Gå til innhold
Hundesonen.no

Aslans EFIT 1 desember


Aslan
 Share

Recommended Posts

I det kalenderen sa 1 desember dreiv jeg og samboer og pynta pepperkakehus:

00.jpg

Jo mer melis, jo bedre!

Det sto vel ikke ferdig før klokka hadde bikka 01, så:

01.jpg

Men så la vi oss :)

I 10 tida våkna vi igjen, samboer er i dusjen mens jeg og Thorvald har en blurry kosestund i senga.

10.jpg

(gah, nå har jeg prøvd to ganger uten at jeg får snudd det, så jeg gir ****)

Klokka 11 har vi kommet oss ut på tur, såvidt ute av døra!

11.jpg

Klokka 12 er vi ute på tur, jeg irriterer Thorvald med å få ham til å posere oppå ting, han vil helst snuse og sulle :P

12.jpg

Kl 13, fortsatt på tur.

13a.jpg

Bonusbilde kl 13, Thorvald fant en ball, og den vil han beholde, tenk.

13b.jpg

(og det fikk han)

Klokka 14 har vi kommet oss inn fra tur, jeg vasker badet, det gadd jeg ikke ta bilde av, så heller et bilde av pinnekjøttet som ligger og vannes ut til i kveld

14.jpg

NAM

Kl 15 vasker jeg fortsatt, så heller et bilde av at bordet er ferdigdekket. Vi skulle nemlig få besøk på kvelden, og ha et lite minijulebord :)

15.jpg

Kl 16 har jeg vasket ferdig nesten alt jeg skulle, har bare igjen å feie over gulvet i stua, så jeg har tatt meg en liten pause med en klementin, en brødskive og et glass julebrus:

16.jpg

Kl 17 er jeg ferdig med alt jeg skulle, så er i dusjen (det har jeg ikke bilde av), men litt etterpå sitter jeg med samboer og det ene besøket vårt og ser på fotball. Thorvalds favorittmenneske i hele verden er nettopp dette besøket, så han utnytter muligheten for litt skikkelig sofakos :P

17.jpg

Kl 18, nå setter vi oss straks til bords :D Sånn er spisestua vår, hehe

18.jpg

Resten av kvelden glemte jeg å ta bilder, men det innehold abnorme mengder pinnekjøtt og god juleøl. Er fortsatt mett :D

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorvald er nydelig :wub: Litt misunnelig på julepynt og julemat!

Takk :ahappy:

Ja, vi skal ha julaften bare oss i år, så vi må øve oss på å lage julemiddagen :P Og må jo pynte liiitt..

Det så ut som en veldig herlig lørdag! Og så koselig dere har det hjemme hos dere. :)

Det var det! Godt med fridager, altså. Og takk :) Er veldig fornøyd med leiligheten vår nå, favorittdelen min er den bokhylleveggen, samt globusen!

Signerer Ingvild - det så veldig koselig ut! Også fortjener Thorvald noen sånne: :wub: :wub: :wub:

Takk og takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta såg ut som en riktigt trevlig mys-dag :ahappy:

Det var det også :) Førjulstida er endelig igang, og det er kooos!

Torvald er nydelig. Ønsker meg en finsk lapphund som nr.2-hund :) Har en bernergutt nå. Er dere fornøyd med Torvald?

Takk for det! Tror lapphund er en herlig attåt-hund :) Vi er veldig fornøyde med Thorvald, han er en enkel gutt å ha med å gjøre :) Moderat både i størrelse og motor, og veldig stille, lite lyd i ham selv om det selvsagt er noe, sånn om man ser rasen som en helhet. Har skrevet endel om lapphund i en tråd under rasevalg nå, den som heter "Valg av hund", ellers er det bare å lese på bloggen min, der skriver jeg endel både om han og om andre lapphunder http://hakasitasaslan.blogspot.no/ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine Thorvald! :wub: Og fine koselige dagen! :ahappy:

Og Leo sier det er veldig viktig å bære med seg det en finner på sin vei hjem, untatt søppel da, det er ekkelt, men veldig fin ball!

Thorvald er HELT enig. Vi har en liten ansamling med medbragte baller, taustumper og veeeeldig spesielle pinner utforbi døra.. :P Denne ballen har fått komme inn da, han er veldig glad i den.

Folk med globus er bra folk.

Helt enig :ahappy: Denne er såpass gammel at det fortsatt er Sovjetunionen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorvald er nydelig! Han ser skikkelig stor, kraftig og bamsete ut. Jeg trodde finsk lapphund var mindre og ikke fullt så kraftige. Er han stor for rasen, eller er de såpass bamsete av seg? Superherlig uansett, og kult navn. :)

Mja, han er tvert imot veldig moderat, ligger vel akkurat rett under idealhøyden for rasen, og er sånn moderat kraftig ellers. Pels har han masse av da, og får vel bare mer og mer etterhvert som han vokser. Men er flere lapphunder som er enda mer bamsete enn han her og :) Tispene er dog ofte ganske spede, men jeg liker best de som er kraftige av tispene også :) Takk for det, mange som liker navnet hans ^^

Koselig dag! Likte spesielt pepperkakehuset og bordpynten. :)

Thorvald er en fining! :wub:

Jaa vi har et ganske flott pepperkakehus. Jo mer pynt jo bedre, pleier å være stilen vår, og i år ble det vel verre enn noen gang :P Og takk :ahappy:

Aslan er så fiiin :wub:

Fint pepperkakehus!

Takk og takk :D

Så ordentlig koselig ut hos dere :D

Takk for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...