Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Sandra~~~~~?

Viser ikke UiO statistikk over hvilke karakterer som gis ut i emnene? (Altså andel A, B, C osv..). Det er sånn "statistikk-knapp" etter karakteren, men den sier bare antall deltakere på eksamen.

Nå måtte jeg logge meg inn på min egen StudentWeb, og fra høst 2007 og fram har jeg karakterstatistikk på alle emnene jeg har tatt. Jeg trykker da på søylediagram-knappen helt til høyre, og på bunnlinja står det antall resultater per karakter. Jeg tviler på at dette er noe UiO sentralt bestemmer, så det er sikkert opp til hvert enkelt institutt?

Har spist megagod restelunsj. Jeg er en racer på indisk mat, altså! I kveld skal jeg på kunstutstilling. Skal føne håret i midtskill, drikke sjampis og alt. Æ glær mæ! :lama:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi er på "herregud som tiden flyr!" toget: Angus blir 2 år om 2 måneder.... 2.. år... Lille gutten til mammaen sin har blitt stor jo...

Edit: Så begynte jeg å tenke på stakkars lille Nik.. Hun skulle vært her sammen med oss hun nå.. Klem til 2ne og Carina, hun var ei flott lita jente :hug:

Her og! Mana blir TO år i Mai :D Tida går såå fort! Lille valpisen liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg logge meg inn på min egen StudentWeb, og fra høst 2007 og fram har jeg karakterstatistikk på alle emnene jeg har tatt. Jeg trykker da på søylediagram-knappen helt til høyre, og på bunnlinja står det antall resultater per karakter. Jeg tviler på at dette er noe UiO sentralt bestemmer, så det er sikkert opp til hvert enkelt institutt?

Jepp, akkurat sånn det er på UiT - men ikke på noen av emnene fra UiO... Hm hm, jaja. Det er bare selvtillitsboost, men får klare meg uten denne gang... :lol: De små gleder i livet, osv :P

PS: Dere snakker om at tiden går fort, "unghunden min" blir 5 år nå snart. What the ****. Seniofor neste :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om lækkert hus i udkanten af Bø med have, billigt og med mulighed for at have Pajko med... Jeg kiggede på finn.no og blev slemt skuffet. Håber det er til at finde noget godt, når jeg skal flytte!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat ute og luftet hundene. Hundene går som vanlig løse, og plutelig ser Extra en katt 20-30 meter bortforbi oss. Hun stopper opp, vurderer å springe, men kommer heller til meg. Jeg hadde ved en tilfeldighet ei bitepølse i lommen, så her fikk jeg belønnet skikkelig for rett ting :D Det er deilig!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Dere snakker om at tiden går fort, "unghunden min" blir 5 år nå snart. What the ****. Seniofor neste :lol:

Hun der trollbolla blir 4 år om noen måneder. Er det håp om at hun kanskje begynner å være litt mer vettug da, eller? :P Alle som kommer på besøk eller bare kjenner dem overfladisk synes jo det er Imouto som er den som krever mest, fordi hun er så veldig inderlig og tilstedeværende, hehe, men sannheten er at det alltid har vært Aiko som gir meg grå hår. :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: Hørtes veldig kjent ut du.. Problemet var nå kidden lå inne og sov så jeg ikke kunne dra det dumme dyret ut av hagen så hun kanskje fikk tankene på noe annet :lol:

Hadde en morsom drøm i natt.

AP hadde begynt å dele ut gratis Chili con carne til alle industri-arbeidere i det gamle Osram-bygget.

Jeg og lillesøs bestemte oss for å prøve å snike oss med (jeg har jo vernesko liksom) , og hvem andre dukket opp i køen ? Jo, Siri , Jeanette og SFX ! De hadde hørt at den var så god og brukt opp alle pengene på utstilling :lol:

Det morsomste var at de hadde kledd seg ut i felleskjøpet-drrsser. :lol:

:lol:

Jeg har vernesko, både i støvel og sko form.

Men det må være for jeg har enda ikke smakt en god Con Carne, ikke nok til at jeg har prøvd lage det en gang. Og jeg liker chili.

Har alltid lurt på hvordan det ser ut i Osram bygget da... og Adda..

:lol: Vedder på at jeg hadde vernesko også.... og hva er galt med FELLESKJØPETDRESS da du??? :lol:

:lol: Jeg har ikke FK dress, men lys blå, mørk blå og svart. Så dresser fins det nok av :lol:

...tror jeg at jeg må kaste meg rundt og spise frokost. Prøve det å gå tur i sol kjennes godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der trollbolla blir 4 år om noen måneder. Er det håp om at hun kanskje begynner å være litt mer vettug da, eller? :P Alle som kommer på besøk eller bare kjenner dem overfladisk synes jo det er Imouto som er den som krever mest, fordi hun er så veldig inderlig og tilstedeværende, hehe, men sannheten er at det alltid har vært Aiko som gir meg grå hår. :frantics:

Tanta hennes bikker 7 år (herregud..) i mars, ikke et eneste tegn på at ho blir no mer vettug :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at folk ikke følger med i trafikken, og ikke får med seg utrykningskjøretøy liksom. Alle stoppet, og jeg lå forran den som ikke stoppet, så tenke å gi tydelig tegn med å blinke til høyre, bremse ned, og legge meg til siden, men neeeida, personen satte ned farten og kjørte forbi meg, med ambulansen oppi ræva, og først DA så hun det. Kjærringer i trafikken altså :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå driver jeg og panikkorganiserer i tilfelle jeg blir sykemeldt lenger enn jeg selv tror. Da må noen ta alt rådgiverarbeidet i den mest hektiske rådgiverperioden, stakkars kolleger. Og Sara må passe Symra leeeenge hvis jeg ikke blir bra i beinet veldig fort. Akkurat nå er jeg litt hva-om-og-hvisomatte-stressa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg å venter på at vet'n skal ringe slik at jeg kan hente bikkja hjem. Jeez, jeg begynte nesten å sippe når han sovnet av sprøyta. Går det ann å bli mer skrullete. :P Han må få noe ekstra godt i dag. Jeg også. :sleep:

Soveproblemer er forresten skikkelig kjipt. Hadde en ille periode for en stund siden. Da sov jeg ikke på fem dager, så tok beroligende de tre neste - og selv om jeg fikk sove, var det urolig, voknet stadig og hadde helt drøyt syke drømmer. Skal ikke være greit. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Fælt å si det, men til tider drømmer jeg om den tiden da Kiri blir litt gammel, søt og treig (litt sånn bestemoraktig)... Men det kommer vel aldri til å skje tror jeg :lol:

Freya har blitt en sånn perfekt voksen dame. Rolig og avslappet (med mindre hun ser en katt da), koser litt og skal gjerne ligge litt tett innimellom, men uten å klenge. Hun er med på alt av lange turer og traver avgårde med lette skritt, og er generelt i kjempeform. Leker med Smula både ute og inne og er generelt bare snill. Snart blir verdens beste Freya 7 år :ahappy:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst teit som ikke bruker fiskeolje til bikkjene mine og at dem ikke får matt pels/mister pels under løpetid :lol:
Du får svare som Are Thoresen sa til meg da jeg var hos han med Stitch, og fortalte at jeg ga fiskeolje i maten. "Hvorfor det? Det er da ikke en sel, heller?" var hans respons :lol:

Fint at folk ikke følger med i trafikken, og ikke får med seg utrykningskjøretøy liksom. Alle stoppet, og jeg lå forran den som ikke stoppet, så tenke å gi tydelig tegn med å blinke til høyre, bremse ned, og legge meg til siden, men neeeida, personen satte ned farten og kjørte forbi meg, med ambulansen oppi ræva, og først DA så hun det. Kjærringer i trafikken altså :lol:
Det har jeg opplevd en gang også. Men da med en mannlig sjåfør i en Range Rover, som kjørte forbi sikkert ti-tolv biler før han skjønte at det ikke var for hans skyld at bilene la seg ut på veiskulderen :lol:

----

Jeg har en jakke med deilig fuskepels på kraven og det er veldig deilig å dra glidelåsen helt opp, så pelskraven tetter helt opp til øra. Nå har glidelåsen satt seg fast og ikke pokker om jeg får den ned igjen, så da sitter jeg her med jakke på inne, da...

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må man være temmelig høy i hatten og tro man er konge?! :lol:

Det har jeg opplevd en gang også. Men da med en mannlig sjåfør i en Range Rover, som kjørte forbi sikkert ti-tolv biler før han skjønte at det ikke var for hans skyld at bilene la seg ut på veiskulderen

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Fælt å si det, men til tider drømmer jeg om den tiden da Kiri blir litt gammel, søt og treig (litt sånn bestemoraktig)... Men det kommer vel aldri til å skje tror jeg :lol:

Problemet og samtidig det herlige med Aiko er jo nettopp at hun er litt sånn kone-aktig, alltid kjempesøt og veeeldig treig. :D Inntil hun skal være gøyal og ikke komme inn fra hagen eller lukker øra fordi hun er i brutalismodus overfor lillesøster, eller bare står og glor smilende på meg idet jeg ber henne komme: "Er du sikker? Er du heeeelt sikker på at du vil at jeg skal komme? På ordentlig? Mener du det? Skal jeg komme? Neeeiii, vel?" Hele tiden med det vakre og enerverende smilet. :frantics::wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...