Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Hvilken type hund ville dere ha brukt den chocolate egg og den guleroten på? En gammel hund eller en valp? En hund med mye hh eller en med lite hh?

Jeg ville brukt gulrota på en hund som har akkurat det du trenger i avl (farge, stats osv) men så-som-så genetikk, helst en hanne da den kan brukes oftere (man får flere valper med ønsket egenskap). Alder spiller ikke så stor rolle, bare den er yngre enn 90 dager, for da kan man låse og åpne for avl 10x ;)

Egget ville jeg ikke brukt, det gir for lite i forhold til levling osv, så det hadde jeg solgt etterhvert. MÅTTE jeg bruke det selv, hadde jeg brukt det på en knallgod hund som trenger et push for å levle før dag 100 og siste parring.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte egget på min beste hannhund hittil, for å få ham enda bedre.

Er en jasmine som prøver å overføre border collier til meg hele tiden, men jeg vil da ikke ha dem... har sendt melding og spurt om hun ikke har feil nummer, men har ikke fått noe svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte egget på min beste hannhund hittil, for å få ham enda bedre.

Er en jasmine som prøver å overføre border collier til meg hele tiden, men jeg vil da ikke ha dem... har sendt melding og spurt om hun ikke har feil nummer, men har ikke fått noe svar.

Ta imot de og bare selg de videre? Fatter at det er plagsomt altså, men da kan du i det minste tjene litt penger på det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presterte å glemme å låse en blå hannhund i går, så han ble 101 dager uten at jeg fikk brukt han. :getlost: Men, men. Har fler blå. :P

Men da har jeg fått noen schäferhundkull. Har plukket de jeg ønsker å ha selv av valpene, så da er det bare å rope ut om noen vil ha noen. Har også noen BC kull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presterte å glemme å låse en blå hannhund i går, så han ble 101 dager uten at jeg fikk brukt han. :getlost: Men, men. Har fler blå. :P

Men da har jeg fått noen schäferhundkull. Har plukket de jeg ønsker å ha selv av valpene, så da er det bare å rope ut om noen vil ha noen. Har også noen BC kull.

Hva skal du ha for en schäfervalp? Vil gjerne utvide schäferbestanden min litt. De fleste jeg har nå kommer ikke til å bli brukt i videre kull så da trengs det nytt blod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kommer jeg til level 20 :D

Klarte å kjøpe to hunder i går, jeg som har sagt jeg ikke skal ta inn fler, blir så mange å klikke igjennom! Men det var en blå pit med 4 cha og en saluki med 4 speed, så da klarte jeg ikke motstå :P

edit: haha har fått 10 breeding requester på en hannhund fra samme bruker (på forskjellige tisper).... :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du ha for en schäfervalp? Vil gjerne utvide schäferbestanden min litt. De fleste jeg har nå kommer ikke til å bli brukt i videre kull så da trengs det nytt blod!

Gidder ikke å ta så mye for soniser.

Men jeg har bare en hund fra dette kullet igjen nå, og det er ikke noe superkull helsemessig (15-16HH, men her er det linjene som er viktig. Mora var min første FP hund. :P ) og kjedelige farger. Så si 10 000 for en valp fra det.

http://www.furry-paws.com/litter/view/213083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...