HHC Skrevet 10. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 Hotellfrokost i helgen, nam nam! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Tacorester, dvs. salat med ostebiter oppi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Melon yoghurt med litt axa4 korn oppi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Det er nå jeg legger merke til at jeg spiser lik frokost omtrent hver eneste dag Noen ganger litt yogurt eller smoothe, men stort sett alltid egg, spekeskinke og tomat Jeg MÅ ha noe salt til frokost! Det hender at jeg spiser hjemmelagde rundstykker med ost da... Idag ble det 2 bløtkokte egg, hjemmelaget knekkebrød med cottage cheese og ruccola, en halv tomat, en skive spekeskinke og et glass vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 1 glass melk, og en burk med grønne stenfrie druer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 12. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Disse http://lisella.blogg.no/1360524612_oppskrift_sunne_cooki.html lurer jeg på å lage, høres ut som noe jeg kan like når jeg ikke har tid eller gidder å spise skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 I dag ble frokosten noe så spennende som en banan samt en klase stenfrie, røde druer. Disse http://lisella.blogg.no/1360524612_oppskrift_sunne_cooki.html lurer jeg på å lage, høres ut som noe jeg kan like når jeg ikke har tid eller gidder å spise skikkelig. Takk, det fikk jeg faktisk lyst til å teste ut selv! (Baker aldri). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 1 glass juice og 2 brødskiver med Peanuttsmør/Nugatti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Det er nå jeg legger merke til at jeg spiser lik frokost omtrent hver eneste dag Noen ganger litt yogurt eller smoothe, men stort sett alltid egg, spekeskinke og tomat Jeg MÅ ha noe salt til frokost! Det hender at jeg spiser hjemmelagde rundstykker med ost da... Idag ble det 2 bløtkokte egg, hjemmelaget knekkebrød med cottage cheese og ruccola, en halv tomat, en skive spekeskinke og et glass vann. [img=http://i289.photobucket.com/albums/ll231/bc-amira/IMG_1044_zpsf38e275c.jpg] Det så utrolig godt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 I dag ble frokosten noe så spennende som en banan samt en klase stenfrie, røde druer. Takk, det fikk jeg faktisk lyst til å teste ut selv! (Baker aldri). Da har jeg laget de med bare litt annerledes oppskrift, av most banan, havregryn, litt linfrø, hele blåbær og litt kanel (samme ingredienser som jeg pleier å spise som frokostblanding/grøt), og de ble veldig gode! Smakte nesten litt som crunchy pannekaker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 13. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 En tacowrap, og den var sinnsykt god Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Cottage cheese og kulturmelk med bringebær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Eggerøre med rød paprika i med litt pepper på, og oppskåret kyllingpålegg ved siden av, samt kaffe til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 14. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Skyr og en stor kopp te, var skikkelig keen på egg og bacon, men hadde glemt å kjøpe egg i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Gresk yoghurt med pekannøtter og honning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Pizza rester, fra Dolly Dimples Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Tortillalefse med salat, agurk, rødløk, tomat, skinke, ost og en liten dæsj hvitløksdressing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Omelett med løk, skinke og brokkoli, samt bringebær, druer og appelsin med vaniljekesam, nammis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 I dag prøvde jeg disse banan/havregrynskjeksene. Det ble litt mye banansmak for min del, men det er kanskje ikke så overraskende, siden jeg ikke elsker banan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Gresk yoghurt med pekannøtter og honning Kjøpte gresk yoghurt i dag, egentlig til å lage en dressing av, og det var jo vanvittig godt alene! Må absolutt prøve å lage noe annet av det og. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Havregrøt med kanel og en kopp med skogsbær te Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 2 skiver halvgrovt brød med brie og en stor kopp svart te Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 2 skiver med ovnsstekte ostesmørbrød. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Havregrynspannekaker med banan, og til frokostdessert bare fordi det er søndag slang jeg oppi litt sjokoladeproteinpulver i siste røren, og så med hjemmelaget bringebærsyltetøy da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Vel vel: 1stk pizzarester fra i går Alt for mye sjokoladerester fra i går En god mengde potetgullrester fra i går Litt smågodt fra i går Toppet med en oreodessert fra i går IKKE planer om å telle kalorier i dag i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts