Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

Guest Jonna
Mest masse banning, og jeg hadde ikke noe med at han kjøpte fra meg og fader så mange krongs jeg hadde da :lol:

Men selger du de for 500 da? Om du legger de på normalpris skjønner jeg det godt, jeg kjøper også når det er kupp. Men jeg selger krong for 3950, og de selger de samme for 4000. Hadde vært noe helt annet om jeg solgte til feks 2000.

:lol: Nei 750-800.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Nei pitbull... de neste tispene som skal ha kull er bare 72 dager gamle. Må bare holde meg i skinnet! Og siden de har hatt ett kull hver før må jeg vente til de er 100 dager... :(

Men det er verdt det når du ser kvaliteten starte med 2 ;) Bare vent til de bikker 3...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei pitbull... de neste tispene som skal ha kull er bare 72 dager gamle. Må bare holde meg i skinnet! Og siden de har hatt ett kull hver før må jeg vente til de er 100 dager... :(

Si gjerne ifra når du får et 24HH kull med salukier med god kvalitet da (hvis du ikke skal beholde begge selv)! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si gjerne ifra når du får et 24HH kull med salukier med god kvalitet da (hvis du ikke skal beholde begge selv)! :)

Det skal jeg gjøre! :D

Men det er verdt det når du ser kvaliteten starte med 2 ;) Bare vent til de bikker 3...

Gleeder meg :D Føler meg flink som har klart å holde meg i skinnet på så mange hunder :lol: og gleder meg til denne tispa skal ha sitt siste kull, det blir sikkert knall!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange snålinger der inne altså. Hadde en som kjøpte alle hundene jeg la ut for salg, bare for å retire de med en gang. Okei så var de ikke så gode, men er ikke det penger i dass? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Det er mange snålinger der inne altså. Hadde en som kjøpte alle hundene jeg la ut for salg, bare for å retire de med en gang. Okei så var de ikke så gode, men er ikke det penger i dass? :lol:

:lol: Kan ikke den personen titte inn til meg også. Vet ikke hvor lenge jeg orker ha de lave HH hundene for salg. De er kun avlet for flere HH også gidd jeg ikke holde på med de mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Kan ikke den personen titte inn til meg også. Vet ikke hvor lenge jeg orker ha de lave HH hundene for salg. De er kun avlet for flere HH også gidd jeg ikke holde på med de mer.

Gi de til resque ;) Er et par som faktisk betaler noen kroner for de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært høyere premier for bestemannprisene. $1000 er jo ikke mye, ei heller $500 for BOB...

Nå hadde jeg planer om å parre Nanuq med en hannhund idag, fikk godkjent parringa av eieren og så har hun låst hannhunden. :getlost: Han er silver, og det hadde vært moro og fått inn det genet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært høyere premier for bestemannprisene. $1000 er jo ikke mye, ei heller $500 for BOB...

Nå hadde jeg planer om å parre Nanuq med en hannhund idag, fikk godkjent parringa av eieren og så har hun låst hannhunden. :getlost: Han er silver, og det hadde vært moro og fått inn det genet...

Men om parringa er godkjent tror jeg du får parret? Har du prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur ikke de bryr seg sånn sett. :P Ja ja. Jeg har en annen hannhund i backup. Så får se om jeg bruker han i løpet av dagen. Hun er 100 dager idag... Så får jeg vel få inn silver ved en senere anledning bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg med å vente på hunder som skal bli gamle, så da kjøpte jeg en haug med gordon settere. Skal drive valpefabrikk til jeg får frem 24HH, helt alene ^^

Men hvordan bør man legge det opp egentlig? For det er jo ikke nødvendigvis de med f.eks GGGG som har flest HH par, det kan jo være en GGEF... bør jeg automatisk beholde de med G og E'er, eller bør jeg telle hh og HH par og beholde valper som har en F? Den kalkulatoren virker ikke for tiden, kjedelig å telle for hånd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg med å vente på hunder som skal bli gamle, så da kjøpte jeg en haug med gordon settere. Skal drive valpefabrikk til jeg får frem 24HH, helt alene ^^

Men hvordan bør man legge det opp egentlig? For det er jo ikke nødvendigvis de med f.eks GGGG som har flest HH par, det kan jo være en GGEF... bør jeg automatisk beholde de med G og E'er, eller bør jeg telle hh og HH par og beholde valper som har en F? Den kalkulatoren virker ikke for tiden, kjedelig å telle for hånd :P

Pass på at partnere har HH og hh på samme sted, da får alltid avkommet Hh der, og når den da parres med en HH på samme plass er det 75% sjans for å få HH. Så det er ikke bare å gå etter flest HH, det må passer sammen med partners hh, ellers får man bare en mengde valper med HH og hh på samme stedene, og de blir "aldri" noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at partnere har HH og hh på samme sted, da får alltid avkommet Hh der, og når den da parres med en HH på samme plass er det 75% sjans for å få HH. Så det er ikke bare å gå etter flest HH, det må passer sammen med partners hh, ellers får man bare en mengde valper med HH og hh på samme stedene, og de blir "aldri" noe bedre.

Ah ja, det tenkte jeg ikke på...tenkte bare at det automatisk ville bli mer og mer HH jo flere HH'er hundene jeg beholder har :P nå var det jo dritteit at den kalkulatoren ikke virket iallefall, er jo litt av en jobb og sitte å finne ut hvilken partner som egner seg best :P Men er 12 dager til neste rovavl da (tror jeg dummet meg ut litt i første omgang), så forhåpentligvis er den oppe og går igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...