Gå til innhold
Hundesonen.no

158 stemmer

1. 1. Hvilken logo liker du best?

• 1
      1
    • 2
      1
    • 3
      80
    • 4
      3
    • 5
      52
    • 6
      10
    • 7
      11

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Nå kan dere stemme over logoforslagene. Bullterrieren er med forbehold om at vi får tak i orginalfilene, så om den vinner og vi ikke finner de så vinner forslag nummer 2 (om bullen vinner).

Bildene:

1.

post-6328-0-27469100-1356734025.jpg

2.

post-6328-0-52609600-1356735041.jpg

3.

post-6328-0-69857100-1356901107.jpg

4.

post-6328-0-30088500-1356734371_thumb.jp

5.

post-6328-0-45484300-1356901124.jpg

6.

post-6328-0-78763200-1356734555_thumb.jp

7.

1fdcv6.png

Avstemningen er åpen til fredag 4. januar 23:59.

Endret av AnetteH
Lagt til bedre versjon av bullterrieren
  • Like 1
  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ETT??? ETT??? Herregud, for noen fjøsnisser dere er, ass. Det skal være et, ikke ett. Retter dere det opp eller? Helst med en gang? Typ nå? For ett bare skriker ut og jeg klarer ikke stemme engang. Fø

For noen flinke tegne-soniser vi har, blir imponert! (Og som vanlig har vi noen fantastiske kverulanter blant oss, hva hadde sonen vært uten )

Nummer 3, uten tvil! Men, det er mer riktig med "et" og ikke "ett". Pirkefeil though.

Posted Images

Skrevet

Jeg har ett spm. Er dette de ferdige utkastene? Eller "skisser"? For jeg liker veldig godt forslag 1- men den ser ut som et utkast foreløpig i allefall. Om det er den ferdige tegningen- går min stemme til en annen.

Om jeg tråkker noen på tærne- vel, beklager.

Skrevet
Jeg har ett spm. Er dette de ferdige utkastene? Eller "skisser"? For jeg liker veldig godt forslag 1- men den ser ut som et utkast foreløpig i allefall. Om det er den ferdige tegningen- går min stemme til en annen.

Om jeg tråkker noen på tærne- vel, beklager.

Skal sjekke opp til imorgen, men det er vel ferdige forslag. Farger og småting kan jo endres. Skal sjekkes til imorgen med IW :)

Skrevet
Skal sjekke opp til imorgen, men det er vel ferdige forslag. Farger og småting kan jo endres. Skal sjekkes til imorgen med IW :)

Flott :) Jeg liker fargene og omrisset på forslaget veldig godt (og håper da resten av Sonen vil stå i stil med ny logo :icon_redface: ) og symbolikken. Proporsjoner og uferdige linjer derimot, plager meg- sammen med at det er en mynde. De har ikke buken klistret på gulvet når de ligger på den måten...

Da avventer jeg min stemme :thumbsup:

Skrevet
Men hvor er det blitt av Mana-logoen? Liker forsatt den best jeg..
fikk ingen ny av pippin. Om hun fortsatt vil ha den inn så legger jeg den til.
Skrevet

Jeg digget nr. 3, jeg, håper det blir den. :) Teksten under skulle bare vært mer synlig.

Skrevet

Jeg synes det er viktig at logoen gjenspeiler mangfoldet av raser på forumet, og at ikke en spesiell rase får representere alle, så selv om jeg likte bullterrieren vi hadde før, så er det log nr 3 som får min stemme. Den favnet mangfoldet på en flott måte :).

Skrevet

Det ble nr.3 her også. En litt morsomt, ren, lett gjennkjennelig, omfavner flere raser samtidig som den gir ett pro inntrykk.

Skrevet
Likte 3 og 5 godt jeg :D Stemte på 3, men er usikker på hvilken jeg likte best... nr.5 var fryktelig sjarmerende, og det er fint med farger og...

Vanskelig!

Enig! Jeg stemte først på 5, men sletta stemmen og stemte på 3 i stedet. Nå er jeg usikker igjen!

Men det må stå "Et", og ikke "Ett"... :aww: Kan ikke ha skrivefeil i logo.

• Like 2
Skrevet
Enig! Jeg stemte først på 5, men sletta stemmen og stemte på 3 i stedet. Nå er jeg usikker igjen!

Jeg gjorde det samme :lol: ... og er usikker igjen og!

Og skriveleif kan vi jo ikke ha :D Men tenkte ikke over skriften da jeg stemte da, den kan man jo bare forandre.

Skrevet

Skrivefeil blir rettet opp i. Den som har sendt inn har sagt på forhånd at farger og ting kan jo endres, og som jeg nevnte i første innlegg. små redaksjonelle endringer er jo greit :)

Skal nummer 7 være en print-screen? :icon_confused:

Nei. Men vi har ikke orginalfilene til bullterrieren. Så om den vinner og vi ikke finner de så blir det nr 2 som blir logoen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvis han spiser og drikker som normalt og alt ellers er normalt ville jeg sett det an en dag til, og så evt. tatt en telefon til dyrlegen i morra hvis det ikke endrer seg. Kanskje det bare er for kaldt? Det kan også være urinveisinfeksjon. Men generelt hvis du er usikker på helsespørsmål så er det ofte bedre å ta en telefon til dyrlegen heller enn å spørre på et forum.
    • Hei, første gang inne på hundeforum men trenger virkelig råd. Jeg har nylig fått en tibetansk spaniel valp på 9 mnd. han har vært så frisk og rask, spiser og drikker masse, har både bæsje og tissa og leker som bare det helt siden vi fikk han. Men onsdag morgen så tissa han ikke… nå har det gått et døgn og han har enda ikke tissa😰 hva kan være galt?? 
    • Det endte med at hunden måtte til dyrlegen for den haltet. Jeg ringte dyrlegen, og ba de være obs.  Det viser seg at den har knekt håndledde i frembenet, og prognosen er usikker. Hvordan det er skjedd er også usikkert. 
    • 🐾 Hva du kan gjøre nå 1. Start helt på nytt i bittesmå steg Gå ut av rommet i 1–5 sekunder, kom tilbake før valpen rekker å pipe. Øk tiden sakte. Målet er at valpen aldri kommer over terskelen sin. 2. Tren “alene, men ikke alene” La valpen være bak en grind, i et annet rom, eller på en seng litt unna mens hun fortsatt er hjemme. Dette bygger trygghet uten at valpen føler seg forlatt. 3. Lag et fast “nå skjer det ingenting”-rituale Rolig stemning, tyggeleke, litt kos → så legger hun fra seg valpen og gjør noe annet i huset. Rutiner skaper trygghet. 🧠 IQ-leker som passer for 15 uker •     Snusematte (super for å roe ned og gi mestring) •     Kong med litt valpevennlig fyll (f.eks. våtfôr eller litt leverpostei tynnet ut) •     Enkle aktivitetsleker der valpen må dytte eller løfte en klaff •     Tyggeleker som varer litt (tygging gir ro) Poenget er ikke at leken skal “holde valpen opptatt alene”, men at den skal gi positive assosiasjoner til ro og selvstendighet. 4: du kan også `gni`deg selv inn med noe valpen din kan ligge på  for da vil han føle og lukte at du er i nærheten av deg enda du er borte. 🐶 Når valpen din piper med angan du går ut Det betyr at du har gått for fort frem. Da må man tilbake til nivået der valpen fortsatt er trygg selv om det bare er 2 sekunder. Det er ikke et nederlag, det er helt vanlig. du kan også lage en plass der som er *hjemmet* til valpen din. sånn at du øver når du går ut skal han slappe av der. men husk dette kan gå en stund, det går ann også at valpen din aldri kan være alene heller. alle hunder er forskjellige og ikke like enkel. 💛 Litt oppmuntring Valper er som små barn: noen sover gjennom natten tidlig, andre bruker litt tid. Det betyr ikke at du gjør noe feil det betyr bare at valpen din trenger litt mer støtte akkurat nå. Hvis du vil prate mer, få flere tips eller bare ha litt støtte underveis, kan du gjerne ta kontakt med meg på Instagram. nordicquietland 🐶
    • Alenetrening tar den tiden det tar, det er umulig å si noe på forhånd om hvor lang tid det tar før akkurat din valp er klar for å være alene hjemme en hel arbeidsdag. Det er individuelt. Og en oppdretter som påstår at en 12 uker gammel valp kan være alene hjemme i mange timer høres virkelig ikke seriøs ut. Det er jo en baby. En ting som i hvert fall er sikkert, er at jo mer erfaring valpen får med å føle at det er ubehagelig å være alene, jo større er sjansen for at du ender oppmed en hund med separasjonsangst.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...