Guest 2ne Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Jeg fikk en melding i morres av en som lurte på om jeg ville selge h*n en eller flere av CC'ene mine, og jeg svarte at de jeg har har jeg egne avlsplaner for, så de er strengt tatt ikke til salgs. Neste melding så spør h*n spesifikt om 3 av de (to tisper og en hann), fordi det trenger h*n til sitt avlsprogram, så jeg svarte at h*n kunne få kjøpe en av de to tispene, samt ha et kull på den andre tispa så lenge h*n gjorde det før hun er 88 dager gammel (jeg har jo bare 1 kull på de), og at hannen kom til å bli åpnet for public breeding når han kom til level 20 - da er jeg ganske grei, er jeg ikke? De hundene jeg har tenkt å selge ligger til salgs, liksom.. Siter
tulip Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Jeg fikk en melding i morres av en som lurte på om jeg ville selge h*n en eller flere av CC'ene mine, og jeg svarte at de jeg har har jeg egne avlsplaner for, så de er strengt tatt ikke til salgs. Neste melding så spør h*n spesifikt om 3 av de (to tisper og en hann), fordi det trenger h*n til sitt avlsprogram, så jeg svarte at h*n kunne få kjøpe en av de to tispene, samt ha et kull på den andre tispa så lenge h*n gjorde det før hun er 88 dager gammel (jeg har jo bare 1 kull på de), og at hannen kom til å bli åpnet for public breeding når han kom til level 20 - da er jeg ganske grei, er jeg ikke? De hundene jeg har tenkt å selge ligger til salgs, liksom.. Veldig snill og grei syns jeg Siter
Lola Pagola Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Jammen dogo er jo så enkle, man slipper helt å tenke på farge Og du må ha minst 8 xolo, en hann og en hunn i hver stat Ja de er enkle og litt kjedelige Klarer ikke å slutte helt, men tror jeg skal prøve å komme meg ned til 2-3 stykker på lang sikt. Ikke er det noen penger i dem heller og xoloene er så stygge har aldri likt den rasen egentlig også var det dritt at noen andre fikk frem 24HH før meg *grr* 4 xoloer kanskje, 2 spd og 2 int.Cha går alt for treigt og hva var den siste statsen? Tror jeg har klart å avle den helt bort nå Håper det kommer en litt spennende rase neste gang, med masse farger osv Hovedrasene er iallefall dalmatiner, saluki og pitbull. Siter
tulip Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 og xoloene er så stygge har aldri likt den rasen egentlig også var det dritt at noen andre fikk frem 24HH før meg *grr* 4 xoloer kanskje, 2 spd og 2 int.Cha går alt for treigt og hva var den siste statsen? Tror jeg har klart å avle den helt bort nå Jammen, du har 3/4 like stats, det har ikke hun som kom til 24 først.... Så du er bedre De har agi, cha, int og spd, Men skrik ut før du pensjonerer/selger noen da, slik at jeg får plukke litt først Siter
ToneS Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Jeg husker ikke hvordan jeg legger inn user tag, heeelp? Siter
Tabris Skrevet 14. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Jeg husker ikke hvordan jeg legger inn user tag, heeelp? På sonen? Sett alfakrøll foran nicket, eller trykk på "@Mention" under avataren til den du vil tagge. Siter
ToneS Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 På sonen? Sett alfakrøll foran nicket, eller trykk på "@Mention" under avataren til den du vil tagge. Nei... På furry paws Det bildet under nicket User eller kennel tag, husker ikke hvilken jeg skal bruke heller. Alt for lenge siden jeg gjorde det sist nå Siter
maysofie Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Noen som driver med, eller vet om noen som driver med gode chesapeaker? Fant en oppdretter med 24HH lala 4cha, men resten er bare opp til 10HH. Siter
Lola Pagola Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Hehe, null stress Inne på settings, du må laste opp bildet i riktig størrelse til photopbucket e.l, og lime inn direktelinken Siter
ToneS Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Inne på settings, du må laste opp bildet i riktig størrelse til photopbucket e.l, og lime inn direktelinken Whaaat, når jeg gjorde det tidligere i dag funket det ikke. Nå fikset det seg, huh. Kan være hele linken ikke ble med første gangen..? Takk Siter
MissHeike Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Åh gud jeg har fått mange valper inn i kennelen i dag *=* jeg liker liksom ikke så godt å gi dem alle tingene de trenger, lol.. 1 Siter
Sombiejenta Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Lurer på hvor mye dere pleier å ha i avlsavgift for en hann med topp helse (24 HH lala)? Siter
Chako Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Jeg tar alltid 1000xlevel. For alle mine hanner. Fra 20HH+Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Siter
Tabris Skrevet 15. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Juhu, er level 18 endelig! Siter
Sombiejenta Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Jeg tar alltid 1000xlevel. For alle mine hanner. Fra 20HH+ Skjønte ikke helt den? Siter
MissHeike Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Det blir vel 1000,- for 1 level. Så level 10 blir 10 000,-? Siter
MissHeike Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Juhu, er level 18 endelig! Grattis, jeg er snart level 19, gleder meg til å nå level 20, tar vel en måned eller to sikkert. Siter
Chako Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Jepp, det var det jeg mente Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Siter
Sombiejenta Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Ah, takk Hva med de andre? Hvor mye pleier dere å ta i avlsavgift? Siter
Chako Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Hva er brukernavnet ditt forresten Sombiejenta?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Siter
Sombiejenta Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Hva er brukernavnet ditt forresten Sombiejenta? Sombiejenta, og ditt? Siter
Chako Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Chako:)Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Siter
Recommended Posts