Mari Skrevet 2. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Helt siden det ble bestemt at hun skulle komme til oss har jeg hele tiden gått og ventet på at det skal skjære seg, at noe skjedde slik at hun ikke kunne komme alikevel. Men nå er det ikke tid til at noe skal skje lenger! Nå tror jeg faktisk at hun blir vår altså! Det har 40 minutt på å skjære seg, da kjører vi lit søster for å plukke opp niese og så til Værnes! Hurra hurra! 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Helt siden det ble bestemt at hun skulle komme til oss har jeg hele tiden gått og ventet på at det skal skjære seg, at noe skjedde slik at hun ikke kunne komme alikevel. Men nå er det ikke tid til at noe skal skje lenger! Nå tror jeg faktisk at hun blir vår altså! Det har 40 minutt på å skjære seg, da kjører vi lit søster for å plukke opp niese og så til Værnes! Hurra hurra! Nå fikk jeg en skikkelig klump i halsen, for jeg trodde du skulle fortelle oss om hvordan det skar seg. Men neida! Du er jo snart på vei! Lykke til! Gleder meg til bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 *håpe inderlig at dagen følges opp EFIT-style* Masse lykke til på reisen og GRATULERER <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Helt siden det ble bestemt at hun skulle komme til oss har jeg hele tiden gått og ventet på at det skal skjære seg, at noe skjedde slik at hun ikke kunne komme alikevel. Men nå er det ikke tid til at noe skal skje lenger! Nå tror jeg faktisk at hun blir vår altså! Det har 40 minutt på å skjære seg, da kjører vi lit søster for å plukke opp niese og så til Værnes! Hurra hurra! Nå fikk jeg en skikkelig klump i halsen, for jeg trodde du skulle fortelle oss om hvordan det skar seg. Men neida! Du er jo snart på vei! Lykke til! Gleder meg til bilder Two of us! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Gleder meg til oppdateringer!! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Hurra for Mari og Putle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 God tur, gleder meg til oppdatering Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Hun er så søøøøt! 36 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Hun er så søøøøt! Jeg er så sooooft! Jeg begynner seriøst å grine, jeg. SÅ fint dette skal blir! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Ååååååh 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Nydelig er hun er hun kommet hjem nå? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Vi er i Stavanger enda. Flyet hjem gratulerer rundt sju, og det vi flyr innom Bergen. Hun er så god og trygg og kosete! Ååh, dette er bare beste dagen! 31 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Endelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Så herlig da :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Vi er i Stavanger enda. Flyet hjem gratulerer rundt sju, og det vi flyr innom Bergen. Hun er så god og trygg og kosete! Ååh, dette er bare beste dagen! *instant tåreproduksjon* Åååh Mari, så fantastisk! Takk for at du deler! <3 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Ååå, hun ser ut for å være et herlig vesen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene T. Mevik Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 For et herlig bilde... det var veldig beskrivende... :-) Endelig er hun på vei hjem. *Rørt* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Ååååå så søt hun er syns ikke hun ser ut til å være i dårlig form! Hun er jo nybakt mamma! Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Herregud! Hun er jo knallsøt, ikke noe stygg! Så herlig at dere liker henne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Herlig bilde altså. Knallsøt frøken, gratulerer så mye 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Moro! Hun ser ut som ei innmari kul frøken - og dere passer hverandre innmari bra! Det er liksom Mari og bullehundene. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagartija Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Så bra! Herlig bilde! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Oh.my.god, hun er så utrolig søt i fleisen sin! Nå er vi endelig hjemme, stakkar lita har hatt en lang dag. Hun er utslitt, overveldet og forvirret, men glad og kosete. Må nesten skrive mer i morra, for jeg er møkksliten selv. Skal bare logge inn på tapatalk og dobbelposte et par siste bilder før vi prøver oss på å natte alle sammen. Gleder meg skikkelig til å bli bedre kjent med henne! Skal bruke de neste dagene på ro og kos, og lære henne småting som det nye navnet og NOE som helst annet, for hun kan virkelig ingenting. the little thing 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 På plass i sofaen sin! Fornøyd med sin nye matfar ja. Sorry rotet. Vi holder på å pusse opp. Bra timing, I know, men utrolig nok den beste vi klarte å få til. edit: Og takk, kjære hundesonen! Det er helt rørende hvor mye dere bryr dere. Å komme hjem til 85 notifications og likes er bare helt utrolig. Sonen er aller best i hele verden. Dere skjønner greia. Helt uten at jeg trenger å forklare noe engang, dere bare skjønner det. Jeg digger dere som bare f. 25 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Hurra! Endelig er hun deres 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts