klinkekula Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Hallo, alle sammen! Er ikke superaktiv i forum, men titter innom her. Jeg heter Heidi, og bor på Hadeland. Har en pomme på 3 (snart 4) år, og en Schnauzer (salt/pepper) som også er 3 (snart 4) år Pommen, Dennis, fikk jeg som valp, mens jeg tidligere i år tok til meg Schnauzeren, Kajsa, da hun var tilbake til omplassering. Her er bilder av dyra: Dennis: Birthday boy! Explored by klinkekula, on Flickr Og Kajsa: Catching sunlight by klinkekula, on Flickr 3 Siter
Synnikken Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Hei og velkommen! Herlige bilder av voffene Siter
LilleZara Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen! Flotte bilder av flotte hunder! Siter
Bikipile Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen tror du kjenner min lillesøster forresten Siter
klinkekula Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Takk takk, alle sammen! Bikipile: Det tror jeg også, hvis det er snakk om ei med Whippet (og en til på vei) + blandingshund??? Hun har en søster med shiba iallefall Siter
simira Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen hit! Hadde ikke fått med meg at du har fått schnauzer, fin dame! Siter
klinkekula Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen hit! Hadde ikke fått med meg at du har fått schnauzer, fin dame! Hihi, har fått ei lita barteguri i hus, ja! Takk! Siter
Mirai Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Nyydelige bilder! Velkommen . Siter
tm100021 Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen hit! Nydelige bilder Siter
Artemis Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen hit! Det nederste bildet var kjempeflott! Siter
Mardina Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Velkommen hit Kjekt med flere folk fra Hadeland Siter
klinkekula Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Takk alle! Velkommen hit Kjekt med flere folk fra Hadeland Hihi, jeg kommer opprinnelig fra Jevnaker. Men bor nå på Gran da. Siter
Mardina Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Takk alle! Hihi, jeg kommer opprinnelig fra Jevnaker. Men bor nå på Gran da. Og jeg er opprinnelig fra Bergen, bodde på Gran i nesten 3 år og har bodd på Jevnaker i 2 år... Siter
Recommended Posts