Alzenas Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Heisann! Vi er et samboerpar langt oppe i nord som har vært myndefascinerte i en årrekke, og da spesielt interessert i Whippet. Vi ble raskt bitt av Whippet basillen (En er aldri nok!) og vi har vært så heldige å få søstrene Pearl og Lykke på 4,5 år og 13 mnd, i tillegg til lille Enya på 7 mnd fra eget oppdrett. Vi har også en skikkelig norsk eventyrblanding av Schæfer, Alaskan Husky og Pointer som blir 6 år gammel. Verdens flotteste gutt på alle måter For ei stund tilbake gikk vi i gang og begynte å planlegge vårt neste kull, og vi fikk her om dagen tillatelse til å bruke den hannhunden vi ønsket oss til denne kombinasjonen. Så om alt går etter planen vil vi ha Whippet valper til sommeren igjen, og vi gleder oss mye til å ha småtasser i hus igjen! Vi blir også denne gangen å beholde en valp selv, og vi gleder oss stort til å utvide flokken vår litt til Ellers har vi holdt på med litt av hvert, også dyrebutikk. I 2011 kjøpte vi en gård litt "ute på landet" og stortrives med det - Hundene også, virker det som Vi har også en sønn på litt over 2 år som ganske tidlig begynte å vise sin interesse til hundene og dyra, så om vi gjør noe riktig blir han litt over snittet interessert i hund og hundehold han også - Jeg aner iallefall en liten juniorhandler om ikke så lenge! Ja, så jeg er overgira når det gjelder kameraet, og liker å dele bilder. Liker sonen kjempegodt sålangt, virker som flotte folk og ikke minst flotte hunder! - Cathrin 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Velkommen hit! Så herlige hunder dere har! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Velkommen, fine hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Velkommen hit Håper du vil trives her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Velkommen hit, håper du vil trives her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Hvor i nord er dere ifra? Jeg bor selv i Nordland. det er ikke så mange soniser fra det vakre nord, så alltid trivelig at det kommer fler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Hvor i nord er dere ifra? Jeg bor selv i Nordland. det er ikke så mange soniser fra det vakre nord, så alltid trivelig at det kommer fler Tusen takk alle sammen Vi er fra Vesterålen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Oi oi, Vesterålen Er du så lokalkjent at du kjenner igjen hvor dette er/hvilken fjord vi ser? 3804924057_f6395d2146_z.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Oi oi, Vesterålen Er du så lokalkjent at du kjenner igjen hvor dette er/hvilken fjord vi ser? 3804924057_f6395d2146_z.jpg Hehe, good one!! Får ikke til å lokalisere området, nei RED: Det eneste som slår meg er Andøya, men da er jeg på ukjent farvann altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Oi oi, Vesterålen Er du så lokalkjent at du kjenner igjen hvor dette er/hvilken fjord vi ser? 3804924057_f6395d2146_z.jpg Jeg har bodd i Vesterålen faktisk Rettere sagt på Hadsel ved stokmarknes Jeg har en medalje fra jeg var med og gikk hadselsåsmarsjen eller noe sånt X km oppi et fjell Velkommen til sonen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Enn om jeg sier det er samme fjorden som du ser fra bakkenivå her (litt lettere med kjennetegnet ) : http://farm4.static.flickr.com/3298/3340283115_c6c67a02b8.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Enn om jeg sier det er samme fjorden som du ser fra bakkenivå her (litt lettere med kjennetegnet ) : http://farm4.static.flickr.com/3298/3340283115_c6c67a02b8.jpg Åja, du er i Eidsfjoren på ræk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Er ofte på ræk der, vi har hytte rett nefførre Breifjellet (: Så heia heia fellow Vesteråling! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Er ofte på ræk der, vi har hytte rett nefførre Breifjellet (: Så heia heia fellow Vesteråling! Godt jeg ikke dreit meg helt ut der Nydelig plass å ha hytte da, har selv bodd i Eidsfjord for noen år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Velkommen hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shetalks Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Heisann, og velkommen. Bor du i Vesterålen nå?? Jeg bor ikke så langt fra Sortland, og det hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre hundeeiere i nærheten. Jeg har ikke samme rase som deg, men en kan jo prate hundeprat likevel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Heisann, og velkommen. Bor du i Vesterålen nå?? Jeg bor ikke så langt fra Sortland, og det hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre hundeeiere i nærheten. Jeg har ikke samme rase som deg, men en kan jo prate hundeprat likevel... Tusen takk Jada, vi bor i Vesterålen, er bare å sende meg melding her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shetalks Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Skal gjøre det. Hadde vært arti å kommet en tur en gang for å se hvordan min lille tass blir sammen med dine store... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Velkommen Blandingen deres ser veldig ut som en toller syns jeg, med litt manglende pels kanskje . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Jeg trodde det var en Chesapeake jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Velkommen! Herlige hunder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Velkommen Blandingen deres ser veldig ut som en toller syns jeg, med litt manglende pels kanskje . Han er veldig lik korthåra Toller, vi får alltid høre "Å, for en fin Toller" eller hvordan oppdretter han er fra. Sjeldent noen som tror meg når jeg sier han er blanding - og ihvertfall ikke blanding av Alaskan Husky, Schæfer og Pointer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Hei & velkommen! Jeg synes du bør være forsiktig å oppgi hvor du bor, ellers kan det være jeg det blir mye trafikk utenfor døra med skuelustne som vil se på snøprinsessa;-) Dessverre litt for langt borte for meg å stikke bortforbi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Hei & velkommen! Jeg synes du bør være forsiktig å oppgi hvor du bor, ellers kan det være jeg det blir mye trafikk utenfor døra med skuelustne som vil se på snøprinsessa;-) Dessverre litt for langt borte for meg å stikke bortforbi Haha, det finnes ei snøprinsesse i Oslo og ei i Bø i Telemark også for de som har for lang vei opp hit :lol: Snøprinsen fikk seg et hjem utenfor Harstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Haha, det finnes ei snøprinsesse i Oslo og ei i Bø i Telemark også for de som har for lang vei opp hit :lol: Snøprinsen fikk seg et hjem utenfor Harstad Kanskje neste gang dere får valper, viss jeg har fått flytta til da. Fine var de i alle fall! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts