Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Noen som har level 55+ Schæfer hannhund å låne meg for avl om noen få dager? :) Helst så høy level som mulig

@Nirm @Ganzie ? Flere som har schæfer her?

Lover SPOL gratis altså, vil bare ha så høy multiplier som mulig jeg :P

Beklager, mine hanner er nok for unge enda. :)

Får bli neste gang jeg har gammel nok schæfer tispe da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Nirm @Ganzie ? Flere som har schæfer her?

Lover SPOL gratis altså, vil bare ha så høy multiplier som mulig jeg :P

Får bli neste gang jeg har gammel nok schæfer tispe da :)

Jeg skal parre en tispe om tre dager, så da låser jeg opp en hannhund. Ikke sikker på hvem enda, men blir nok en av de over level 55 siden hun er 57 pdd. Hun er 97 dager gammel.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal parre en tispe om tre dager, så da låser jeg opp en hannhund. Ikke sikker på hvem enda, men blir nok en av de over level 55 siden hun er 57 pdd. Hun er 97 dager gammel.

:D ! Kan jeg få bruke hannen jeg også? Tispa mi er 97 i dag

Hva har folk fått ved sånne pop-up investigations? :)

Man kan få penger, bli stjelt penger fra, trampe i bæsj, at en hund blir skitten, at en hund får f.eks. mer stamina, man kan få deler til den hulen også. Tror det var alt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få penger, bli stjelt penger fra, trampe i bæsj, at en hund blir skitten, at en hund får f.eks. mer stamina, man kan få deler til den hulen også. Tror det var alt..?

Jeg har fått FPP, hamster, Ancient Fang, Ancient Stone Carving, Clear Grape, Dull Acorn og slike Rock Pieces i tillegg til det vanlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mye bæsj og søledammer :P Men også ende ancient fang, stone carving, og faktisk 1fpp og.

Level 60 dalmatiner for stud, 100 dager gammel http://www.furry-paws.com/dog/index/666280

Noen som har bra salukier for stud? Må være minimum level 59, 24HH lala eller Lla og minst ha 2 spd. Men fortrinnsvis 24HH lala 4spd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har folk fått ved sånne pop-up investigations? :)

Bæsjer, søledammer, stjele og få penger, 1 stat opp, 1 x 1FPP, en ancient fang, flere ancient stone carvings, et par druer, og et par rock pieces. Før så kunne man få cookies i den hula, men siden man ikke får det noe mer, så har jeg slutta å bruke den...

:D ! Kan jeg få bruke hannen jeg også? Tispa mi er 97 i dag

Det kan du ja.

Evt har jeg en level 57 hannhund, Isengard. Han er bare 18HH, men lala. Finner aldri tispe som passer han, siden jeg alltid bruker en annen en stakkar. Så du kan få bruke han om jeg får SPOLen da. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du ja.

Evt har jeg en level 57 hannhund, Isengard. Han er bare 18HH, men lala. Finner aldri tispe som passer han, siden jeg alltid bruker en annen en stakkar. Så du kan få bruke han om jeg får SPOLen da. :)

Supert, takk :)

På maskottene bryr jeg meg ikke om HH, men vil helst ha lala. Bare de har så høy level som mulig. SPOL får du selvfølgelig. Gratis :)

Jeg tar gjerne den med høyest level, hvis de har lik level vil jeg gjerne ha så høy HH som mulig

Jeg har åpen Spartacus et par timer til, så du kan få bruke ham om jeg får SPOL:)

Takk, men jeg skal ikke avle før om to dager.. :) Hvis Nirm ikke vil ha noen valper kan du seff få SPOL uansett om jeg ikke bruker din hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøpt. Hva i all verden skal man ellers med penga man samler opp? 

har faktisk ikke nok penger... men men, de fleste hundene blir 60 nå, så får leve med det.. men veldig surt, hunden kunne ikke vært bedre liksom! Bob bos most ex. Osv... grr

Sent from my LG-P880 using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...