Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar

Mirai
 Share

Recommended Posts

Veit du hva, jeg skjønner veldig at dette var å gå litt over streken, altså. Veit om ei som våkna av tidenes pre-våte drøm, bare for å oppdage at det var hunden som sto for herlighetene nedentil. Det er bare ikke noe en har lyst til å oppleve med en skapning som 1) ikke er menneske og 2) en nærer moderlige følelser for. *Grøss*

Herregud nå ble jeg skikkelig kvalm :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

For en pervo katt! :lol: Casper har heldigvis aldri prøvd seg på noe snusk, da hadde han ødelagt vennskapet vårt. Uansett så må jeg nesten alltid sove med t-skjorte og bukse/shorts, fordi jeg går så innmari mye i søvne, og kan finne på å gå helt ut og. Jeg tar bare ikke risken på å løpe rundt i nabolaget her og skrike "den store ballen kommer" (eller noe annet surrealistisk) toppløs...

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Er det på huset? :) har han mye å gå på på budsjettet?

Han kan gå opp 200 tusen til absolutt maks enda. Huset ja

tvi tvi

Hjeeeelp! Nå skal det egentlig være ferdig......

Han ringte megler nå for å høre, og da fikk megler akkurat telefon fra de andre, og måtte legge på. De legger inn budet 11:59, om det var det de ringte for, som jeg går ut ifra. Håper mannen får tid til å by over uansett. Speeeenende...

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Er det på huset? :) har han mye å gå på på budsjettet? Han kan gå opp 200 tusen til absolutt maks enda. Huset ja tvi tvi Hjeeeelp! Nå skal det egentlig være ferdig...... Han ringte megler nå for å høre, og da fikk megler akkurat telefon fra de andre, og måtte legge på. De legger inn budet 11:59. Håper mannen får tid til å by over uansett. Speeeenende...
Ble det hus? Ble det, ble det? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Marie og Soppen :hug:

Så ler jeg av pervokatten. Hahah!!!

Så blir jeg litt trist igjen. På søndag så fant pappa en kul ved "puppene" til Maja, (dsg'en til familien) så var de til vet' i dag og hun fant to små kuler til. Så neste mandag skal hun opereres, de skal fjerne hele sullamitten, og sterilisere. Stakkar lille fine Maja :(

DSC_092355l_zps59a072c7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting jeg, har jeg gjort vanedyr av bikkjene mine? For uansett hvor mye jeg lufter dem med en gang jeg står opp, så SKAL dem ut etter et par timer, da har de helt glemt at de har løpt og doet og burde være fornøyde. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt
Veit du hva, jeg skjønner veldig at dette var å gå litt over streken, altså. Veit om ei som våkna av tidenes pre-våte drøm, bare for å oppdage at det var hunden som sto for herlighetene nedentil. Det er bare ikke noe en har lyst til å oppleve med en skapning som 1) ikke er menneske og 2) en nærer moderlige følelser for. *Grøss*

Herregud. Det der hadde jeg rett og slett ikke takla, kjenner jeg. Brått ble Viggos perversiteter litt mindre perverse i det minste, så takk for det. :flowers:

Han kan få epostadressen til Marvel, så kan de griseprate om det.. han elsker nemlig også brystvorter og jeg føler meg som en fange under dyna hver gang han er i senga.

Akkurat nå skulle jeg heller ønske at han hadde samme adresse som Marvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Det der hadde jeg rett og slett ikke takla, kjenner jeg. Brått ble Viggos perversiteter litt mindre perverse i det minste, så takk for det. :flowers:

Akkurat nå skulle jeg heller ønske at han hadde samme adresse som Marvel.

Han kan komme hit! Ingen katt på soverommet, men tre andre puser å være pervers med. :aww: Milo har endelig sluttet å die på Ziva liksom - nå er han støtte enn henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min plan er å bruke hannhunden min på alle tispene mine. For han er ganske bra, og tispene er veldig dårlige. Så da hever jeg snittet. Så når valpene har blitt akkurat gamle nok til å parres skal jeg parre alle tispevalpene (forhåpentligvis har jeg fått beholde 10 eller noe) med en annen hannhund. De valpene igjen vurderer jeg å parre med bestefaren. Eventuelt en bror hvis det kommer noe bra.

Håper det ga litt svar på det du lurte på. Ja, dette gjelder jo da furry paws, men som fremtidig oppdretter kommer jeg nok til å følge denne strategien i virkeligheten og.

Det høres jo virkelig genialt ut! Kan jo ikke bli annet enn rævva! *ler*

æææææsj!! Det ble litt mye historier fra Ulla-Britt og SEC her nå!! Skulle ønske det var en advarsel før slike poster! For jeg klarer jo ikke å la være å lese dem heller!

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dør snart. Motgiverne har spurt om utsettelse slik at de kunne høre om de kunne få mer i lån, og mannen som aldri har gjort dette før,sa budet hans stod til 13.00. Han kunne helt sikkert sagt at budet gjaldt til da(12.00) eller bare utsatt til 12.30, men i kampenshete mistet han hodet litt, og tiden er nå 13.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan gå opp 200 tusen til absolutt maks enda. Huset ja

Hjeeeelp! Nå skal det egentlig være ferdig......

Han ringte megler nå for å høre, og da fikk megler akkurat telefon fra de andre, og måtte legge på. De legger inn budet 11:59, om det var det de ringte for, som jeg går ut ifra. Håper mannen får tid til å by over uansett. Speeeenende...

Jada, det fungerer sånn at alle interesserte skal få tid til å legge inn nye bud, så blir som oftest 15-30-60 min ekstratid :) Er bare at tidligste lovlige budfristen er 12.00. Er mange budrunder som ikke har vært avgjort før 14-15 tida, evt dagen etter også.

Edit: og det er selger som avgjør til sist om de vil vente på de andre budgiverne, så mannen din kan ikke påtvinge tidligere frist om selger vil vente. Han kan prøve da, men ikke alltid det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det fungerer sånn at alle interesserte skal få tid til å legge inn nye bud, så blir som oftest 15-30-60 min ekstratid :) Er bare at tidligste lovlige budfristen er 12.00. Er mange budrunder som ikke har vært avgjort før 14-15 tida, evt dagen etter også.

Edit: og det er selger som avgjør til sist om de vil vente på de andre budgiverne, så mannen din kan ikke påtvinge tidligere frist om selger vil vente. Han kan prøve da, men ikke alltid det går..

Han fikk spørsmål om hvor lenge budet stod, og da sa han 13.00. Men han kunne nok sagt tidligere, fordi det er ikke regler for at man skal få lengre tid om man ikke har pengene i orden(er det vel? :S).

De er bare to stk. og grunnen til utsettelse var ikke fordi de ikke hadde tid til å legge inn bud, men fordi de må sjekke om de kan få låne mer penger. Håper ikke det :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk spørsmål om hvor lenge budet stod, og da sa han 13.00. Men han kunne nok sagt tidligere, fordi det er ikke regler for at man skal få lengre tid om man ikke har pengene i orden(er det vel? :S).

De er bare to stk. og grunnen til utsettelse var ikke fordi de ikke hadde tid til å legge inn bud, men fordi de må sjekke om de kan få låne mer penger. Håper ikke det :innocent:

Jo han kan sette kortere frist, men er ikke sikkert megler/selger godtar det lell, de vil jo ha mest mulig penger, og da er det mulig de ønsker å vente på de andre :) Det er jo selgers avgjørelse tilslutt, om h*n vil godta budet eller ikke. Er ikke sånn at det høyeste budet automatisk vinner heller, en kollega av meg godtok et lavere bud siden de hadde gunstig overtakelsdato, og takket nei til 200 000 kr ekstra. Bare pust du, det er ikke sikkert det blir avgjort kl 1300 engang. Men jeg skjønner det er skummelt i den første budrunden! Var derfor vi fulgte budrunder for å lære, lenge før vi i det hele tatt kunne by. Det er et spill det her, rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt
æææææsj!! Det ble litt mye historier fra Ulla-Britt og SEC her nå!! Skulle ønske det var en advarsel før slike poster! For jeg klarer jo ikke å la være å lese dem heller!

Nå fikk jeg bilder av perverse katter og hunder i hodet mitt, få dem ut!!!

Sorry. :icon_redface: Hvorfor skal dere ha det så mye bedre enn meg, liksom, når det er nok kvalme å dele. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo han kan sette kortere frist, men er ikke sikkert megler/selger godtar det lell, de vil jo ha mest mulig penger, og da er det mulig de ønsker å vente på de andre :) Det er jo selgers avgjørelse tilslutt, om h*n vil godta budet eller ikke. Er ikke sånn at det høyeste budet automatisk vinner heller, en kollega av meg godtok et lavere bud siden de hadde gunstig overtakelsdato, og takket nei til 200 000 kr ekstra. Bare pust du, det er ikke sikkert det blir avgjort kl 1300 engang. Men jeg skjønner det er skummelt i den første budrunden! Var derfor vi fulgte budrunder for å lære, lenge før vi i det hele tatt kunne by. Det er et spill det her, rett og slett :)

Ja, men budet til mannen er over 200 over satt salgspris, så jeg tror de hadde godtatt det. Og tror ikke de hadde avslått når det er så usikkert om de andre får større lån osv. Tenker jeg da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er det :D Jeg liker at han ikke er spesielt ydmyk og sånt jeg, han veit han er best han :lol:

Vel, ett av to er ikke så galt det da? :P

:hug: til Toril, krysser fingrene for at Tjukk&go blir bra snart, og at det bare er en bagatell!

---

.. Ser jeg på "Dyr med merkelige sykdommer", og der er det en staff som rir på sitt eget bakbein. Det er litt spesielt, eller?

Men de skal visst ha om overvekt etterpå, og jeg tenker at det er jo ikke en så merkelig sykdom på dyr.. Er mange dyr som er tjukke (katta i etasjen over f.eks, selv om slaven hennes nekter *himle*).. Men en har frosk som kjeledyr.. Lurer på hvor gøy det er?

Jeg liker også at han er storkjefta :aww::teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men budet til mannen er over 200 over satt salgspris, så jeg tror de hadde godtatt det. Og tror ikke de hadde avslått når det er så usikkert om de andre får større lån osv. Tenker jeg da! :)

Men fortsatt tenker jeg at jeg skjønner selger godt når det er snakk om enda mer penger ;) 200 000 over prisantydning er flott, men eeeeenda mer er jo enda bedre, og for mange verdt å vente på en avgjørelse. Det er selger som styrer budrunden, ikke budgiver, var bare det jeg ville frem til.

Så pust, dette kan fortsatt gå veien, jeg heier!

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt
Han kan komme hit! Ingen katt på soverommet, men tre andre puser å være pervers med. :aww: Milo har endelig sluttet å die på Ziva liksom - nå er han støtte enn henne.

Fikk litt lyst til å la det stå til redigeringsmuligheten gikk ut, men jeg kan jo sitere og sikre meg det skriftlige beviset. :shifty: Gratulerer med ny Devon Rex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt lyst til å la det stå til redigeringsmuligheten gikk ut, men jeg kan jo sitere og sikre meg det skriftlige beviset. :shifty: Gratulerer med ny Devon Rex!

:lol: Sett han på toget da, kan hende du må følge han til hamar og passe på at han kommer på riktig tog videre til tolga. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fortsatt tenker jeg at jeg skjønner selger godt når det er snakk om enda mer penger ;) 200 000 over prisantydning er flott, men eeeeenda mer er jo enda bedre, og for mange verdt å vente på en avgjørelse. Det er selger som styrer budrunden, ikke budgiver, var bare det jeg ville frem til.

Så pust, dette kan fortsatt gå veien, jeg heier!

Jaja :) Men om de avslår mannen sitt bud, og de andre ikke får mer i lån, så sitter de jo igjen med usolgt hus :P

ÆæÆææÆ, 19 minutter igjen. Håper ikke de får en krone mer i lån!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pervers katt gis bort.

5733800x602_zps4e790d4d.jpg

Viggo er gangsåret mitt. Skal alltid sitte ved meg, og aller helst på meg, hvert eneste sekund av hver eneste dag. Han skvaldrer uten stans og mjauer "mammmmma" når han må bæsje. Da han var liten kom han ut i stua for å hente meg, ropte "mammma", og ga seg ikke før jeg fulgte etter og ventet utenfor kassa til han var ferdig med nr to. Nå er han stor gutt og klarer å bæsje helt selv, men man får jo ekte morsfølelse for sånne.

I natt ble det derimot litt i overkant koselig her i heimen. Jeg våkner av at det skjer noe rart i puppepartiet mitt. Det tok litt tid før jeg skjønte at det absolutt ikke var noen grunn til at det skulle skje noe der akkurat da. Jeg letter på dyna, så toppen, og ser ned. To blå øyne møter blikket mitt, og da går det endelig opp for meg at den lille jævelen har koblet seg på den ene brystvorta mi. Jeg tar tak i han og prøver å dra han vekk, men han har sugd seg skikkelig fast. Jeg røsker til, og da slipper han taket med et *plopp*. Så henger han der i lufta og mjauer "mammmmmma".

Det er så perverst. :cry: Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal orke å ha han i hus. Seriøst. Hva gjør man med sånt?

Uff og uff! Å våkne til noe sånt! Skal jeg bli med deg hjemom når jeg levere Mana eller? Hadde vært gøy å hilse på denne perverse karen! Jeg kan ta en alvorsprat med han....! :sint_01:

Trokke det blir noe kjelketur.. Snøen bare renner bort oppi her.. Og gidder ikke bruke penger på det :P Men tur blir det ihvertfall. Det hadde jo kanskje gått an å bruke kickbiken..

Og nå er jeg spent Ane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da er han jo ung, på godt og vondt, og kan formes mye. Kurs er uansett gøy og lærerikt.
    • Har litt erfaring med Japansk spisshund. Pelsstell: De 2 første jeg hadde slapp pels 2 ganger i året, hvor mesteparten av pelsen kom ut på veldig kort tid. Endel børsting da, men lite pelsstell ellers. Han jeg har nå gjør ikke det, men har de vanlige røytepriodene vår og høst.  Han krever ikke veldig mye pelsstell utenom røyteperiodene, pleier å børste ham når den blir badet. Anbefaler en hundeblåser for å lette pelsstellet og greit å få tørket dem når de har blitt dusjet.   Aktivitetsnivå: De er med på det meste men mine har egentlig ikke krevd mye. Stort sett fornøyd bare de får en god tur hver dag. Mine har også drevet med alt fra ID-spor til agility og kost seg med det. Lydnivå: Veldig induvidielt, men spisshunder er jo kjent for å ha litt lyd. Mine 2 siste har varslet når det kommer noen, noen ganger men ikke så ofte når noen har gått forbi, men jeg har flere hunder, bla en sheltie som bjeffer for alt så hvor mye lyd det ville vært uten ham vet jeg ikke. Første min bjeffet bare når noen ringte på. Min er stort sett rolig på hotell, når det bare er ham eller med den andre roligere sheltien min. Sjelden de bjeffer hele tiden, har bodd på motell med mange andre japanske spisshunder og ingen av de står å bjeffer hele døgnet. Vet det er flere i JS miljøet som har med sine på båt uten problemer.  
    • Han er snart tre år, men har mye ungdom i seg enda merker jeg. Takk for godt svar! Jeg har tenkt at vi burde gå på et kurs sammen ja. Som du nevner så er det noe med å bli kjent med treningen sammen.
    • @BusannKan kanskje si litt om det. De krever jo litt børsting og pelsstell, men er ganske selvrensende. Det blir fort litt støvsuging også.
    • Hvor gammel er han? At en hund "kan" en ting betyr ikke at den kan det i alle situasjoner. Alt må læres inn og vedlikeholdes, og generaliseres, det vil si, lære at det kan/skal gjøres under ulike forhold og på ulike steder. Jeg vil anbefale å finne et grunnkurs dere kan gå for å bli enda bedre kjent, og lære om hundetrening sammen. Start med å repetere kommandoene inne, hjemme, og belønn med godbit eller lek når han gjør det riktig. Prøv igjen utenfor huset, i hagen, innkjørselen e.l. Det er fortsatt kjente omgivelser, og kanskje mindre forstyrrelser? Når dere er på tur i kjente områder kan du gjerne stoppe på et rolig, uforstyrret sted og gå gjennom kommandoene igjen, alltid med belønning. Slik kan han gradvis lære at "kommandoene gjelder og lønner seg her også".  Gradvis, over flere dager og uker, kan du repetere kommandoene på ulike steder, med økt vanskelighetsgrad. Men husk også å gå tilbake å repetere på steder hvor det er enkelt for ham å følge kommandoene. Jo mer ukjent stedet er, jo mer lukter, lyder, folk og andre dyr det er, jo vanskeligere er det for ham å fokusere på deg og følge med. Dette må læres inn gradvis, og tar tid.  Det er selvfølgelig også superviktig at han ikke går løs når du ikke er helt sikker på at han kommer på innkalling. Bruk langline, og la ham eventuelt løpe løs på inngjerdede områder. I langline kan du jobbe likedan som med de andre kommandoene, men jeg vil anbefale å bruke enda bedre belønning, gjerne en "eksklusiv" belønning som han får kun på innkalling. Og ja, han vil merke at han har lina på og høre bedre etter da, men treningen vil like vel sitte i når du etterhvert tar av lina.  Lykke til!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...