Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

Kom over en oppdretter med Kennel Clear Out! Grabbet til meg en hel hau Collie Tisper som passet meg veldig godt :) Parret med en 24HH hannhund gir nok hele gjengen ganske så gode avkom med null hh :D
Så da begynner jobben med resten av levlinga på tispene samt å finne en passende hannhund til hver av tispene med god nok HH count.
Tenker å tenke litt på booster også med disse. Hva er egentlig lurt å tenke på der? Har ikke satt meg inn i boosters enda. Noen tips?


HER er forøvrig oppdretteren: http://www.furry-paws.com/kennel/owner/1088988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Kjipern! Jeg klarte å pensjonere en 88 dager gammel uparra 24HH grandetispe, jeg. Gjett om jeg bantes...

I forrige uke pensjonerte jeg en uparet 100 dagers lvl 60 schæfertispe som bar på akkurat de genene jeg trengte. Tror hundene lærte noen nye ord den dagen :gaah:

Neida, engasjerer meg ikke i spillet i det hele tatt :rofl:

Jeg hadde bare tenkt å legge denne ut for salg, så jeg har strengt tatt bare tapt penger og "prestisje", men irriterende er det allikevel :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg pittelitt stolt her, BOB Cairn Terrier har MITT oppdrett 3 generasjoner bak, husker jeg solgte en haug Cairns for et par måneder tilbake. Er litt morro å se at mitt oppdrett har vært med å lage de fleste Cairnterrierene jeg finner på listen nå :ahappy:!

Jeg var jo den første til å avle frem EEEE da jeg begynte med dette i fjor husker jeg! Husker jeg ikke fant en eneste EEEE da jeg begynte på Furry Paws.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg kan få opp HH counten før jeg går for kvalitet? :)

Ja, det er det jeg pleier å gjøre... eller pleier... dette er andre gangen jeg prøver å få frem 24HH på en rase. Gidder ikke bruke tid på å levle hunder med under 20HH egentlig, så da er det bruk og kast. Skal ikke så mye til før multiplieren bikker 1 igjen når man bestemmer seg for det. Jeg gjør det på den måten at jeg først prioriterer det jeg vil ha, altså genetiske perfekte hunder, så levler jeg til ca 30, parrer, pensjonerer, og lar neste generasjon blir 88 dager og 100 før jeg parrer. Da har de en grei multiplier og er verdt å levle. Orker ikke bruke tid på hunder som nesten ikke greier bikke level 50 engang.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg pleier å gjøre... eller pleier... dette er andre gangen jeg prøver å få frem 24HH på en rase. Gidder ikke bruke tid på å levle hunder med under 20HH egentlig, så da er det bruk og kast. Skal ikke så mye til før multiplieren bikker 1 igjen når man bestemmer seg for det. Jeg gjør det på den måten at jeg først prioriterer det jeg vil ha, altså genetiske perfekte hunder, så levler jeg til ca 30, parrer, pensjonerer, og lar neste generasjon blir 88 dager og 100 før jeg parrer. Da har de en grei multiplier og er verdt å levle. Orker ikke bruke tid på hunder som nesten ikke greier bikke level 50 engang.

Takk, det høres enkelt ut :) Da skal jeg gjøre det først.

Da har jeg ett mål i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg pleier å gjøre... eller pleier... dette er andre gangen jeg prøver å få frem 24HH på en rase. Gidder ikke bruke tid på å levle hunder med under 20HH egentlig, så da er det bruk og kast. Skal ikke så mye til før multiplieren bikker 1 igjen når man bestemmer seg for det. Jeg gjør det på den måten at jeg først prioriterer det jeg vil ha, altså genetiske perfekte hunder, så levler jeg til ca 30, parrer, pensjonerer, og lar neste generasjon blir 88 dager og 100 før jeg parrer. Da har de en grei multiplier og er verdt å levle. Orker ikke bruke tid på hunder som nesten ikke greier bikke level 50 engang.

Og, bruker du tispene en eller to ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i et par ganske OK hanner til :D Begge med 23HH og 1Hh. 1 tric og 1 sobel :) Så da har jeg litt å rutte med i det minste ^^ Tok for seg i banken dette da, men men. :P Godt jeg har 2 kontoer med backupcash på om det skulle bli krise xD

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, bruker du tispene en eller to ganger?

Mens jeg prøver å få frem mer HH bruker jeg dem bare en gang som regel (med mindre de begynner å komme opp i 16+HH med 0hh. 24HH hundene bruker jeg to ganger, men jeg beholder bare fra 100-dager parringen.

Best of breed saluki, dalmatiner og amerikansk pit bull i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en såkalt "rescue kennel" som prosjekt. Har som mål å få opp hunder i level. Altså få færre level 1 hunder i spill. Et evighetsprosjekt, men allikevel artig synes jeg. Kommer over masse raser som jeg ikke egentlig ante var i spillet, og som jeg ellers aldri ville hatt. Kanskje noen av dere som fokuserer på farger o.l finner noen billige hunder her engang også :)
mrspoiree (#491587) - er kontoen ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig begynt å tjene litt penger, og vips, så var vi over noen millioner :shocked:

@ Van Helsing begynner å bli gammel nå, stakkar :wub:

Flotte Aussien! Han har fått en del valper ser jeg, bra det :lol:

Du kan gjerne åpne denne eller denne i morgen, for da er min maskotsibbe 88 dager :innocent:

Kan åpne alle sibbene jeg :ahappy: Så får du velge hvilken du vil bruke selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kjører meg fast litt nå på statsene? Jeg skal ha 4xspd på mudiene mine. Men jeg har bare typ agiagi spdspd på de fleste. Om jeg krysser da agiagi spdspd x agiagi spdspd, vi da alle valpene bli agiagi spdspd da, eller vil jeg kunne få fler enn 2 x spd på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kjører meg fast litt nå på statsene? Jeg skal ha 4xspd på mudiene mine. Men jeg har bare typ agiagi spdspd på de fleste. Om jeg krysser da agiagi spdspd x agiagi spdspd, vi da alle valpene bli agiagi spdspd da, eller vil jeg kunne få fler enn 2 x spd på de?

Jeg fikk 2 4int valper her, med 2int foreldre

http://www.furry-paws.com/litter/view/396514

stmint strint + intspd stmint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...