det der, og jeg kan ikke høre på en sang i flere timer (eller kanskje man løper ekstra fort da, bare for å bli kvitt sangen. :lol: ).

Så har du noe musikk å anbefale til trening?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Daft Punk til trening, jeg. Spesielt er "Touch it/Technologic" fra plata Alive 2007 superdigg å høre på, og motiverer meg alltid til å gi litt ekstra :)
Harder,better,faster,stronger.

Eye of the witch med King Diamond er maffig,for oss som liker sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens. :)

Skulle det åpnes i lister? Eller finner jeg de på Spotify eller noe?

Prøver å være flink nå og legge merke til hvem som synger når jeg hører musikk med god tempo i på radioen for tiden. :P Jeg er seriøst dårlig på alt som har med musikk å gjøre... :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens. :)

Skulle det åpnes i lister? Eller finner jeg de på Spotify eller noe?

Prøver å være flink nå og legge merke til hvem som synger når jeg hører musikk med god tempo i på radioen for tiden. :P Jeg er seriøst dårlig på alt som har med musikk å gjøre... :getlost:

De skulle åpnes i spotifylister. Send meg en PM på facebook om det ikke fungerte, så får du dem der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...