Guest Dratini Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hva da, da? Oppgave 9 Too bad *ondskapsfull Smiley* Tok alle sammen jeg.. Dæven, er som Siri jeg! Du, jeg har klart alle utenom én Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Oppgave 9: Sonisen er en meget aktiv sonis som ikke bor i moderlandet. Sjekk ut medlemstittelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Fort dere! Bare 15 min igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Skjønner enda ikke hvem som har terv, malle og puddel. dafuq Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Vedkommende stiller opp som fotograf på Gråtasskurs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Oppgave 9: Sonisen er en meget aktiv sonis som ikke bor i moderlandet. Sjekk ut medlemstittelen. Got it! Tusen takk verdens snilleste SoppenCamilla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Send inn uansett om dere ikke har alle rette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg har skjønt at jeg har minst en feil, jaja, kanskje jeg har et liv utenfor sonen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Oida, ett minutt igjen. Crap, ja, da ble jeg ikke med på disse oppgavene heller. Grmpf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Svarene på oppgavene var som følger: RTL Kaja Issi Hermes Strider AnitaW Tulip Line IW Benedicte Det er snart jul, og Soppen er i godt humør, alle som har fler enn åtte riktig får et halvt poeng. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Svarene på oppgavene var som følger: RTL Kaja Issi Hermes Strider AnitaW Tulip Line IW Benedicte Det er snart jul, og Soppen er i godt humør, alle som har fler enn åtte riktig får et halvt poeng. Og alle riktig denne gangen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Jeg ler, og ler, og ler! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Jammen kom ikke murerfrieriet med også,Soppen er oppdatert hun . 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Men hva skjer med alle disse Sverige-turene, egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Billig alkohol 2ne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Whoooopa Whoooopa!!!!! *svinger pisken litt hardere..* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 vi sang faktisk luciasangen før vi sto opp i dag.... Mye løøøøøv for tiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 og snart hadde alle sonisene sangen på hodet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Jippi alle rett Og herlig episode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Billig alkohol 2ne Ja, og Biabed ^^ Artig episode i dag og. Liker at Gråtass er litt påpasselig med at vi holder tradisjonen og gjør det ordentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Jeg har skjønt at jeg har minst en feil, jaja, kanskje jeg har et liv utenfor sonen da Pfffft, slutt å skryt *Ler av Gråtass som er så streng med den synginga * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Billig alkohol 2ne Ah.. Glemmer sånt jeg, jeg er så innmmari festlig helt uten sånne kjemiske tilsetninger skjønner du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Men hva skjer med alle disse Sverige-turene, egentlig? Er jo bare en Sverigetur! Den er nå til helga, og det er Stora Stockholm! Eller hva det nå heter. Alle sonisene skal jo værra med, de som ikke skal på utstilling, de skal på sjåpping! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Herlig episode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Strålende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts