Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig stort tøybur, noen som vet hvor jeg får tak i?


Recommended Posts

Det har seg slik at jeg trenger et større tøybur for lille doffen gror ut av det store jeg hadde :P Og når jeg ser på de største størrelsene hos Canis ol så koster de 1500 kr og det er liksom ikke heeeeelt aktuelt.

Så vet noen om billigere steder? Hva ligger prisene på dette i sverige f.ex? Evnt noen som vet om noen som har billigbur til salgs eller noen som har et stort bur brukt liggende ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et stort tøybur liggende som ikke blir brukt.

Er usikker på størrelsen, men vet at en bearded colli kan ligge litt trangt inni det. hvor stor er den som skal bruke det??

Har du mål på det?

Det jeg har som er for trangt er 93x55x70,5 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan du sjekke på Price Club i Krokstadelva..Er kansje litt langt unna,men mulig jeg skal dit i kveld så da kan jeg sjekke ut mål og pris for deg.

gjerne! :) trenger liksom bare et som er litt større enn det jeg har iallefall.

vurderer nesten valpegård :P virker lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største på plantasjen er vel 100 cm i lengde (tittet på de på fredag, men kjøpte ikke da de bli for små for mine hunder).
De største på plantasjen er i alle fall altfor små for Monti..

Er det de som koster 349,- eller noe? Det blir jo super manesje for Sirkus Samurai. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De største på plantasjen er i alle fall altfor små for Monti..

Det er forskjell på hvilke bur de fører, Plantasjen på Hellerudsletta hadde bur som omtrent var stort nok til Kovu da jeg var der sist. Men eneste Plantasjen jeg har sett den størrelsen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompostgrinder, veier mindre og enklere å ha med seg, hilsen hun med veldig stor hund og tungt stoffbur :P

Jeg elsker kompostgrinder, men det blir litt slitsomt for de andre hundene som er oppi der sammen med World Police når hun tar så ansvar for å passe på the perimeter. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du selge det hvis du kjøper nytt? :whistle: Det hørtes ut som brukbar Geo-størrelse egentlig. Eventuelt, hvor har du kjøpt det? :)

Europris. Det har nok ikke så stor verdi mtp det er litt skjevt og tygd på :lol: så like greit å kjøpe et som er helt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stort vil du ha det, Ingvild? Jeg har et bra Europris, men mitt er også litt skeivt (ulempen ved sånne billigbur). Kan godt selge det, jeg bruker det ikke. Det er helt og bare brukt som sovebur om natta :) Passer en voksen engelsk setter. Husker ikke om det er like stort som metallburet, men det er ganske stort. Ca en meter langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...