Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultattråd NKK Lillestrøm 2012


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Er det bare jeg som syntes det var litt lite glamour rundt finalene i store ringen? Det var jo ikke pyntet noe spesielt, og ikke var det noe musikk når hundene kom inn etc... Det var liksom litt tamt.

Da angrer jeg nesten ikke på at jeg ikke dro i år. Det er jo DET som lager stemning og en god avslutning på årets siste nkk-utstilling. Da hadde jeg blitt skuffa da, om det ikke er gjort litt ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Malle er nå juniorvinner, og var blandt de 2/17 som fikk ck, og fikk også certet. 10 mnd folkens, 10 mnd!! :-D

Sting norsk vinner! Skal inn i BIR og BIM snart :-) Han heter nå NUCH NordV 10 NV 09-10-12 Haugtuns CRC Sting! :-D

Gratulerer igjen med Sting! Jäger vant juniorklassen med ck og ble dermed Norsk Juniorvinner 2012:D

Posted Images

Er det bare jeg som syntes det var litt lite glamour rundt finalene i store ringen? Det var jo ikke pyntet noe spesielt, og ikke var det noe musikk når hundene kom inn etc... Det var liksom litt tamt.

Helt enig, Danmark hadde liksom live-band, live-korps og masse musikk.

Jo... Men heller det enn pingvinkostymer tenker nå jeg. :lol:

Joda, enig i den og ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med staff, stemmer det at en fyr ble vist ut av ringen fordi dommeren påstod han var full pga gangen?

Etter hva jeg har hørt så fikk hunden hans blå og dommeren slang ut av seg en kommentar om at han var full. Når det er sagt så er han handikappet etter en ulykke og har vel vært lam i beina + en liten hjerneskade (om jeg husker rett) så han oppfører seg litt rart. Så jeg synes det var en stygg ting å si. Jeg var ikke der så veit ikke akkurat hendelsesforløpet, men det er dette jeg har blitt fortalt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine Oscar :D Han er en fin sjel og, han.. Gratulerer så mye :D

Takk ^^ Han kan være litt dust og, men mest fin :lol:

Gratulerer. Jeg har bilde av deg i rasestanden jeg :icon_redface: Klubben min hadde stand på motsatt side ;)

Få se :D (send i innboksen :P )

Jeg så sikkert sliten ut, for jeg satt der når jeg ikke orket bevege meg :lol:

Jeg må jo være den eneste som ikke var innom en eneste salgsstand den helga, enten var jeg i ringen ellers satt jeg på ntk-standen og halvsov :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få se :D (send i innboksen :P )

Jeg så sikkert sliten ut, for jeg satt der når jeg ikke orket bevege meg :lol:

Jeg må jo være den eneste som ikke var innom en eneste salgsstand den helga, enten var jeg i ringen ellers satt jeg på ntk-standen og halvsov :lol:

Du var da våken, men veldig opptatt av mobilen (?) :P Og så pratet du med to damer (?). Mail sendt til adressen som står på hjemmesiden din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var da våken, men veldig opptatt av mobilen (?) :P Og så pratet du med to damer (?). Mail sendt til adressen som står på hjemmesiden din ;)

et typisk Mali-øyeblikk! De to damene er to svenske oppdrettere, hvor hun ene spurte om hun kunne kjøpe Oscar :lol: :lol:

Og hva jeg gjorde på mobilen er jeg søren ikke sikker på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et typisk Mali-øyeblikk! De to damene er to svenske oppdrettere, hvor hun ene spurte om hun kunne kjøpe Oscar :lol: :lol:

Og hva jeg gjorde på mobilen er jeg søren ikke sikker på !

Tror du tastet på mobilen på 3 av 4 bilder :teehe:

Og man selger ikke "gamle menn", vi har fått spørsmål om å selge Odin (eller låne bort til utlandet), men det er ikke aktuelt (da jeg med 99,99% sikkerhet vet at de ville ha brukt han i avl og det skal han ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du tastet på mobilen på 3 av 4 bilder :teehe:

Og man selger ikke "gamle menn", vi har fått spørsmål om å selge Odin (eller låne bort til utlandet), men det er ikke aktuelt (da jeg med 99,99% sikkerhet vet at de ville ha brukt han i avl og det skal han ikke).

:innocent: Sikkert jobbrelatert!

Haha, nei, gamle menn er ikke til salgs, Oscar er familiehund, men det ble nok heller ikke sagt i en helt seriøs tone heller, da jeg tror hun vet jeg ikke hadde vurdert det en gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ^^ Han kan være litt dust og, men mest fin :lol:

Få se :D (send i innboksen :P )

Jeg så sikkert sliten ut, for jeg satt der når jeg ikke orket bevege meg :lol:

Jeg må jo være den eneste som ikke var innom en eneste salgsstand den helga, enten var jeg i ringen ellers satt jeg på ntk-standen og halvsov :lol:

Vi er to.. Jeg rakk ikke noe annet enn å henge ved portisringen jeg. Litt teit egentlig. Det skjer tross alt en god del ting som kunne vært gøy å få med seg. Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarik fikk også en gul slufse denne gangen. Dommeren ville gjerne ha mer kropp og benstamme + et mer maskulint hode og helhetsinntrykk. Tarik så nokså liten og pinglete ut sammenlignet med de store gutta i åpenklassen :P Det stemmer at han er av en svært lett type, og jeg vet mange dommere vil synes han er for liten og lett, så kritikken var riktig, og jeg tar det ikke tungt :)

Gratulerer så mye til alle som er fornøyd, sonenhundene gjør det som vanlig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på årsbeste listen til NKK, så har noen hunder fått innregnet res. fra Lillestrøm , mens andre ikke. Hvorfor det???

Anya er Årsbeste Mudi, men har ikke fått lagt til Lillestrøm res., mens hannhunden som ble BIR på Lillestrømhar fått lagt inn sitt resultat??? Skjønner ikke helt greia?

Og hva skiller for at man skal få 5 eller 8 p for en BIR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...