pippin Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Den lovte bildetråden fra dagens tur Stod opp tidlig idag og tok toget inn til Ås. Fint vær, fine jorder og fint turselskap. Kjempekoselig! Hundene fikk herje i ca 3 timer og alt var bare fryd og gammen Bryting - polarhundstyle Sitte pent da GaleMana FineMayah "Hva gjør du da?" Posere mer! Det er nemlig obligatorisk på slike turer Manas blikk "Hah! Jeg tok pinnen din!" Søøøøt Sollys <3 Enda søtere! "Ropte du mammaaaa??!" Hun er blitt SÅ flink på innkalling! :D Say whaaaat!? *dele opp* 9 Siter
pippin Skrevet 19. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Det var såååå fint på jordene når sola gikk ned, og disen svevde over snøen.. Superhunden! Flere bilder på bloggen Turen MÅ gjentas. Det var superkoselig! 12 Siter
Aymee Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Utrolig fine bilder! Verker litt i polarhund-lysta nå, merker jeg... 1 Siter
Heidihj Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Flotte bilder Hanne! Enig, det var en flott tur! Vi er gjerne med igjen vi! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Kjempe fine bilder! Digget superhund bildet 1 Siter
Guest LXT Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Å så fine bilder! Herlig med så fint vær også : ) Fine hunder på tur det Siter
ToneS Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Flotte bilder! Spesielt de siste med solnedgangen! 1 Siter
Taggen Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Masse fine bilder, og fine hunder også da Hvor i Ås er dette? 1 Siter
Heidihj Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Masse fine bilder, og fine hunder også da Hvor i Ås er dette? Det er i Eldorskogen Siter
pippin Skrevet 19. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Eldorskogen! Høres ut som om vi har vært i Middle Earth jo 2 Siter
Shlush Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Nydelige bidler av to nydelige hunder :D 1 Siter
pippin Skrevet 19. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Mayah har fine tenner! *fnis* Hun bare måååå vise de frem til Mana Siter
Ingvild Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Flotte bilder! De så ut til å være i sitt rette element begge to. Og det sollyset... Nydelig! 1 Siter
Mirai Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 De er veeeeldig pene begge to, på forskjellige måter! 1 Siter
Gjest Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Å så fine de er! Kanskje Mana vil løpe med Balrog en dag og? Siter
pippin Skrevet 20. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Å så fine de er! Kanskje Mana vil løpe med Balrog en dag og? Ja gjerne! Balrogen er så pen atte! Får vise han at Mana ikke er en hannhund, som han trodde på sonenmesterskapet Siter
Gjest Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Skrevet 21. Desember 2012 Hehe det hadde jeg glemt! Men løs på tur går det nok mye bedre, det er to forskjellige verdner det Siter
Irenen Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Skrevet 21. Desember 2012 Nydelige bilder som alltid! Så bilde av Mana i medlemsbladet til Canis også - hun er bare utrolig stilig altså! 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.