Kaja Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 I ly av tråden til Michellus lurer jeg på noe av det samme. Jeg fulgte med på en serie (tegnefilm) da jeg var yngre. Den gikk på nicelodeon eller en av de ligenden kanalene. Jeg husker egentlig ikke så mye annet en at det handlet om en slags feriekoloni hvor det kom barn. De var på camping en del og fant på masse rart i skogen. Mer husker jeg ikke, haha. Noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Camp Lazlo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Pååå! Jeg vet jeg vet jeg vet ! Husker ikke nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Camp Lazlo? Nei det var "vanlige" mennesker tegnet og de så jo ut som tegnemennesker. men ja Pååå! Jeg vet jeg vet jeg vet ! Husker ikke nå... åååå kom på daaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Kjørte de en buss ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Kjørte de en buss ? jaaa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane91 Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Ååååh, kan det være Camp Candy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Åååh! Jeg husker candy leieren. Beste introen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane91 Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Åååh! Jeg husker candy leieren. Beste introen! Hahaa! Jeg og syntes det var tidenes sang da jeg var liten, men nå når jeg hørte den var den egentlig bare crap xD 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Wiihuu ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts