SiriEveline Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Hvordan gjoer man det da Legger den inn i Info-teksten kanskje...? Aldri hatt sånn side selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Infoteksten hadde veldig kort maksimumsordgrense, proevde paa det foerst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Infoteksten hadde veldig kort maksimumsordgrense, proevde paa det foerst... om du legger meg til admin så kan jeg prøve å stickyen den,husker ikke helt i farta. evnt google å lag sticky post, sees det gjøres på sider og grupper osv så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Er det noen som har delt dette på andre forum? Det stoppet litt opp nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Jeg klarte det Vi har nå rundet 500 underskrifter! Fortsett å spre ordet folkens 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Er det noen som har delt dette på andre forum? Det stoppet litt opp nå... Vet ikke, men det var en god ide Regner med etterhvert som klubbene også tar opp dette at det vil komme flere underskrifter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ine Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Det ble delt på Norsk Agility Side tidligere idag, det ble laget en post der noen lurte på om ikke de skulle starte en kampanje for tittel i AG også, før det ble påpekt at lydigheten allerede hadde nevnt andre bruksklasser også i kampanjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Har delt på lapphundklubben sin side i dag 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Litt sent med her, men jeg har signert og skal prøve å få delt. Det er jo mange som kommer langt og gjør det bra i lp uten å nødvendigvis bli champignon, men disse får jo ingen kreditt for sitt arbeid. I tillegg kan det jo være noen som ikke får tittel fordi de ikke klarer uts.kravet. da er slike titler et godt alternativ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 20. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Flott jeg har også begynt å få positiv tilbakemelding fra hundeklubber! Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Så bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 26. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 613 signaturer! Fortsett og spre ordet, og minn hundeklubbene deres på å gi meg en tilbakemelding 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Drar opp denne, siden jeg nettopp kom over underskriftskampanjen via en annen side. Men altså, har du sendt ut til alle hundeklubber Teserere? Fikk ikke du noen feilmeldinger da du sendte ut fellesmailen? Hva slags tilbakemelding vil du at klubben skal gi, skal du ha en "bekreftelse" på at de støtter forslaget liksom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Jeg sendte til de fellesmailene til NKK, så de aller fleste skal ha fått. Fikk "kun" 4 feilmeldinger Ja, en bekreftelse på at klubben står bak meg og støtter forslaget Dersom din klubb ikke har fått noe mail, så send meg en mailadresse så kan jeg sende til dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Åja! Kan jo være at du har fått tilbakemelding allerede (Flateby HK), men det ligger iallefall ikke noe på facebooksiden deres så kan dobbeltsjekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Du kan jo gjerne dele det på deres facebook side mange av hundeklubbene har grupper på fb kun for medlemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Er flere svenske lappefolk som støtter oss og har signert 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ine Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Bare lurte på hvordan denne underskiftskampanjen gikk? Er det sendt inn til NKK? Eller ønsker du flere signaturer enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Kan ihvertfall si for min klubb at det dessverre ikke er noe mulighet til å gjøre noe deal ut av det, dem ønsker kun fokus på jakt. Men jeg skal be dem legge det på FB-siden sin for det om. Er jo lov å håpe på noen signaturer til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 15. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Bare lurte på hvordan denne underskiftskampanjen gikk? Er det sendt inn til NKK? Eller ønsker du flere signaturer enda? Den er ikke ferdig, saa jatakk til flere signaturer Den skal sendes inn til NKK 1 juli. Kan ihvertfall si for min klubb at det dessverre ikke er noe mulighet til å gjøre noe deal ut av det, dem ønsker kun fokus på jakt. Men jeg skal be dem legge det på FB-siden sin for det om. Er jo lov å håpe på noen signaturer til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 30. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Kampanjen er ved veis ende, og vi samlet "kun" 657 signaturer. Litt skuffende siden de samlet over 1000 forrige gang. Ikke er det mange klubbene som har gitt tilbakemelding heller... Men vi sender nå brevet inn til NKK uansett og håper på en positiv tilbakemelding! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Det blir LP titler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Nå spør jeg fordi jeg er blond og dum: Dette blir bare å gjelde LP, ikke både LP og AG? Og gjeldene fra 01.01.15, så kun de som får opprykk etter det som får tittel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Nå spør jeg fordi jeg er blond og dum: Dette blir bare å gjelde LP, ikke både LP og AG? Og gjeldene fra 01.01.15, så kun de som får opprykk etter det som får tittel? i sverige er det 3* første premie så får du tittel. Og blir i LP og Rally LP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 i sverige er det 3* første premie så får du tittel. Og blir i LP og Rally LP Men om det blir likt som i Sverige, så blir det vel kun tittel på de som får tre gange førstepremie i 2015? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts