Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden Bodhi er moteverdens nye bloggyndling


Djervekvinnen
 Share

Recommended Posts

Jeg er så sur og treig at jeg synes dette er drit-teit, jeg. :aww:

Er jo mye ironi i bildet her, tenkte jeg? Tror ikke dette er noen hund som kles opp til daglig, da hadde det vel ikke vært slike bilder mener jeg. :)

Og hunden vil jo iallefall ikke lide av å ta på seg slike klær bare for å ta et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hunden vil jo iallefall ikke lide av å ta på seg slike klær bare for å ta et bilde.

Mine shibaer hadde definitivt lidd av å bli ikledd klær på denne måten. At denne hunden ikke gjør det er sikkert riktig, for den har vel blitt kledd opp støtt som den skjødehunden den blir behandla som.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine shibaer hadde definitivt lidd av å bli ikledd klær på denne måten. At denne hunden ikke gjør det er sikkert riktig, for den har vel blitt kledd opp støtt som den skjødehunden den blir behandla som.

Jeg tror at slåsskampen som hadde oppstått mellom meg og Kuro i forsøket på å kle ham opp hadde skapt myyye mer medieoppmerksomhet enn det disse bildene gjør. :lol: Så jeg er helt enig med deg der altså, min shiba hadde også lidd.

Men jeg tenker at så lenge hunden ikke misliker dette, så for all del. Jeg orker liksom ikke engasjere meg. :aww::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...