Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Ah, varm te, to dyner i sofaen (med en bikkje under, en over), og lese litt i boken til Nina Skramstad om tur med hund (planlegge litt Jotunheimtur med Calle til sommeren). Det er fint, det!

I morgen begynne endelig litt normal hverdag igjen, har fått meg jobb her på Harestua. Det skal bli godt det også.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver desperat å finne noe jeg har lyst på å spise. svigers har laget innbakt rødspette til middag, men det kan jeg ikke spise uansett. Jeg har kylling i frysern - men vil ikke ha... Prøve meg på et eple?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sulten og dagen har løpt fra meg, bokstavlig talt. Hvor blir timene av...

Sulten her også, enda jeg spiste god lunsj. Og ehm, klokka er 3 og jeg tror jeg har mest løpt mellom møter og avtaler :P Nå skal jeg vurderer å dra og trene pelsene eller om jeg ikke gidder... :P /orker :P

også har jeg fikset signaturen til sandra :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistanke om en som har parra tispa si for tidlig (snakk om kun et par dager før 18 mnd) problemet er at denne personen jobber i NKK, så hvor mye vits er det å sende klage? Jeg synes sånn parring er forkastelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man bli så lykkelig av å handle på europris viste jeg ikke! Nå har jeg Helle og jeg matchende varmedresser :happy1: Asti synes svinerullene med leverting inne var knallgode, bare så syne den ble borte så fort og det ikke er lov å stjele fra Nix som bruker laaaang tid! Urettferdig!

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man bli så lykkelig av å handle på europris viste jeg ikke! Nå har jeg Helle og jeg matchende varmedresser :happy1: Asti synes svinerullene med leverting inne var knallgode, bare så syne den ble borte så fort og det ikke er lov å stjele fra Nix som bruker laaaang tid! Urettferdig!

Nix og Issi har tydeligvis samme klubb :P

Hjem! :D tipper jeg hundene blir glade for snø også :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Den musa hadde virkelig ikke dagen sin!

:lol:

Jeg har mistanke om en som har parra tispa si for tidlig (snakk om kun et par dager før 18 mnd) problemet er at denne personen jobber i NKK, så hvor mye vits er det å sende klage? Jeg synes sånn parring er forkastelig.

Kommer vel an på hvor godt begrunnet den mistanken er.

Home, sweet home! Planen for kvelden må endres, for lille nevø hadde en kommentar til gulvet og ville jeg skulle se og godkjenne før han gjorde det ferdig. Så da blir det ikke å møblere der i kveld. Men jeg tenkte at da skal jeg rydde, pakke og vaske på kjøkkenet istedenfor så jeg får ferdig et rom i alle fall. Men først skal jeg lage middag - er skrubbsulten faktisk :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man bli så lykkelig av å handle på europris viste jeg ikke! Nå har jeg Helle og jeg matchende varmedresser :happy1: Asti synes svinerullene med leverting inne var knallgode, bare så syne den ble borte så fort og det ikke er lov å stjele fra Nix som bruker laaaang tid! Urettferdig!

Etter at jeg flyttet til Ås har Europris blitt en av mine favorittbutikker. :lol: Vi har liksom ikke så mange å velge i, da. Men seriøst. Man finner jo alltid et eller annet der!

Inne fra en god tur med Geo. Han syntes det var skikkelig teit føre i dag, is med et tynt, fint lag snø oppå. Plutselig ble det jo fryktelig glatt å spinne avgårde langs skogsstien! Tinka ville jo tatt hensyn til det og holdt seg i rolig passgang, men Geo gønnet på og tok noen sjanser. Det ble litt knall og fall, men han hadde det visst gøy allikevel. Nå lurer jeg på om noen kunne lære hunden min litt kroppskontroll og få ham til å innse sine begrensninger og sånt. Jeg går og venter litt på den dagen han faktisk får seg en ordentlig trøkk. :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der ligner veldig på en wheaten, jeg trodde det var det først. Jeg fikk litt lyst til å klippe Pippin sånn, men tror kanskje ikke at folk som blir brølt til av han synes at det er noen god spøk. :P

Har så lyst til å ha med laptopen min til Røros, men det blir fryktelig upraktisk å ha den å bære på når jeg skal gå med krykker. Klarer jeg meg uten den i et par døgn tro? :shocked:

Hvorfor er det ikke mulig å hurtigredigere lenger? Må bruke full editor hvis jeg skal rette opp en leif.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der ligner veldig på en wheaten, jeg trodde det var det først. Jeg fikk litt lyst til å klippe Pippin sånn, men tror kanskje ikke at folk som blir brølt til av han synes at det er noen god spøk. :P

Har så lyst til å ha med laptopen min til Røros, men det blir fryktelig upraktisk å ha den å bære på når jeg skal gå med krykker. Klarer jeg meg uten den i et par døgn tro? :shocked:

Hvorfor er det ikke mulig å hurtigredigere lenger? Må bruke full editor hvis jeg skal rette opp en leif.

Hvordan skal du klare deg uten oss i flere døgn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der ligner veldig på en wheaten, jeg trodde det var det først. Jeg fikk litt lyst til å klippe Pippin sånn, men tror kanskje ikke at folk som blir brølt til av han synes at det er noen god spøk. :P

.

Det hadde jo vært så kult om du gjorde det. Han kan brøle til meg mens han ser ut som en løve :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å ha med laptopen min til Røros, men det blir fryktelig upraktisk å ha den å bære på når jeg skal gå med krykker. Klarer jeg meg uten den i et par døgn tro? :shocked:

Ryggsekk, sier jeg bare. En sånn liten lett sak. Kjekk å ha når du kommer hjem også, for fy fader og knølete alt blir når man går på krykker. Jeg hadde sekken på magen når jeg skulle ha med meg ting, for da er det enklere å få ting oppi og ut av den. Veldig smart :)
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, det blir ikke noe parring med det første her. Jeg har drøssevis av planer denne uka, så jeg håper hun klarer å stå på en av de ledige dagene, og ikke ryke kabalen min... Men, det vlle jo vært fantastisk, og valpeplanlegging er sjelden så fantastisk.

Joda, går så bra atte. Da jeg skulle parre Zeta ba jeg til de høyere valpeplanmakter om at hun måtte være klar den ene dagen jeg fikk med meg selskap. Skulle kjøre 60 mil en vei, tur/retur på dagen, og hadde liten lyst dra alene. Jeg ba NVH være såååå snille at de sørget for det. Og gjett, det ble sånn og 8 flotte valper ble født sånn passende tid etter det :D

Jeg er heeelt sikker på at du får samme "servicen" :ahappy:

Ah, varm te, to dyner i sofaen (med en bikkje under, en over), og lese litt i boken til Nina Skramstad om tur med hund (planlegge litt Jotunheimtur med Calle til sommeren). Det er fint, det!

I morgen begynne endelig litt normal hverdag igjen, har fått meg jobb her på Harestua. Det skal bli godt det også.

Og det minner meg på at du må få låne kløven snart slik at du får trent/vennet Calle til den før dere legger ut på langtur.

Og grattis med jobb :D Hva slags jobb ble det?

Jeg var virkelig helt sikker på at en times tur i skogen skulle knekke opp ryggen min, men slik ble det ikke gitt. Like stiv er den og like forb...vondt gjør det å bare røre bittelitt ned/opp/til siden. Jaja, hundene fikk en fin tur iaf, løp og var glade. Så kan jeg bare sitte her og kose meg med te, fikk en hel eske med div typer grønn te, organisk dyrket, med masse sunne ting i og driver nå å smaker meg igjennom dem. Første er godkjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggsekk, sier jeg bare. En sånn liten lett sak. Kjekk å ha når du kommer hjem også, for fy fader og knølete alt blir når man går på krykker. Jeg hadde sekken på magen når jeg skulle ha med meg ting, for da er det enklere å få ting oppi og ut av den. Veldig smart :)

Ja, jeg tenkte å ha med ryggsekk, problemet er at jeg har en liten, fin sekk og en stor schtøgg. Hvis jeg skal ha med laptopen må jeg bruke den schtøgge! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa gravde opp en levende mus! Jeg fikk henne til å slippe den og den løp rett ut i veien og ble påkjørt av en buss! Deretter kom det en måke som takket for maten. Stakkars lille musa, men det var vel bedre å ende livet under hjulet på bussen enn i munnen på teita her... :cry:

Unnskyld meg, men :lol::cry::lol::cry:

Snakk om uheldig mus da, den hadde virkelig ikke dagen sin.

Og apropos gnagere, så har det visst gått ei diger, feit rotte i fella på badet vårt i Tromsø i natt. Da gjenstår det bare å finne ut hvor stor familie den har...

Den der ligner veldig på en wheaten, jeg trodde det var det først. Jeg fikk litt lyst til å klippe Pippin sånn, men tror kanskje ikke at folk som blir brølt til av han synes at det er noen god spøk. :P

Har så lyst til å ha med laptopen min til Røros, men det blir fryktelig upraktisk å ha den å bære på når jeg skal gå med krykker. Klarer jeg meg uten den i et par døgn tro? :shocked:

Hvorfor er det ikke mulig å hurtigredigere lenger? Må bruke full editor hvis jeg skal rette opp en leif.

Jo, gjør det! Det kommer til å bli kjempekult.

Lykke til med operasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det minner meg på at du må få låne kløven snart slik at du får trent/vennet Calle til den før dere legger ut på langtur.

Og grattis med jobb :D Hva slags jobb ble det?

Hadde vært kjekt! Skal investere i en kløv selv til våren, men hadde vært fint å tjuvstarte.

Bofellesskap for psykisk utviklingshemmede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte å ha med ryggsekk, problemet er at jeg har en liten, fin sekk og en stor schtøgg. Hvis jeg skal ha med laptopen må jeg bruke den schtøgge! :P

Det er helt sikkert bare du som legger merke til at den er schtøgg :) Eller er den schtøgg-schtøgg :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på hvor godt begrunnet den mistanken er.

Godt begrunna blir den vel ikke :lol: Synes det bare er veldig mistenkelig at 59 dager etter 18 mnd dagen kom kullet + at det ble tatt røntgen 46 dager etter parring og valpene syntes utrolig godt! Men det kan jo være tilfeldig også, man kan jo være så "heldig" å få parra akkurat på 18 mnd daged da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...