Stine Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Skrevet 22. Desember 2012 Flink 2ne! Og du er super Soppen!! Siter
TonjeM Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Skrevet 22. Desember 2012 Jepp, det er 2nen vår det! Siter
Mud Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Skrevet 22. Desember 2012 2ne er brutal !!! Nå er jeg veldig spent på neste episode!!! Siter
Guest 2ne Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Skrevet 22. Desember 2012 Oi! 2ne, da! Kattemennesker er mennesker de også! Samma det Sniker de rundt og kødder til ting, må de regne med reaksjoner Siter
Mirai Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Skrevet 22. Desember 2012 Åååå jeg ler av bevisstløs rumpetafsing . Siter
TonjeM Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Skrevet 22. Desember 2012 Aldri tenkt på rumpetafsing i slike sammenheng men ser klart fordelene! Fantastisk Soppen! Så nå skal endelig nissefaen reddes! 2 Siter
Siri Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Skrevet 22. Desember 2012 Å himmel og hav - rumpetafsing på høyt plan altså Er litt starstruck av å ha en kjendis på gården, selv om han kom med uærlige hensikter... Siter
Mud Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 ler så jeg griner !!! Stakkars , stakkars mann ! ! Det var bra rumpa hans var like hel i det minste hehe Siter
SiriEveline Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Nå håper jeg alle henger dorullen riktig vei, hvis ikke så! Ellers tror virkelig jeg må støtte planen til Synn om å flørte ham ihjel! Kanke fatte at han har vært så slem at han har kidnappet nissen altså, men man vet kanskje ikke hvor man har ham til tider da Spent på hva vi fant jeg! Gleder meg som en unge til julaften nå ja Siter
Malinka Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 :lol: helt herlig soppen! Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Siter
LinL Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Håper jeg får inn en knockout på et nissestjelende kattemenneske!! Siter
Guest 2ne Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Lurer på hvem dette kattemennesket hun har stengt i kjelleren er... Eller hevet i kjelleren ikke godt å si hvilke av tingene hun har gjort Det hjelper ihvertfall ikke å være hot kjendis Siter
Cattn Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Det hjelper ihvertfall ikke å være hot kjendis Hehe nei det er jo tydelig!!! Det er noe muffens med alle de der kjendisene ja! hrmf Siter
Mud Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 ok , mulig jeg kaster inn en brannfakkel her nå , men hvem liker vi best sånn egentlig ? Nissen eller Aleksander? Jeg kjenner jeg vakler litt jeg nå... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter
Guest 2ne Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 ok , mulig jeg kaster inn en brannfakkel her nå , men hvem liker vi best sånn egentlig ? Nissen eller Aleksander? Jeg kjenner jeg vakler litt jeg nå... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Vanskelig valg. Julenissen kommer med pakker en gang i året, Aleksander er en gave i seg selv hele året.. Hmm.. Siter
Guest Jonna Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 ok , mulig jeg kaster inn en brannfakkel her nå , men hvem liker vi best sånn egentlig ? Nissen eller Aleksander? Jeg kjenner jeg vakler litt jeg nå... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Alexander Siter
Guest 2ne Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Jeg burde tydeligvis ikke kasta'n ned trappa.. På den andre siden, så får han ikke stukket av med brukne bein, såååh.. Bare takk meg, dere damer Siter
Mud Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 ok , mulig jeg kaster inn en brannfakkel her nå , men hvem liker vi best sånn egentlig ? Nissen eller Aleksander? Jeg kjenner jeg vakler litt jeg nå... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Vanskelig valg. Julenissen kommer med pakker en gang i året, Aleksander er en gave i seg selv hele året.. Hmm.. Ikke sant ?? Nissen er mest opptatt av barna også.. Lite løøøøøv for hu mor. Får ikke quotet Jeanette , men jeg synes det er positivt med menn som blir kjærlige og ikke kranglete i fylla Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter
Guest 2ne Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Jeg lurer på om vi sonendamene hadde blitt kastrert pga overproduksjon av hormoner om vi var hunder? Siter
Synnikken Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Skrevet 23. Desember 2012 Jeg leeeeer!! LETT om jeg hadde tafset rumpe før jeg sjekker puls... han er jo hått! 1 Siter
Recommended Posts