Gå til innhold
Hundesonen.no

Streifet alene siden April


Justisia
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta

Her virker det som det er en veldig sky hund. Og det ikke er noe god forsterker som gjør at den kommer fram. Nærmeste jeg ville tro var felle fangst, men så er spørsmålet vil denne hunden få det godt etterpå siden den er så sky nå? Kanskje avliving hadde vært det beste for hunden desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her virker det som det er en veldig sky hund. Og det ikke er noe god forsterker som gjør at den kommer fram. Nærmeste jeg ville tro var felle fangst, men så er spørsmålet vil denne hunden få det godt etterpå siden den er så sky nå? Kanskje avliving hadde vært det beste for hunden desverre.

Jeg tenker det samme.

Man kan jo ikke vite, men om denne hunden har klart seg alene siden april så er det ikke sikkert den vil finne roen i et hjem igjen, spesielt ikke om den er så sky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ettersøk etter en hjort som var skutt med bedøvelsespil; den kom ikke lengre enn et par hundre meter. En hund er jo mye mindre og kommer sikkert ikke stort lengre vil jeg tro?

Om den tåler bedøvelsen er en annen sak samt at man må være på 15-20 m hold for å få skutt da det er maks hold for ei bedøvelsespil. Kommer kanskje ikke såpass nær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...