Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

Jeg sliter med pengene for tiden. Nå som jeg har endret konkurransevilkårene på alle hundene til "Bias og Bias" så er det dyrere og melde på, men jeg får jo også mere penger inn. Likevel sliter jeg med å få det til å gå rundt. Når jeg har stelt alle hundene, og så hamstret inn alle pengene jeg har fått på hosted competitions og winnings, så går jeg i minus. Jeg må bruke Games for i det hele tatt gå i null, og har puppy mill on the side for å få litt inntjening.

Hva gjør jeg feil? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Jeg sliter med pengene for tiden. Nå som jeg har endret konkurransevilkårene på alle hundene til "Bias og Bias" så er det dyrere og melde på, men jeg får jo også mere penger inn. Likevel sliter jeg med å få det til å gå rundt. Når jeg har stelt alle hundene, og så hamstret inn alle pengene jeg har fått på hosted competitions og winnings, så går jeg i minus. Jeg må bruke Games for i det hele tatt gå i null, og har puppy mill on the side for å få litt inntjening.

Hva gjør jeg feil? :(

Sannsynligvis ikkeno. Så lenge man ikke har mange hunder over level 35 skal det endel til for å komme i overskudd på konk ved bias, bias og pris 0. Det du kan gjøre, er å velge highest prize og pris 5 på hunder som er 100% i trening og nesten klar til å levle, da er sjansen stor for at du vinner gode penger på konk. For å tjene godt på konk må man ha topphunder, og mange av de...

Glem ikke å stemme og stikke innom vogna på meadow hver dag, det blir noen kroner av det også.

Ikke vær lat, søk alltid i mallen om noen selger det du trenger billigere enn selve butikken, spes mat kan man spare en hel del på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis ikkeno. Så lenge man ikke har mange hunder over level 35 skal det endel til for å komme i overskudd på konk ved bias, bias og pris 0. Det du kan gjøre, er å velge highest prize og pris 5 på hunder som er 100% i trening og nesten klar til å levle, da er sjansen stor for at du vinner gode penger på konk. For å tjene godt på konk må man ha topphunder, og mange av de...

Glem ikke å stemme og stikke innom vogna på meadow hver dag, det blir noen kroner av det også.

Ikke vær lat, søk alltid i mallen om noen selger det du trenger billigere enn selve butikken, spes mat kan man spare en hel del på.

Gode tips. Jeg sjekker alltid vogna hver dag, stemmer og tar et par runder med spill også for å få noen ekstra tusinger. Når jeg gjør alt det, så klarer jeg å gå noen tusinger i overskudd.

Tror det ble en del penger ut siden jeg måtte oppgradere masse utstyr til hundene, jeg har vært elending på å kjøpe halsbånd og kobbel i rett lvl, så det ble masse utgifter på en gang der. I tillegg ER jeg lat, og kjøper alt av mat og utstyr i butikken. I tillegg til at jeg hamstrer et par kongs hver gang prisen er under 3000 i butikken, så jeg har 50 kongs på lager nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme greia som deg, Tabris. Tror det er at vi er veldig i etableringen enda, når vi har flere bra hunder så klarer vi oss bedre.

Jeg bruker Bias og lowest price når jeg har hunder 90% og Bias Bias når jeg har 91% og opp, går bedre da det kutter ned i entry fees. Hundene levler fint opp med dette.

Nå ser jeg at lappisene mine er de det går best med, de vinner mest, levler mest og har generelt vært kjempe heldig med dem. Hun jeg avler dem sammen med har måtte låse hundene sine, så akkurat nå driver jeg dem alene og lurer på om jeg skal holde også lappisene helt for meg selv når hun kommer tilbake, om jeg fortsetter sammen med henne så må jeg jo halvveis begynne tilbake på gen 1, 2 og 3 hunder.. Eller jeg kan vel la henne låne en og annen hannhund og kanskje få kjøpe en valp så får hun en egen base.

Hun vil ikke innavle sine, noe som blir litt vanskelig for jeg innavler så det holder for å få stats og farger jeg vil ha.

Tror jeg skal holde lappisene og kanskje munsterlenderne åpen i jula og bare snike innom kjapt daglig og stelle dem, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode tips. Jeg sjekker alltid vogna hver dag, stemmer og tar et par runder med spill også for å få noen ekstra tusinger. Når jeg gjør alt det, så klarer jeg å gå noen tusinger i overskudd.

Tror det ble en del penger ut siden jeg måtte oppgradere masse utstyr til hundene, jeg har vært elending på å kjøpe halsbånd og kobbel i rett lvl, så det ble masse utgifter på en gang der. I tillegg ER jeg lat, og kjøper alt av mat og utstyr i butikken. I tillegg til at jeg hamstrer et par kongs hver gang prisen er under 3000 i butikken, så jeg har 50 kongs på lager nå.

Kan være lurt å sjekke Junk yard med jevne mellom rom også, for å se om du finner bånd og halsbånd for level 5+ der :) Alt er jo gratis der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er vanskelig å sette pris, jeg. I hvert fall til soniser. Er 20 000 for mye?

Sett den på transfer til hovedkontoen min for 20 000 du :) Så sender jeg den bare til side kontoen.

Det kommer jeg til å gjøre. Må jo ha mulighet til å beholde/selge to valper per kull!

Ja! Det er jo viktig, kjappere også.

Har forresten laget meg halv proff innlegg i forumet om hundene jeg selger på hovedkontoen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tullete å ordne Elite user til begge side kontoene eller? :innocent:

Jeg ville ikke gjort det med det første. Når du kommer til level 20 har du omtrent ubegrenset med plass på en og samme konto, og da tar det uhyre med tid å holde på i full skala på tre kontoer. Bedre med en elitekonto, og to vanlige.

Om man vil ha to valper fra alle kull, er det jo bare å ha alle kulla på samme konto, og flytte de til den rette når de leveres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort det med det første. Når du kommer til level 20 har du omtrent ubegrenset med plass på en og samme konto, og da tar det uhyre med tid å holde på i full skala på tre kontoer. Bedre med en elitekonto, og to vanlige.

Om man vil ha to valper fra alle kull, er det jo bare å ha alle kulla på samme konto, og flytte de til den rette når de leveres.

Tar nok lang tid før jeg har klart å oppgradere hele kennelen, men det er noe jeg skal huske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med pengene for tiden. Nå som jeg har endret konkurransevilkårene på alle hundene til "Bias og Bias" så er det dyrere og melde på, men jeg får jo også mere penger inn. Likevel sliter jeg med å få det til å gå rundt. Når jeg har stelt alle hundene, og så hamstret inn alle pengene jeg har fått på hosted competitions og winnings, så går jeg i minus. Jeg må bruke Games for i det hele tatt gå i null, og har puppy mill on the side for å få litt inntjening.

Hva gjør jeg feil? :(

Som Tulip sier, sansynligvis ingenting "feil". Jeg brukte lang tid på å komme meg opp i overskudd, i lang tid spilte jeg alle spillene hver eneste dag for å tjene penger. Var også veldig gnien på hvor jeg kjøpte mat og utstyr.

Gi meg spillnr ditt, så skal du få noen kroner :)

Er det tullete å ordne Elite user til begge side kontoene eller? :innocent:

Niks :innocent: Hilsen hun som har Elite på to av tre kontoer og bruker altfor mye tid på spillet :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hei sonen!  År 5 uten hund. Nå er jeg lei. Har vært innom de fleste rasene (altså vurdert) og har over gjennomsnittet (nerde) kunnskap om raser, men allikevel sliter jeg litt med å lande. Kanskje dere kan hjelpe?  Springer eller Sheltie. Meeennnnn. Springer: redd pelsstell men skjønner at man kan klippe den I sportsklipp uten å barbere eller ødelegge pels.  Sheltie: hater bjeffing, ser på fb gruppene at 9/10 sliter med unødvendig bjeffing og at de ikke egner seg I ymse sport grunnet lyd...   Hva skal jeg med hund?  Familie hund som jeg kan trene med og dra på kurs/seminar med. Lære mer hands on, har masse bok kunnskap men mangler litt hundespråk forståelse og hvordan løse problemer. Går turer i fjell og skog. Er mye ute og diller med barna.  Jeg har stor familie, 2 små barn, 1 stort. Mye barn innom på besøk.  Kom gjerne med andre forslag, men har vært igjennom alle rasene og slått de fra meg av forskjellige årsaker. Hjertet mitt vil en ny bruksschæfer tispe men hjerna sier nei  
    • Jeg er tispemennenske, og trives mye bedre med tisper enn hannhunder.  Men jeg oppfatter ofte hannhunder som mer kosete, og lojale.  De er ofte "dummere" enn tispene synes jeg.. Skal ha tispe denne gangen også. 
    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...