idaa.sp Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Ei schæfer tispe på 4mnd mangler ên pupp, det kan vel ikke være normalt? Er det utstillings feil? De puppene som er der er litt skeive også, ikke helt parrallele liksom. Siter
xxx12345 Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Det har ingen betydning, hverken for utstilling eller annet Siter
Wednesday Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Min basenjitispe på 4 år har 8 og en halv pupp, hun. Altså mangler det èn og en halv Har aldri fått noen kommentar om det på utstilling, og tror nok ikke det er noe problem på noen måte Siter
SusanneL Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Nei, takk og lov er ikke dommerne SÅ nøye.. Og det er ikke noen fast "norm" på hvor mange de har, alt fra 6 til 14 og alt derimellom. Noen fungerer og andre ikke (når de har valper), så hele det opplegget der er egenlitg litt snodig. :-) Susanne Siter
Gjest Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Labben min har "dobbeltpupp" på det bakerste settet altså to stk patter rett ved siden av hverandre på begge sider. Så det finnes nok i mange varianter Siter
Shlush Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Sett mye forskjellig der noen har partall, noen oddetall! Så det går nok bra Siter
Zitka Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Hvordan kan en tispe mangle en pupp? Mistet pga skade, eller? Siter
tulip Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Og det er forresten helt normalt at de ikke er parallelle, det er er fordi at alle skal være tilgjengelig når tispa ligger på siden. Siter
soelvd Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Hvordan kan en tispe mangle en pupp? Mistet pga skade, eller? Jeg leste en gang noe om hvor mange de skulle ha, stusset på det selv, men lærte fort at det ikke er noen regel på nøyaktig hvor mange. Men om man har lest de skal ha 8 og bare finner 7 feks så kan man vel "mangle" en. Siter
antonia Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Hannhunden min har svær "pupper", det ser ut som noen har tatt en neve brystvorter å bare kastet de på han! Har til og med nippels på tissen han:p (altså på huset til tissen) i følge vetten er også dette helt normalt:p Siter
Zitka Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Jeg leste en gang noe om hvor mange de skulle ha, stusset på det selv, men lærte fort at det ikke er noen regel på nøyaktig hvor mange. Men om man har lest de skal ha 8 og bare finner 7 feks så kan man vel "mangle" en. Ahh sånn ja.. Jeg har aldri tenkt over sånt jeg Så lenge det ikke er en liten tiss under magen, så regner jeg me det er pupper der liksom Siter
Ingvild Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Ahh sånn ja.. Jeg har aldri tenkt over sånt jeg Så lenge det ikke er en liten tiss under magen, så regner jeg me det er pupper der liksom Hannhunder har da også brystvorter? Siter
Zitka Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Hannhunder har da også brystvorter? Joda, det har de.. Men om han mangler eller noe, så skal de jo ikke brukes alikevel Siter
Maria Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Chess har 9 patter, så hun har et "gap" midt på magen der det ikke er noe på den ene siden. Helt normalt at det forekommer Siter
idaa.sp Skrevet 10. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Okei, men det høres da bra ut! Måtte jo bare spørre, har aldri hørt om det før så. Siter
rottmaneier Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Ophelia har også 9, hvor det er ett gap hvor det mangler en liksom De er ikke helt parallelle heller. Siter
Ymirheim Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Skrevet 13. Desember 2012 Vår tispe har også 9 stk. Og det er kun de to bakerste som er parallelle. Resten står på skrå i forhold til den på motsatt side om dere skjønner hun er født sånn, og ikke hatt problemer med det nå når hun har hatt et kull;) Siter
Recommended Posts