Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Lurer på om jeg kjører meg fast litt nå på statsene? Jeg skal ha 4xspd på mudiene mine. Men jeg har bare typ agiagi spdspd på de fleste. Om jeg krysser da agiagi spdspd x agiagi spdspd, vi da alle valpene bli agiagi spdspd da, eller vil jeg kunne få fler enn 2 x spd på de?

Du vil aldri få annet enn agiagi spdspd. De kan bytte plass innen det første parret og det andre parret, men ikke mellom seg. Så du må få inn en hund med spd i det første parret.

Jeg ville kjøpt en bønsj butikktisper, plukket ut de med spd i første par, og kassert resten, og parret de mot topphannene dine tvert, bare for å få noen spdspd XX hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil aldri få annet enn agiagi spdspd. De kan bytte plass innen det første parret og det andre parret, men ikke mellom seg. Så du må få inn en hund med spd i det første parret.

Jeg ville kjøpt en bønsj butikktisper, plukket ut de med spd i første par, og kassert resten, og parret de mot topphannene dine tvert, bare for å få noen spdspd XX hunder.

Takk. :) Skal gå gjennom alle hundene for å se etter om noen har spd i første par. Om ikke, får jeg bare kjøpe noen i butikken ja. :)

Edit: Jeg har heldigvis noen hunder med spd i den første også. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe i 20HH på xolo nå :) Hvordan ligger dere andre an der? Eller er det bare jeg som holder på?

Jeg har hatt pause den siste måneden pga eksamen, så ligger nok et stykke etter. :P Har konsentrert meg om å få 4int/spd og lala først, er ikke i nærheten av 20HH foreløpig. Men tror jeg har et greit utgangspunkt for å få det til, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en GSD som Ganzie hadde på public sale og fikk litt fart på kvaliteten på mine hunder... Jeg har virkelig vært uheldig med dem..

Large Munsterlander går det fint framover med, bare lala hunder der i gården, tror kanskje jeg har en eller to Lla tisper igjen, men tar bare lala hunder videre nå. Er på generasjon 3 nå.

Finsk Lapphund er sammarbeids partneren tilbake på og det går strålende med dem. Resten går det også bra med, jippi. Men snart må jeg jo låse alle unntatt en rase, tror BC'en får være åpen i jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ESS :) Det er Engelsk Springer Spaniel du sikter til håper jeg? :icon_redface:

Japp ;) Vil du ha to hanner? De eneste jeg har. I løpet av avlen min har jeg glemt å beholdt tisper så nå sitter jeg her da, med to hanner igjen bare.... Og føler at jeg orker ikke mer av den rasen atm :lol: They are yours for free

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min første hund til level 61 :Dhttp://www.furry-paws.com/dog/index/670474

Da får jeg mitt beste kull hittil, level 61 + level 60

kvalitet 298 på dag 0 :) har allerede lovet bort spol for lenge siden :D gøy at folk sender meldinger og vil ha hunder, men litt irriterende og, da må jeg drive å huske på å si fra til diverse...

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalitet 298 på dag 0 :) har allerede lovet bort spol for lenge siden :D gøy at folk sender meldinger og vil ha hunder, men litt irriterende og, da må jeg drive å huske på å si fra til diverse...

Jeg mistenker at jeg har lovt bort både det ene og det andre og at jeg har glemt det meste... :lol::icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at jeg har lovt bort både det ene og det andre og at jeg har glemt det meste... :lol::icon_redface:

Ja jeg og har glemt endel :lol: men var flink her om dagen og sa fra at jeg hadde 24HH pitbuller med høy MP, har ikke fått noe svar enda fra vedkommende.... så da setter jeg dem til public sale isteden. Synes det er lettere å bare beholde to valper fra hvert kull, og legge ut de jeg ikke skal ha for salg. Solgt blir de uansett. Untatt dalmatinere da... tror ikke det er noen som har like bra hunder som meg til salgs der, men likevel står de og støver ned :P så har sluttet å beholde for salg inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må låse hundene, inntil tirsdag minst, får se om jeg kan låse opp en rase å jobbe litt med. Har jo bare dårlige nå da. Selv om BCen har jeg en del røde på :)

Får se hva jeg velger da. Nå skal det i alle fall stelles å låses før hurtigrute tur kl. 06:45 på morrakvisten :) God jul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...