Gå til innhold
Hundesonen.no

Lykke og Lady viser frem den fine naturen.


KristinR
 Share

Recommended Posts

Det er veldig fint her oppe, jeg gleder meg til å utforske mer. Har bare fått sett en liten del enda!

Jeg er forresten ganske sikker på at jeg har gått forbi dere/møtt dere på tur to ganger. Men jeg er pingle og tørr ikke å si hei. Men jeg spurte om hvor halsbånet til hunden kom fra da - den første gangen jeg så dere og ikke var helt sikker på hvem det var. Og dette blir enda flauere hvis det faktisk ikke var dere :P:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Lady var visst veldig opptatt av den elgen :P Lykke kunne ikke brydd seg mer. Hun har viktigere ting å holde på med! :) Tror Nitro hadde løpt etter elg hvis han har fått sjangsen. Vi har møtt på elg 2 ganger på tur og han blir litt gira da. Men når han ikke ser den mer så har han glemt den.

Flott å gå tur på nordsia.Pleide å gå til Auvika stranda (ved Kvalvika) Vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! :wub: Og fine jenter - herlige Lykke med fiiiiine flaska si. :lol: Og Lady da. Bikkjene her klikket i vinkel da du begynte å rope og plystre på Lady. HELT sikre på at NÅ kommer det noen. Hjelper vel ikke at hesten min heter Lady og jeg plystrer og roper på henne :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en video som ligger på Facebook. Men visningen er offentlig. Er du ikke på Facebook?

Prøver på andre vis å få den inn hit, men får ikke til dessverre.

Joda er på face, aha var derfor det sto at jeg trengte flash :P Skjønte ikke hvorfor jeg trengte det for å se bilder.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i sentrum. Er ofte på Nordsia. Ett av de stedene der jeg sjeldnest treffer andre folk og hunder. Jeg har vel vært på alle strendene på Nordsia. Liker å ha oversikt. Har ei med høyt ressursforsvar som kan ha kort lunte på fremmede hunder. Og lukisen har stor radius så jeg liker å ha litt oversikt.

Jeg husker hun som spurte meg om halsbåndet til Lady. Var det i hundeparken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nhååå så fint de leker! Skulle ønske Nitro hadde en så god venn som Lady har! :) Og han bare eeeelsker sin jolly ball hehe.

De hopper og spretter slik du ser på filmen og så innimellom løper de i hundre og ******* etter hverandre:) De koser seg i lag. Men det har tatt litt tid. I starten så dominerte Lady henne ved å legge henne i bakken og nappe henne bak på rumpa.. Men nå legger ikke Alma seg for henne og da sluttet Lady med den atferden.

Lykke er fornøyd bare hun har noe å leke med hun. Hun har ikke det behovet for å leke med andre:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i sentrum. Er ofte på Nordsia. Ett av de stedene der jeg sjeldnest treffer andre folk og hunder. Jeg har vel vært på alle strendene på Nordsia. Liker å ha oversikt. Har ei med høyt ressursforsvar som kan ha kort lunte på fremmede hunder. Og lukisen har stor radius så jeg liker å ha litt oversikt.

Jeg husker hun som spurte meg om halsbåndet til Lady. Var det i hundeparken?

Jepp, det var meg :) Det var rett utenfor hundeparken, jeg var på vei hjem fra bussen eller noe slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...