pippin Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Fra AN.. Hvilket bilde beskriver din hunds personlighet best? Mana er definitivt en happy, go lucky hund. ALT er morro, ALLE er snille, og verden er et supert sted! Null bekymringer og man kan gjøre som man vil! Så når hun får et tryne som dette, et skikkelig gliiiiis, da vet jeg at hun storkoser seg! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg synes dette er veldig Bris Ydmyk, søt og bedagelig Han kan også være hoppespretteglad, men han er mer sånn roligydmyksøtglad 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Isak 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Nansen: Dvs: glad i å trene, fryktelig søt, bruker mye tid på å tenke og grunne over ting - men litt mentalt utfordret Scala: Strålende glad og energisk, innmari søt og morsom men litt dårlig fokus ennå 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Det er mange som beskriver ham godt, han er tross alt en meget unik og sammensatt hund, men jeg tror ett av dem må være dette iallefall, smiletrollet mitt! Alltid blid og fornøyd. (Men han smiler jo i situasjoner han ikke er så fornøyd heller da, for å sjarmere seg ut av dusjing eller kloklipping f.eks. herregud, det må jeg få filmet så dere får se, det er urkomisk.) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Nora: Våken, oppmerksom og i fart Leah: Frekk som f... og uten særlig bakkekontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 HAHA! Linselusa! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Haha, din er den sorte i bakgrunnen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hahaha fantastisk! Jeg satt og tenkte på hva slags budskap du ville få frem ved å vise et bilde av en gylden labrador istedenfor din egen, men så så jeg Luna... og skvatt litt og faktisk, litt som når jeg ser på videoer som er laget for å skremme. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hehe, ja det er halvsøstra hennes som er gul. Prøvde å gjøre oppstillingsbilder m oppdretter...yeano Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Blaze: verdig, respektert og trygghet i fin fusjon Talli: sånn ca alt annet enn den over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Kidnappa bilde frå Carro92, men detta beskriver vel litt av usikkerheten hennar. Og her kor glad og lykkeleg ho kan vere rundt kjentfolk-/ dyr i frie omgivelsar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Tuva, ikke helt god i nøtta... Trym, en livsnyter som elsker å kose. Bodil er en prinsesse som ikke alltid oppfører seg som en. Men som regel sitter hun å skuer overlegent ut over kongeriket sitt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Harly er fortsatt min gode, lille sussebass... ...selv om andre hunder til tider ikke er helt enig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Beskrivende for begge to. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Utrolig leken, og alltid full av fart! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hopp og sprett og tjo og hei! Og en liten luring. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Står mellom to bilder, så poster begge Tavi er sikkert verdens trøtteste sak, men denne dagen tok hun kaka. Hadde henne med meg på jobb, inne på basen (jobber i hjemmetjenesten). hun hadde aldri vært der før, masse ukjente folk rundt - og Tavi legger seg ned og SOVNER... Veldig utrygg valp. Men sånn jevnt over er hun veldig uskyldig, og veldig "sorry" og glad i lekene sine Skikkelig baby. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Aro er veldig dvergpinscher han, plutselig så bare er han der 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Chili, en verdig, litt avventende dame. Tahlly, gal, livsglad og veldig elektrisk for tiden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Dette må vel beskrive Chingu best, alltid i farta. Løpe løpe løpe..skulle trodd det var mynde i henne hehe. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Dette bildet synes jeg oppsummerer Vinnie, min første hund, veldig godt. Utrolig leken, masse energ, alltid glad og ekstremt fokusert. "Mor, skal vi leke? Leke? Leke nå?" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts