Mirai Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Whaaat http://dachshundlove.blogspot.co.uk/2012/04/those-special-dachshund-mixes-meet.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Huff, tro hvor mye plaga den hunden blir etterhvert... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Artig blanding, men ikke noe og trakte etter bassert på utseende. Ser ikke helt bra ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 ÆSJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 En annen dachsblanding som ser helt feil ut: Dachs/Labrador/Schæfer-mix Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 En annen dachsblanding som ser helt feil ut: Dachs/Labrador/Schæfer-mix hahaha huff.. DET store hodet da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 hahaha huff.. DET store hodet da. Ja sant! Da jeg så første bildet,så tenkte jeg,hmm,det var jo en fin hund. Å så fikk jeg se kroppen i tillegg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Onkelen min hadde en slik en mange år siden. Den var no lavere enn hva denne ser ut til å være. samt at den hadde litt lengre pels. Snodig skapning. I Oslo for en del år tilbake traff jeg på en Rottweiler/dachs blanding. Man bare så veldig godt at det var det den var blanding av. Lang i kroppen, kraftig og rotweileraktig hode og fargene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Haha, de blir så snåle! . Underholdende å se på, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Jeg syns frambena ser deformerte ut på den dachs/grande blandingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Jeg syns frambena ser deformerte ut på den dachs/grande blandingen. Ja, det var det jeg hadde tenkt til å kommentere og, ser ikke bra ut!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Synes den over ligner litt på Västgötaspets jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Synes den over ligner litt på Västgötaspets jeg? Denne har jo faktisk et hode som passer til kroppen,så vil ikke sammenligne de så alt for mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 8. November 2014 Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 Dachshundblandinger ass! Rottweiler/dachs Husky/dachs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 8. November 2014 Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 :no: stakkars hunder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 8. November 2014 Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 Når proporsjonene er ok/tilsvarer original dachs, er det vel ikke noe mer synd på blandingene??Disse hadde kult utseende: ytre look til én rase, skviset inn i en dachs-kropp :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 8. November 2014 Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 Når proporsjonene er ok/tilsvarer original dachs, er det vel ikke noe mer synd på blandingene?? Disse hadde kult utseende: ytre look til én rase, skviset inn i en dachs-kropp :D Tenker det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 8. November 2014 Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 Det er jo så enkelt som at CD er dominant. Så blandinger blir jo en dvergvariant... Huff, stakkars PGV har det sikkert mye værre enn GGV osv.. Vet. Høyskolen har selv laget blandinger av dachs/eng.setter og dachs/labrador. De ser ut som Vorstehere med korte bein, enkelt og greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 8. November 2014 Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 CD, PGV, GGV? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 9. November 2014 Rapporter Share Skrevet 9. November 2014 CD, PGV, GGV? Chondodystrofisk dvergvekst (det som gjør at bikkjedyra får korte bein, samme som menneskelige kortvokste) Petit bassett griffon vendeen, Grand bassett griffon vendeen....(samme rase, kort og langbeint utgave... ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 9. November 2014 Rapporter Share Skrevet 9. November 2014 Den rottweilerdachsen såg helt syk ut... Og mange av dem har jo heilt feil proporsjoner! Mye kraftigere og tyngre kropp og hode enn en dachs vilke hatt i kombinasjon med dvergbein :/ ikke en god kombo tenker jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. November 2014 Rapporter Share Skrevet 9. November 2014 Dachshundblandinger ass! Den var jo bare supersøt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts