Guest Michellus Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Ååå jeg slet med en av hundene.. Klarer ikke bestemme meg hvem kelpien er, men jeg tror jeg fant det ut til slutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Får man vite de riktige svarene på konkurransene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Jeg kan legge de ut her i morgen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Fantastisk Soppen! Kan forøvrig nevne at min sporhund er tatt ut i mammapermisjon da hun er 8 uker på vei og stor og tung om dagen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Jeg lurer veldig på hvordan Casper ble stjelt, siden han alltid ligger ved siden av meg under dyna, oppå en arm eller under beina mine eller noe annet ukomfortabelt (også er han ikke stjelbar heller... så da må det jo ha vært noen som kjenner ham da! :S ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Lurer på om kapittel ni kommer nå eller i morgen tidlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Ganzie var definitivt ikke blant dem som ble stjålet, for jeg tror ikke kidnapperne hadde fått tak i henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Svarene på første oppgave: Skotsk terrier - Irske skrotter Fransk bulldog - Flusk langbord Golden retriever - Doringer leverte Australsk kelpie - Akkurat spesiell Engelsk Setter - Renset elgstek Svarene på andre oppgave: Kiwi Geo Jäger Klima Kiter Calle 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Lola, hva er det du holder på med??? Kanskje Lola er kidnappet også, og noen har brukt polyjuice for at vi skal mistenke henne? Siri f eks?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Lola! ! *peke på og gispe* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Jeg føler meg litt vel tatt på kornet.......... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Jeg føler meg litt vel tatt på kornet.......... Hm. Rart sitat. Vel, jeg er nok ikke der lenger, for da hadde AnetteH fått cola Dessuten er jeg sur for at jeg glemte Kiter, men så at det var ham med en gang, bytta ut Geo med Talli enda jeg skrev Geo først og så halsbåndet nå og aldri i mitt liv har sett Kiwi før og syns Line kunne ha teipa øra på hundene sine, bare for min skyld og syns at Lukisen var veldig riktig rompe! Jeg er også litt småbekymra for Ia. Er hun her eller der? Vi må rekke et gruelig tidlig flytog den 18 og eller da eventuellt flybuss. Bare sier ifra for sikkerhets skyld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Hm. Rart sitat. Vel, jeg er nok ikke der lenger, for da hadde AnetteH fått cola Ja det var vel det eneste de ikke ga meg ikke rart det tok tid da 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Hm. Rart sitat. Vel, jeg er nok ikke der lenger, for da hadde AnetteH fått cola Dessuten er jeg sur for at jeg glemte Kiter, men så at det var ham med en gang, bytta ut Geo med Talli enda jeg skrev Geo først og så halsbåndet nå og aldri i mitt liv har sett Kiwi før og syns Line kunne ha teipa øra på hundene sine, bare for min skyld og syns at Lukisen var veldig riktig rompe! Jeg er også litt småbekymra for Ia. Er hun her eller der? Vi må rekke et gruelig tidlig flytog den 18 og eller da eventuellt flybuss. Bare sier ifra for sikkerhets skyld. Vel, jeg mente det var lukisen til Raksha men plutselig bestemte jeg meg for at det var Calle Og jeg så Kiwi, ble litt usikker om det var Smula, men så var det det ståøret da... HA!! IA er den som har kidnappet nissen!!! *jeppssånnerdetnemlig!* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Jeg har klart alle oppgaven til nå Og OH MY GOD liksom?!! Drama! Og jeg må si jeg liker CSI-teknikkene til AnetteH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Jeg lurer veldig på hvordan Casper ble stjelt, siden han alltid ligger ved siden av meg under dyna, oppå en arm eller under beina mine eller noe annet ukomfortabelt (også er han ikke stjelbar heller... så da må det jo ha vært noen som kjenner ham da! :S ) Tydeligvis! Vi har en sviker iblant oss.. Skal godt gjøres å snakke seg ut av denne snikinga du driver med i mørten! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Tydeligvis! Vi har en sviker iblant oss.. Skal godt gjøres å snakke seg ut av denne snikinga du driver med i mørten! *nikker samtykkende* At det skulle være Lola ble litt i meste laget for meg. Nå skjønner jeg hvorfor hun ikke er så glad i klissebilder fra face lizzm, hun er jo nissekidnapper! Jeg har ikke trua på Siri lenger! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Jeg har fortsatt trua på Siri, Siri og AnetteH samarbeider! Lola, kan da ikke gjøre noe sånt noe?!? Du har jo dalmatiner og greier jo, nei Lola nå blei jeg skuffa over deg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Hun kan da bare ha vært litt forsinka, eller noe. Med det utseende ville hun jo skremt vannet av hvem som helst og vi vet jo alle at vi ikke skal dømme noen for hvordan de ser ut. Selv om de ser ut som housewife from Hell i 1940-åra, liksom. Kanskje Lola har vært på sin ukentlige time hos psykiateren sin? Edit: Rettet slurvefeil: G- 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Kanskje Lola er kidnappet også, og noen har brukt polyjuice for at vi skal mistenke henne? Siri f eks?! HA!! IA er den som har kidnappet nissen!!! *jeppssånnerdetnemlig!* IA!!! Selvsagt er det henne! Sonens egne lille uskyldige prinsesse... Hvor feil kunne vi ta... *nikker samtykkende* At det skulle være Lola ble litt i meste laget for meg. Nå skjønner jeg hvorfor hun ikke er så glad i klissebilder fra face lizzm, hun er jo nissekidnapper! Jeg har ikke trua på Siri lenger! *puste lettet ut* Jeg har fortsatt trua på Siri, Siri og AnetteH samarbeider! Lola, kan da ikke gjøre noe sånt noe?!? Du har jo dalmatiner og greier jo, nei Lola nå blei jeg skuffa over deg! Jeg synes personlig at folk med slike korthårshunder er litt mistenkelige... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Selvsagt skal du sove, Snoppen! Men altså, jeg var ikke halvseriøs når jeg sa at de som har kidnappa nissen ikke får julegave, jeg var dønn seriøs, ass! Og akkurat nå syns jeg sonisene er teite. Komme hjem til oppdekka bord sånn, etter å ha vært ute på tur for å lufte tanker om hvem som har kidnappa nissen, og det slår ingen av de at maten kan være forgifta? Tsk tsk tsk.. Teit, sier jeg.. Men du? Du veit at P4 leiter etter nissen også? De har sendt Bjørn Sundgren de, og han har en teori om at det er den finske mafiaen.. Og da tenker jeg Janson, jeg.. Hun er finsk, sant? Og vi veit at finnene påstår at nissen bor i Finnland, og det er jo teit, alle veit jo at han bor i Drøbak! :lol: Den så jeg ikke komme! Og ang nissen fra Finland: http://youtu.be/zSpE25iJzIg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Jeg tror at Lola er uskyldig jeg. Er det ingen som reagerer på at det kun er AnetteH som har arbeidet med dette bildet? Kanskje hun viser oss et falskt bilde for å dekke for noen andre? F.eks. seg selv? 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Oi oi oi! I dag var jeg med, haha. Så moro Og vi liker konspirasjonsteorier. Jeg støtter teorien om at AnetteH samarbeider med kidnapperne! Hun har jo allerede beskyllt Canisbrukere, og hun har vært unormalt interessert i overvåkningskameraene (sikkert fordi hun ville beholde kontrollen). Det er nok noe der asså! Spennende spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Bildet er manipulert... AnetteH! Hva driver du med ??? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Huff, nei nå vet jeg ikke hva jeg skal tro! Lola???? Det ville jo forklart at Casper ble med da hundene ble stjelt.... men samtidig er det bare AnetteH som har bearbeidet bildet... eller har hun trikset med bildet?? Hvis ikke bildet er av AnetteH så kan det ha vært noen hun samarbeider med.... hmmm... Har det stått noen plass at det var sorthvitt kameraer? Jeg trodde det var fargekameraer.... enda mer suspekt for AnetteH... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts