Gjest Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Skostørrelse 36 og ikke så glad i jul. Jeg mistenker meg selv jeg. Er det lov? Siter
tm100021 Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Soppen, Soppen, Soppen, Soppen, Soppen..... :heart: Du er genious, krimmen er nå et av høydepunktene ved denne julen 4 Siter
Guest Dratini Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Jodler trønderviser mens jeg skal pusse tennene Siter
LindaM Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Genialt Holder meg langt unna beskyldningene her.. Vil ikke tenke på hvem det er som prøver å ødelegge julen Siter
Synnikken Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Jeg LER og ler og LEEER! Det er bare så TYPISK meg og si "DET VAR MED VILJE" hvis jeg tryner når jeg er full.. soppen! Du kjenner meg litt for godt! 2 Siter
Gjest Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Jeg ler så jeg gråter av dagens post. Herlighet!! Selv om jeg er litt såret over at jeg ikke får drikke sammen med Whoopsis og Ingvild. *går og furter og føler seg utestengt.* Siter
Aslan Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Dratini; vil ha meg frabedt ansvaret for en full Ingvild her altså Ooog - jeg leeeeer! Siter
Vimsan Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Åååh hahahahaha Soppen, du är bara helt rå på att skriva! Siter
Strøssel Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Øyyz! Teite sonismannfolk, de kan jo ikke arrangere fest med drikkevarer når jeg er under 18 år! Men jeg er god på trønderviser .. Ser lyst på det da, det er bare jeg som ikke er fyllesyk imorgen Siter
Guest Dratini Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Øyyz! Teite sonismannfolk, de kan jo ikke arrangere fest med drikkevarer når jeg er under 18 år! Men jeg er god på trønderviser .. Ser lyst på det da, det er bare jeg som ikke er fyllesyk imorgen Vel, nå sto det vel i dagens episode at det var drikke både med og uten alkohol de kom med. Og så tror jeg nok at det er endel medlemmer som ikke er fyllesyk dagen derpå, er jo flere av sonisene som er gravide... Siter
Aslan Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Soppen tenker på alt, henne Siter
Guest LXT Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Hahaha! Sitter og flirer for meg selv på bussen og ser alt for meg. Jeg elsker sonenmennene altså, så flotte karer! Håper Ingvild får låne VS undertøy av Monica sånn at det kanskje blir litt action med Nirm ^^ mohaha! Digger Synnøve som sklir rett på stumpen foran 2ne men er fast bestemt på at hun ikke tryna men deiset frivillig ned i snøen for å lage engler. Ser for meg ansiktet til 2ne, "yea right.." *himler med øynene og tar et trekk* Skulle vi hatt en sonenfest kanskje? *ler* Siter
Margrete Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Jeg synes det var dårlig gjort at ikke de større barna ble hentet 1 Siter
breton Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Jeg synes det var dårlig gjort at ikke de større barna ble hentet Jeg tror de satt trygt på annekshytta og spilte sims og spiste godteri. Og en edru sonis hadde ansvaret for å se til dem med jevne mellomrom og fylle på popcorn. Fantastisk bra julekrim Soppen, dette er dagens høydepunkt i år. Jeg koser meg med krimmen hver dag til morgenkaffen. 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Det er veldig typisk meg å spørre hvordan det gikk.. Det er fordi jeg er så omsorgsfull det :angel: Og sorry, jeg holder fortsatt en knapp på Siri. Hun har jo forandret seg veldig siden hun ble godseier, er sosial og huslig og sånt, så hvorfor ikke en oppmerksomhetssjuk nissekidnapper i tillegg? Siter
xxx12345 Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Si meg, er det bare Loke og jeg som har fått med oss tilståelsen til Jeanette? Siter
Guest 2ne Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Si meg, er det bare Loke og jeg som har fått med oss tilståelsen til Jeanette? Nei, men at man ikke blir i fyr og flammer over en halvjalla julegate betyr ikke at man har kidnappa nissen Siter
Strøssel Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Det er veldig typisk meg å spørre hvordan det gikk.. Det er fordi jeg er så omsorgsfull det :angel: Og sorry, jeg holder fortsatt en knapp på Siri. Hun har jo forandret seg veldig siden hun ble godseier, er sosial og huslig og sånt, så hvorfor ikke en oppmerksomhetssjuk nissekidnapper i tillegg? Siter
xxx12345 Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Nei, men at man ikke blir i fyr og flammer over en halvjalla julegate betyr ikke at man har kidnappa nissen Nåh, hun tilsto at hun var Grinchen hun 1 Siter
HHC Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Ha ha, du er helt fantastisk, Soppen! For en fantasi du har Siter
Guest Jonna Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 JeanetteH har tilstått!! På FB!! Jeg SÅ det !! Si meg, er det bare Loke og jeg som har fått med oss tilståelsen til Jeanette? Nei, men at man ikke blir i fyr og flammer over en halvjalla julegate betyr ikke at man har kidnappa nissen Nåh, hun tilsto at hun var Grinchen hun Nei altså... det er Talli!!! Hun er nissemorder hun! Siter
Guest Jonna Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Er nissen DØD? eeeeee.... nei? Siter
ida Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 eeeeee.... nei? Ah, men det er jo noen strikkadukker som dessuten er aldeles hele Siter
xxx12345 Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Ah, men det er jo noen strikkadukker som dessuten er aldeles hele Men vi vet jo at Jeanette er en dyktig hundetrener sant? Hun har sikkert kidnappet Nissen mens hun trener opp Talli til å gjøre det fatale angrepet! Jeanette, skylde på stakkars Talli.... Tsk, tsk... 1 Siter
Recommended Posts