Lola Pagola Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Hvis noen har en god salukihanne som lånes ut til en rimelig pris si i fra Middelmådig salukitispe til salgs forresten. Veldig pen da http://www.furry-paws.com/dog/index/336676 Men mulig jeg beholder om jeg finner en super hann... hun er Hips: Good Elbows: Excellent Eyes: Good Ears: Excellent Den andre trenger en med fantastiske hofter, hun er Hips: Good Elbows: Excellent Eyes: Excellent Ears:Excellent Har jeg forstått det riktig at valpene blir exc om begge foreldrene er det på respektive punkter? Eller blir valpene også ex om en av foreldrene er det på f.eks hofter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Ja, jeg fant det ut.. Samma det, så lenge hun ser hvit ut Jeg har ei groenendaeltispe til salgs når hun blir gammel nok Supert. Da setter jeg meg gjærne på liste. Må bare komme opp noen nivåer først, så jeg kan ha flere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Ah. Okei. Ikke får jeg til å endre bildet heller. Kan noen hjelpe en stakkar.... Gå til: Atlas - Image Bank. Så bruker jeg å trykke "By Breed", slik at du kan sortere etter rase. Velg rasen din også finn det bildet du vil ha. Når du har det bildet du vil ha så trykker du "Select Image" og velger den hunden du skulle ha bildet til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Supert. Da setter jeg meg gjærne på liste. Må bare komme opp noen nivåer først, så jeg kan ha flere. Hun er ikke spesielt bra, det er derfor jeg selger henne Hun har fair på hoftene og good på resten, sånt kan man ikke beholde i avlsprogrammet sitt Den jeg beholder har good på alt bortsett fra ørene, der har hun excellent. Men jeg kan jo prøve å lage tervvalper, og se hvordan det går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Har jeg forstått det riktig at valpene blir exc om begge foreldrene er det på respektive punkter? Eller blir valpene også ex om en av foreldrene er det på f.eks hofter? Ikke nødvendigvis, det er der de recessive genene kommer inn. Hvis de f.eks har Hh på samme genpar, kan de jo strengt tatt ende opp med både HH, Hh og hh. Og hvis du er uheldig og ender opp med mange hh'er, får de dårligere hofter enn foreldrene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Hun er ikke spesielt bra, det er derfor jeg selger henne Hun har fair på hoftene og good på resten, sånt kan man ikke beholde i avlsprogrammet sitt Den jeg beholder har good på alt bortsett fra ørene, der har hun excellent. Men jeg kan jo prøve å lage tervvalper, og se hvordan det går Åh, men det gjør ikke noe. Må ha noen kosebikkjer også, som ikke trenger å brukes så mye. Gå til: Atlas - Image Bank. Så bruker jeg å trykke "By Breed", slik at du kan sortere etter rase. Velg rasen din også finn det bildet du vil ha. Når du har det bildet du vil ha så trykker du "Select Image" og velger den hunden du skulle ha bildet til. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Hvis noen har en god salukihanne som lånes ut til en rimelig pris si i fra Middelmådig salukitispe til salgs forresten. Veldig pen da http://www.furry-paws.com/dog/index/336676 Men mulig jeg beholder om jeg finner en super hann... hun er Hips: Good Elbows: Excellent Eyes: Good Ears: Excellent Den andre trenger en med fantastiske hofter, hun er Hips: Good Elbows: Excellent Eyes: Excellent Ears:Excellent Har jeg forstått det riktig at valpene blir exc om begge foreldrene er det på respektive punkter? Eller blir valpene også ex om en av foreldrene er det på f.eks hofter? Du kan se om min Salt kan passe til tispa du har Han er ikke rågod, men veldig pen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Åh, men det gjør ikke noe. Må ha noen kosebikkjer også, som ikke trenger å brukes så mye. Jeg har laget tervvalper nå, bare for deg, og gjett hvor mange som kom? 10 - TI - stk.. Djiiiz.. 6 hanner og 4 tisper, hvor ei tispe har good på 3 og excellent på 1, og tre hanner har good på alt. Resten av de har fair på minst en.. Så du kan få en herfra om du vil, vil du ha tispa, beholder jeg en hannhund, og vil du ha en hannhund, beholder jeg tispa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg har laget tervvalper nå, bare for deg, og gjett hvor mange som kom? 10 - TI - stk.. Djiiiz.. 6 hanner og 4 tisper, hvor ei tispe har good på 3 og excellent på 1, og tre hanner har good på alt. Resten av de har fair på minst en.. Så du kan få en herfra om du vil, vil du ha tispa, beholder jeg en hannhund, og vil du ha en hannhund, beholder jeg tispa Supert altså! Hmmm. Jeg tror jeg vil ha en hanne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Du kan se om min Salt kan passe til tispa du har Han er ikke rågod, men veldig pen Nei, han er svak på samme punkt som Iben, hoftene :/ Tror jeg får søke opp en med ex på alle punkter, nå har jeg 5 middelmådige kull her så på tide å skjerpe seg! Isj... jeg har ikke nok penger til å kjøpe meg noen nye hunder så får ikke mer poeng i dag heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Supert altså! Hmmm. Jeg tror jeg vil ha en hanne! Okay, vil du ha Ben, Bill eller Bård da? Og skal jeg sette han som reservert da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Okei, så hvis vi ser på genetikken her, så var det sånn at de med HH var friske. Nå står det en haug med h-er, må absolutt alle være HH for at den skal kunne gi kun excellent videre? Eller holder det kun at det står at det er excellent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Okay, vil du ha Ben, Bill eller Bård da? Og skal jeg sette han som reservert da? Bård! Jeg vil ha Bård! Jaaa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Og der fant jeg ut at en del av hundene hadde økt i level, og dermed gikk jeg opp til level 4 selv. Woho, de små gleder i livet Heter Ganzie der også, om noen vil være venn med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg har ikke godt av dette.. Jeg blir mega hekta på spill. Bare kabal er vanedannende til meg.. Så noen timer i dag og jeg har abstinenser nå.. Finnes den som mobilapp tro? Sent from my GT-I9100 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Ene hunden min har gått opp til level 2. Men hva skal egentlig til for at selve hunden går opp i level? Syns det var rart at bare den ene har gått opp når jeg har flere andre hunder som jeg gjør akkurat det samme med hver dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Man får visst ikke lagt til venner før de er på level 3, og jeg er bare på level 2 enda.. Jeg er ikke bare overlegen, liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Oh my, her skjer det ting. 8 Lappiser, 3 (snart 4) kull. Men denne genetikken klarer jeg ikke helt å skjønne meg på, altså. Det er jo så mange H/h-er.. Hva er hva, liksom? Morsomt da Edit: Jeg er forresten #1091492 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Nå må dere gå og legge dere.. Jeg prøver å sove, men blir helt gal av å lese det som skjer hos dere Sent from my GT-I9100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg får ikke lov til å kjøpe ny hund! TEIT! Dustespill! sier jeg ikke har plass til flere hunder i kennelen min.. psht! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg trenger peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Ene hunden min har gått opp til level 2. Men hva skal egentlig til for at selve hunden går opp i level? Syns det var rart at bare den ene har gått opp når jeg har flere andre hunder som jeg gjør akkurat det samme med hver dag.. Den må gjøre det bra i konkurranser. Oh my, her skjer det ting. 8 Lappiser, 3 (snart 4) kull. Men denne genetikken klarer jeg ikke helt å skjønne meg på, altså. Det er jo så mange H/h-er.. Hva er hva, liksom? Det har Nirm skrevet tidligere i tråden, en side eller to siden Jeg trenger peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenger! Jeg støttet deg (litt i allefall) tidligere i dag ved å kjøpe lukisen din 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 1. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg får ikke lov til å kjøpe ny hund! TEIT! Dustespill! sier jeg ikke har plass til flere hunder i kennelen min.. psht! Følg tutorialen, så får du utvidet kennelen og plass til flere hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Følg tutorialen, så får du utvidet kennelen og plass til flere hunder. har fulgt hele greien! Men var så sykelig mye TEKST! herregud! men bladde igjennom hele og fikk mer penger for å ha sett hele toturialen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Dere har jo blitt spillegale. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts