Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Lurer på hvor mye dere pleier å ha i avlsavgift for en hann med topp helse (24 HH lala)? :)

Det varierer på hvilken rase. Dalmatinerne tar jeg rundt 10-50.000 for, de andre rasene ligger fra 30.000 opp til de er ca level 40, etter det tar jeg 50.000-100.000 (100k bare når hunden er gammel, genetisk perfekt og høyt levlet (lvl 59-61).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to første 24HH lala Schæfere er oppnådd, ok dem har jeg ikke begynt på egenhånd fra scratch med, men likevel :D

De skal få bli level 30, men tispa skal parres med en av hannhundene til venninna mi :)

Jeg har også en god hannhund til parring hvis du er interessert. 24HH - EEEE - lala. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en god hannhund til parring hvis du er interessert. 24HH - EEEE - lala. :)

Hva slags stats har han da? Tispa mi er stmcha spdstm og den cha'en vil jeg ha vekk, har mange GSD med agi og cha og sliter litt med å få det vekk, jeg tror jeg har noen meg 4xagi til og med..

Kanskje du har noen hannhunder med 15-22HH som jeg kan låne? Eller noen andre for den saks skyld. Jeg avler når de kan avles til jeg har 24HH så de er ikke gamle eller av høy level.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags stats har han da? Tispa mi er stmcha spdstm og den cha'en vil jeg ha vekk, har mange GSD med agi og cha og sliter litt med å få det vekk, jeg tror jeg har noen meg 4xagi til og med..

Kanskje du har noen hannhunder med 15-22HH som jeg kan låne? Eller noen andre for den saks skyld. Jeg avler når de kan avles til jeg har 24HH så de er ikke gamle eller av høy level.

Han har spdspd agistm. Han er den eneste BC-hannen jeg har som er noe å avle på, han andre har 8HH.

Her er gutten: http://www.furry-paws.com/dog/index/748708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du mener schäfer?

Noget treg i dag. :ermm:

Da har jeg:

http://www.furry-paws.com/dog/index/753089 18HH - lala - ingen cha

http://www.furry-paws.com/dog/index/456441 - 15HH - Lla - ingen cha

http://www.furry-paws.com/dog/index/787559 - 17HH - Lla - ingen cha

Take your pick. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best of breed på alle rasene mine, bortsett fra en :D





Congratulations! GCT Gan's Eddie Dean [9.2 Lla] won Best of Breed! You are officially the best Greek Harehound trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment.

link.png



01:11am

Congratulations! MRO WCR WCRO Gan's Devil in the Smoke [22.0 lala 1spd atat] *Best of Breed* won Best of Breed! You are officially the best Saluki trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment.

link.png



01:11am

Congratulations! WCM Gan's Quiksilver in Space [23.0 2cha] *Best of Breed* won Best of Breed! You are officially the best American Pit Bull Terrier trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment.

link.png



01:11am

Congratulations! UCSh Gan's Black Plague [22.0 3cha Ee] *Best of Breed* won Best of Breed! You are officially the best Dalmatian trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment.

link.png



01:11am

Congratulations! WCFT APnT Gan's Camille Coduri [24HH lala 4stm] *Best of Breed* won Best of Breed! You are officially the best Gordon Setter trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Nå kjenner jeg dette begynner å bli mer moro for hver dag som går! :) I dag levla en haug med hunder, mange 3 levels på rad, en del opp til level 9 og 10 og en på 15 (jaaaa, akkurat starta :lol: ) Jeg føler dog fortsatt at jeg ikke forstår så mye av spillet, annet enn å compete og breede, men det er kanskje alt? Nå har jeg også belgere så fargeavl er ikke en mulighet der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg dette begynner å bli mer moro for hver dag som går! :) I dag levla en haug med hunder, mange 3 levels på rad, en del opp til level 9 og 10 og en på 15 (jaaaa, akkurat starta :lol: ) Jeg føler dog fortsatt at jeg ikke forstår så mye av spillet, annet enn å compete og breede, men det er kanskje alt? Nå har jeg også belgere så fargeavl er ikke en mulighet der :P

Butikk, chat, cassos, hoste, spille, informelle brosjyrer, reservere og selge valper osv osv. Mye rart å gjøre etterhvert som man levler :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å parre hunder som har den boosten du vil ha. F.eks kan chaint chaint få chacha chacha eller intintintint i neste ledd (om du er heldig), men chaint intint kan aldri bli chacha, fordi det ikke finnes cha i andre ledd. Som regel vil du få et kull med noen 4boost hvis du parrer foreldre som har 3 av de :) F.eks spdint intspd mot spdspd spdint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg litt om hvordan man avler frem visse boosts? F.eks 4xstr, 2xint osv..

Nå er jeg på langt nær så inne i dette som de fleste andre her, men min erfaring sier at det sikreste er å avle på foreldre som har disse egenskapene (om så bare en gang). Også større sjangs om foreldrene har blitt 'fôret' opp på ønskede egenskaper gjennom trening, bånd, fôr og boostere, i tillegg til avl av foreldrene.

Jeg har et charismaprosjekt på noen borderne mine, har plukket ut foreldre som har minst 1x cha og pleid dem i charisma. Startet med to som hadde 1x, på første avlsforsøk så fikk jeg en eller to med 3x. Men det sikreste stikket er nok foreldredyr med ønsket egenskap etter Lolas oppskrift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet med to som hadde 1x, på første avlsforsøk så fikk jeg en eller to med 3x. :)

Dette er umulig ;) Om begge foreldrene bare hadde 1 cha hver, kan de bare gi en cha hver, dvs at valpene kan få 2 cha, ikke 3. For å få 3 cha MÅ en av foreldrene ha 2 cha og den andre minst en cha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er umulig ;) Om begge foreldrene bare hadde 1 cha hver, kan de bare gi en cha hver, dvs at valpene kan få 2 cha, ikke 3. For å få 3 cha MÅ en av foreldrene ha 2 cha og den andre minst en cha.

Da kan det godt hende at jeg har husket feil kull, har også leid inn avlshund til et par. Skal sjekke når jeg er på dataen igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å få cha ut av borderne mine! Vil ha 4xint og 4xagi helst :)

Men jeg har ett Border kull nå som jeg syns er helt utrolig og jeg vet ikke hvem jeg skal velge.. Samt at den hjelpesiden er jo nede mer enn den er oppe :(

Har både 4stm og 4agi på de noen av de vanlige avlshundene, men vil heller ha uvanlige egenskaper for å gjøre det bedre i andre sporter osv ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...