Tabris Skrevet 1. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 har fulgt hele greien! Men var så sykelig mye TEKST! herregud! men bladde igjennom hele og fikk mer penger for å ha sett hele toturialen. Men da skal du jo ha fått utvidelsen. Det var en del av tutorialen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jo men kan jo hende Synnøve har for mange hunder selv etter å ha oppgradert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Den må gjøre det bra i konkurranser. Det har Nirm skrevet tidligere i tråden, en side eller to siden Jeg støttet deg (litt i allefall) tidligere i dag ved å kjøpe lukisen din True that Han Solo! Middelmådig men veldig snill 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg har 3 podenco hannhund-valper med alle excellent, om noen er interresert http://www.furry-paws.com/litter/pup/130604/732108 Har også et til kull med podenco og 2 med whippet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Jo men kan jo hende Synnøve har for mange hunder selv etter å ha oppgradert? Ja, det kan være. Da må hun oppgradere igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Dette spillet likte jeg! Har en golden til jakt, en pyreneerhund til utstilling, to malamuter og to siberians til trekk. Malamutene mine har fått et kull nå. Beholder den beste av disse valpene og 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Fader jeg har 3 kontoer allerede Dette er galskap! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 http://www.furry-paws.com/litter/pup/132282/741734 Noen som vil ha han? Sonis får han billig! Hektet igjen! Her er en enkel hannvalp fra mitt første kull for i år, hvit gutt med hvit far og brun mamma. Hadde dette vært den virkelige verden er det en kombinasjon jeg ville blitt hengt for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Det har Nirm skrevet tidligere i tråden, en side eller to siden Så det Og ble enda litt klokere når jeg prøvde meg litt frem på den kalkulatoren som ble postet tidligere Fikk forresten også til å beholde en valp og reservere en annen. *prøver seg frem* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Jeg fikk jo et AH kull, beholder ene tispa med Exc på alt unntatt albuene(good). Og så kjøpte jeg meg nettopp en AH hannvalp, og når jeg gentesta han hadde han alt Exc Jippi! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Fyller pensjonerte hunder opp kennelplass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Hoho, kjøpte meg en liten maskot Bob heter han (kremt, hun ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Hoho, kjøpte meg en liten maskot Bob heter han (kremt, hun ) Wow, haha.. Tigerhund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 jeg er blitt besatt! er inne på FP med mobilen konstant. Jeg blir såååå avhengi av sånt! har btw aussievalper til salgs. Exc på alle kanter http://www.furry-paws.com/litter/view/132228 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Blir valpene mine solgt av seg selv eller må jeg gjøre noe? Har satt av en valp til meg selv. Må jeg gi de andre navn også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Valpene som blir solgt til "pet homes" forsvinner ut av spillet bare. Så man trenger ikke å tenke på de overhode. Bare husk å reserver valper før de blir solgt, ellers forsvinner alle. Og ang genetikken er den kalkulatoren som ble posta fin å bruke. Ellers er genetikken en veldig forenklet versjon av reell genetikk (selvfølgelig, det skal være mulig for alle å spille det), men det følger vanlige "regler" som at store bokstaver er dominante og små recessive. HH er da friskt, Hh/hH bærer og hh syke. Hver av helsedelene styres av 6 genpar, 24 tilsammen. 24HH vil da kun gi EEEE valper da, uansett hva de parres med. Kullstrørrelser er også inne i genetikken der LL er små kull, og lala er store kull. Noen drev før i hvertfall "genetic labs", og avlet kun på genetikken. Da kunne man finne hunder med gode gener for en rimelig penge på public sale. Greit om man vil fokusere litt på genetikken og få litt framgang i det. Ellers tar det noen generasjoner å få fram 24HH hunder. Bare disse valpene mine kan bli 12 dager nå, så jeg får stilt de ut, så skal jeg bli fornøyd. Edit: Jeg kjøpte meg visst en 23HH Malinois tispe. Hadde en case med å bare har to hannhunder bare, og det blir det lite valper av. Jeg ender vel opp med en hel masse hunder igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Men får jeg ikke stille ut og trene en sport? :-P tenk om de er brukbare og pene da! Omg liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Det er en ting til som jeg ikke skjønner med genetikken da. Hh, bærergenet, la oss si hunden har 24Hh. Det vil da fortsatt ha E på alt da H går over h? Edit: Det er 7 år siden jeg hadde om akkurat dette i naturfag, so bear with me Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Yeeei level 3 Har lagt til et par sonenbrukere. Legg meg til da! MegaMarie #1091679 Veldig glad i dag for at jeg kjøpte flere hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Prøvde litt igår, men skjønte ikke så mye egentlig så kutta det ut Følte det er litt som tamagotchi, at man må inn dit jevnlig for å mate og gjøre rent hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Juhu, jeg og hundene har levlet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 To lapphundgutter som er mulig å kjøpe (dvs, får jeg solgt en må den andre til pet home da, fra samme kull). Begge 2x excellent og 2x good http://www.furry-paws.com/litter/view/131650 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Hvordan legger jeg til folk? Har skrevet ned alle ID deres, men finner ikke hvor jeg add'er Min ID er 1091495 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Det er en ting til som jeg ikke skjønner med genetikken da. Hh, bærergenet, la oss si hunden har 24Hh. Det vil da fortsatt ha E på alt da H går over h? Edit: Det er 7 år siden jeg hadde om akkurat dette i naturfag, so bear with me Ja, men avkommene kan få "feil".. Det slipper du me hunder som har HH.. Sent from my GT-I9100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Hvordan legger jeg til folk? Har skrevet ned alle ID deres, men finner ikke hvor jeg add'er Min ID er 1091495 Inne på den enkeltes hovedside kan man "add friend" om jeg husker rett Edit: la deg til. Og du får det til ved å gå inn på brukerens kennel, inn på "owner", og der kan man legge til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts