Gjest Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Hanna, hehey, det er en fin bit bonus-informasjon. Og takk! Vi gleder oss veldig altså. Toril, tusen takk for koselige ord! Vi er så spente! Jeg er spent på hva hun blit hetende også. Hun heter Bokka nå, men jeg synes hverken hun ser ut eller virker som en Bokka. Haha, Bokka Det var litt.... rart-morsomt liksom. Nesten så rart at det fikk sjarm Enig i at Bokka bør endres, men jeg veit jammen ikke i hva! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Boinka! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Oi! Gratulerer! ! Jeg har aldri møtt en mini-bull jeg ikke har likt faktisk, og jeg har vært utrolig svak for bull terrier utseendet siden jeg så den Uendelige Reisen (?) for hundre år siden. Fine hundene! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Wow.. det var dagens hypotetiske gode nyheter (jeg er syykt redd for å jinxe..)! Masse masse hypotetiske gratulasjoner! Og den hypotetiske hunden var bare å smelte av .. du går fra stygg-sjarmige Fyda til superkul hypotese! I likhet med mange her, synes også jeg at BT er kjempe kjempe kule, jeg simpelthen elsker de der egg-hodene altså. Og at det er en miniutgave er ingen dum ting, den er bulle nok så det holder allikevel! Og så lurer jeg på om ikke den hypotetiske hunden ikke hadde kledd Nirms evige navneforslag: Skrutt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Takk igjen alle sammen! Jeg setter pris på antijinxinga, Tonje! Det komer til å bli kjemperart å ha en bulle som ikke blir sett på som farlig. Rart og veldig deilig! Jeg håper det betyr at jeg tør slappe av og slippe kontrollen mer. Denne vil jeg ha løs kjenner jeg, uten å være redd for at det lurer en avlivningsbegjæring rundt hvert hjørne. Herregud, jeg har issues. Krutsi har en Krutt, Skrutt blir for nært synes jeg. Boinka? Å boinke er å ha sex liksom? Måtte kalt henne Ferdigboinka isåfall da, siden hennes seksuelle karriere er over når hun flytter til Trondheim. Klart Garm skal hilse på. Men jeg tror ikke han får utløp for sine masochistiske tendenser med henne da, jeg tror hun er litt plagsomt in your face-leken, men ikke knøvlete sånn som han liker. Det irriterer meg at Julekongen knabbet et navn jeg hadde på hundenavnlista mi altså. Snerk hadde det nemlig vært artig å kalle henne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Hun kan hete Glufsa Det var vel heller kakaoen som knabbet navnet først! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Det er ikke kødd engang at det står på lista det og! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Hun kan hete Glufsa Det var vel heller kakaoen som knabbet navnet først! Æææh, nei, kjære deg. Jeg visste ikke at dere var trøndere, Mari! Da har jeg kjempelyst til å komme og hilse jeg også! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Det er ikke kødd engang at det står på lista det og! Great minds and all that jazz Edit: jeg skal bare lufte Glufsa litt!Jeg tror Glufsa må tisse!osv! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Ååå så gøy Mari! Gratulerer så mye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Hun kan hete Glufsa Det var vel heller kakaoen som knabbet navnet først! Det er ikke kødd engang at det står på lista det og! Ser for meg mange rare blikk om maribarnet står og roper Glufsa... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Æææh, nei, kjære deg. Jeg visste ikke at dere var trøndere, Mari! Da har jeg kjempelyst til å komme og hilse jeg også! Ja, det er vi! Eller, Marimannen er ikke da, men han er fin læll. Klart det skal hilses på! Great minds and all that jazz So true. Ååå så gøy Mari! Gratulerer så mye! Tusen takk! Jeg tror det blir kjempebra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Ser for meg mange rare blikk om maribarnet står og roper Glufsa... Han er ikke stort bedre egentlig. Jeg spurte han hva han ville hun skulle hete. "Kalv" visstnok. Not happening. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Ja, det er vi! Eller, Marimannen er ikke da, men han er fin læll. Klart det skal hilses på! Vi er jo ikke trøndere vi heller, men .. juksetrønder? Latetrønder? Tilflytninger, i hvert fall. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Vi er jo ikke trøndere vi heller, men .. juksetrønder? Latetrønder? Tilflytninger, i hvert fall. Wannabes hele gjengen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Hvorfor skulle du ikke tørre dette? Det er jo bare koselig! :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Hvorfor skulle du ikke tørre dette? Det er jo bare koselig! :D Fordi jeg er en omvent Midas, alt jeg tar i blir sykt og konker. Men jo, akkurat dette skal bli koselig! Uflaksen har snudd nå, jeg kjenner det på meg. Nå blir det bare lykke og fromme med Mari og hennes lille familie. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Hun vil jo være Boinka, liksom Eirik mener at Kalv var helt kurant, så han syns H skal få bestemme. Garm mener hun heter Wrrruuuuwwwwwwr? (med fistel), men det kan hende det er fordi det står hundekjeks ved siden av ham Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Siri, ja, de er supersøtekulestygge. Og miniversjon da du, det er jo bare genialt. Ja, de ER det . Jeg har lenge tenkt at Willy helt sikkert ville blitt glad for å få en slik leke i hus . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
busy Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Grattis Mari Hun er nydelig Selv endte jeg med miniatyr bullterrier i stede for sbt den gangen for 3 år siden, og merkelig nok skulle jeg også ha Alano for lenge siden også, husker vi snakket litt om de, vi har god smak innen hunder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Åhh, bull terrier Gratulerer Jeg kjenner deg ikke sånn egentlig, men dette unner jeg deg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Jeg heier på kalv! Og jeg vil ikke jinxe, så jeg smugdanser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Hun er jo kliss lik tidligere sonenmaskoten? KONSPIRASJON! Hun er utrolig fin, lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Åååå så spennende. Krysser fingrene, tær og labber. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Syns hun skal hete "Jinx" jeg. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts