Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar

Mirai
 Share

Recommended Posts

• Svar 7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Apropo Berner - du trenger ikke bernerpass engang i år vel? Jeg lurer på om jeg skal lokke Bonden til berner, men han har bare såvidt sett dem på avstand. :lol: Også ser vi bort i fra at vi bor skrekkelig upraktisk til for hundepass. :aww: Men kanskje du skal til trondheim og kan ta turen innom når du nesten kjører forbi?

Jeg tviler på at jeg skal til Trondheim, for jeg har muligens ingen hund å stille da. Men jeg skal etter planen til Ålesund i mai, kjører jeg i nærheten av deg da? Hundepass? Kanskje i september, men jeg hadde håpet å finne noen som bor litt nærmere ;)

Naboen gjør et eller annet som lager innmari høy basslyd. Det er bare støy inn til meg, ikke noe musikalitet og melodisk over det. Pent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte smøreutstyr med smørejern fra XXL. Bestilte egentlig det billigste smørejernet, som koster under 200 kr. Nå fikk jeg mail om at de var utsolgt for dette, men at jeg skulle få et annet i stedet, for samme pris - dette smørejernet koster egentlig tre ganger så mye. Kjekt!

Og jeg fikk akkurat mail fra nettbutikken jeg bestilte bæremeis fra (på romjulssalg) om at jeg skulle få regntrekk på kjøpet, fordi varene ble forsinka og jeg ikke fikk svar på henvendelsen min om leveringstid før idag. Koselig det :ahappy:

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om hva en liker og ikke. Noen andre her som liker rakfisk? :D

Majones funker under fårepølse, og med makrell! Remulade er must med roastbiff, og digg til fiskepinner! Rømme og creme fraiche kunne jeg spist som snop! Dressing? Spørs hvilken, men nja :P

Namnamnam :D

Jeg har bare vært der på sommeren, men det er vel koselig der om vinteren! Dra dit :D

Da gjør vi det. :) Jeg prøver å gi nye kjæresten en innførelse i akkurat hvor gal jeg er når det kommer til dyr, og hvor mye det betyr for meg. :D Heldigvis er han nesten mer entusiastisk enn meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjør vi det. :) Jeg prøver å gi nye kjæresten en innførelse i akkurat hvor gal jeg er når det kommer til dyr, og hvor mye det betyr for meg. :D Heldigvis er han nesten mer entusiastisk enn meg da!

Dere har kjent hverandre ALT for kort til å være kjærester alt nå. :aww: Ungdommen nå til dags! :teehe:

(Men så fint å se deg igjen! :flowers: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om hva en liker og ikke. Noen andre her som liker rakfisk? :D

Må innrømme at rakfisk ikke akkurat er favorittretten min, selv om det glir ned på høykant hos andre i familien. Lutefisk derimot. :heart: Det er godt det! :ahappy:

Nå fikk jeg lyst på røkelaks. Og ansjos. Mmmmhmmm.

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har kjent hverandre ALT for kort til å være kjærester alt nå. :aww: Ungdommen nå til dags! :teehe:

(Men så fint å se deg igjen! :flowers: )

Man er vel kjærester når man selv føler at det er greit å være kjærester tenker jeg. :) For noen av oss er merkelapper og sånt litt koselig vet du. :sleep:

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar 37 minutter å skifte sengetøy, støvsuge over 1. og 2. etasje og vaske gulvene når man er så effektiv man klarer. Så vet dere det.
Det er litt kjedelig å være hjemmeværende, egentlig. Godt jeg skal tilbake på jobb på mandag. Da har jeg bestemt meg for å aktiv gå inn for å finne meg en ny jobb. Om noen vet om noen som trenger en sympatisk og effektiv VVS-ingeniør som er ivrig etter å lære, si fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver bruker veiledninger så det flyr rundt meg. Dokumentasjons løft er gøy :-P

Håper ikke orddelingsfeilene inkluderes i brukerveiledningene, ellers kommer jeg som software-tester og klager :lol: (Jeg er sånn annoying tester som også kommenterer skriftlige feil i tutorials, manglende grafikk, dårlige setninger, manglende innhold OG provoserer fram feil :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke orddelingsfeilene inkluderes i brukerveiledningene, ellers kommer jeg som software-tester og klager :lol:

Jeg sender alt jeg lager over til en dame som er utdannet lærer og nazi på slikt :P Jeg står for det faglige innholdet, fine innholdsfortegnelser, maler, og bildene :P rettksrivningen står de andre for :aww: Noen fordeler er det med å være faglig person :P

Alt for få i IT yrket som setter pris på revisjonskontroll og ordentlige brukermanualer altså :aww:

Var nede og skulle lufte hundene men de snorksov og jeg bare hello og fikk to par trøtte øyne som bare nei,ikke nå mamma, klokka er ikke fire :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er vel kjærester når man selv føler at det er greit å være kjærester tenker jeg. :) For noen av oss er merkelapper og sånt litt koselig vet du. :sleep:

Takk! :)

Helt enig! Og gratulerer!

Jeg møtte samboeren og flyttet omtrent inn med en gang, jeg var på flyttefot ut av leiligheten og på utkikk etter noe nytt. Og han hadde plass til en til. Vi har nå kjent hverandre, bodd sammen og vært kjærester i halvannet år. Jeg skal ikke skryte av at det er lang tid, men ting fungerer kjempebra og vi takler utfordringer på strak arm sammen. Glad i mannebeinet mitt jeg :)

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Og gratulerer!

Jeg møtte samboeren og flyttet omtrent inn med en gang, jeg var på flyttefot ut av leiligheten og på utkikk etter noe nytt. Og han hadde plass til en til. Vi har nå kjent hverandre, bodd sammen og vært kjærester i halvannet år. Jeg skal ikke skryte av at det er lang tid, men ting fungerer kjempebra og vi takler utfordringer på strak arm sammen. Glad i mannebeinet mitt jeg :)

Takk! :) Så koselig at du er det da!! :)

EDIT: Forresten så mye lykkelig kliss det var her inne i dag da. Kjæreste og babyboom om dagen tydeligvis. Godt med litt gode perioder her også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på med samboer i over et år før vi ble sammen(spurte om vi skulle være kjærester, haha), men altså, vi var jo sammen lenge før det egentlig :) Jeg synes det er greit å bruke litt tid, men jeg ser at det kan gå fort :) Hvorfor vente om du føler det er det rett! Nå er det 4,5år siden vi spurte hverandre :wub: 5 år i september.

Meeen jeg ler litt av et x-vennepar som kjente hverandre i 1-2 uker, og så ble de sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Just like me! Men det føles litt ekkelt å bare slippe all den ekle lufta rett ned i lungene "ufiltrert" :lol: Akk de mange rare vurderingene man gjør i livet :P

Næsj da - man må bare ikke tenkt på det :lol:

Tror du noe på dette, forresten? http://www.nrk.no/kanal/nrk_sapmi/1.10874423 Har jo vært så mye fram og tilbake, tro hvilken forskning det nå er gjort.... Interessant okke som, jeg har ofte tenkt på at det jo er rart om det ikke har noen negative effekter å vokse opp i tussmørke.

Jepp, jeg tror faktisk det er noe i det. Jeg har vært med i undersøkelsen og donert blod, det var også min mamma og bror :D. Jeg er født i mars, forøvrig... :)

Guttungen ringte meg i dag tidlig.... du mamma, du vet hvordan Minnesundbroa ser ut, sant??

Han skulle levere en bil og hente en lånebil på Statoilstasjonen der og hadde aldri vært der før. Siden jeg så og si aldri har kjørt forbi der så måtte jeg henvise han videre til tanten. Hun har tross alt stått flere timer i kø der i fjor, så hun husker nok hvor det er :D

Hahhahahah, nå var det pinadø enda et uhell - og bergingsbil kom til stedet igjen. Herregud... det er nok glatt på den brua nå :).

Så du vil heller ha den lufta gjennom MUNN??? :blink::lol:

Bedre med luktfylt luft i lunene enn i nesa :D.

Kjenner det likevel. Skikkelig dårlig på å puste med munnen. :lol:

Jamen du lukker jo bare sånn bakerst i nesa, evt kliper igjen med fingrene :D.

Jeg bestilte smøreutstyr med smørejern fra XXL. Bestilte egentlig det billigste smørejernet, som koster under 200 kr. Nå fikk jeg mail om at de var utsolgt for dette, men at jeg skulle få et annet i stedet, for samme pris - dette smørejernet koster egentlig tre ganger så mye. Kjekt!

Hadde sikkert vært billigere med et billig strykejern fra Clas Ohlson :D

Lukta er nå en ting, men kroppsvarme doseter får jeg helt noia av :x Da får jeg ikke gjort noen ting.

Åja, DET er også motbydelig... jeg tenkte liksom jeg ikke skulle skrive det i tillegg, men ja - det er skikkelig ekkelt faktisk :lol:.

Ojojojojoj - pass deg for lange, sorte bernerhår, de infiltrerer alt og alle! :D

Får vel støvsuge skapet før jeg drar det med inn :D. Du vet sikkert hvem det er også, du... om jeg sier valp med helt hvitt hode, f eks :D.

Jeg tviler på at jeg skal til Trondheim, for jeg har muligens ingen hund å stille da. Men jeg skal etter planen til Ålesund i mai, kjører jeg i nærheten av deg da?

Ikke med mindre du har lyst på en himla omvei :D.

Har jeg vært i møte, skal vel straks komme meg hjem, tenker jeg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man betalt avgiften til Nkk for i år fyttikatta 720 kr og enda da har jeg kutta ut Drammen Brukshundeklubb pga at jeg ikke aner hvor jeg havner i løpet av de neste mnd..Aussien er klipt poter på og klør så nå er det bare hale/ører igjen.Også skal Tindra vaskes og blåses er egentlig litt spent på om den hunden kan miste mer pels nå gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel støvsuge skapet før jeg drar det med inn :D. Du vet sikkert hvem det er også, du... om jeg sier valp med helt hvitt hode, f eks :D.

Åh, ja, jeg så på hjemmesiden deres at de hadde flyttesalg. Jeg tenkte litt på om det kunne være dem da du nevnte det, så... Hva er det jeg ikke vet??? :D

Ikke med mindre du har lyst på en himla omvei :D.

Egentlig ikke. Ålesund er langt nok unna for en dagsreise.

...har jeg spist frokost, og organisert dagens to do-liste, men jeg skal ikke begynne på den før jeg har nådd 15 grader i stua, så jeg kan fokusere på å sprengfyre nå, og være slakkere med vedovnen når jeg fordyper meg i alle må'ene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ja, jeg så på hjemmesiden deres at de hadde flyttesalg. Jeg tenkte litt på om det kunne være dem da du nevnte det, så... Hva er det jeg ikke vet??? :D

Og jeg er jo ikke engang overrasket over at du vet :lol:. Forresten - jeg har jo noen med tre bernere rett i nærheten av meg - på Vollmo gård. Kjenner du dem også, eller? :lol:

Egentlig ikke. Ålesund er langt nok unna for en dagsreise.

Jepp - det er det :D.

Og der fikk jeg telefon om at jeg får to paller med ved tilkjørt snart :). Passer fint det, for det begynner å tynnes i rekkene i vedskjulet mitt :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...