Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel Snøhvit's B-kull - Fødsel overstått


Sasha&Kiara
 Share

Recommended Posts

Jadda, B kullet er ett faktum og ble idag bekreftet :jump:

270167_10150229448432352_3399680_n.jpg

Mor er da Kiara grin.png
En frøken som har brukt tid på å vokse opp, men når hun endelig ble voksen så er hun blitt en utrolig herlig frøken. Hun er en liten hund med masse personlighet, og er blitt den lille maskotten vår. Skal prøve å stille hun igjen til sommeren og se om hun kanskje vil trives bedre da.


643933_10151055876492352_1940980013_n.jp

Far er da Santos
En veldig pen herremann som har gjort det himla godt i ringen. Han er ung (14,5mnd), men etter å ha snakket med leder i klubben oppdretter og noen andre, så ble det grønt lys til å bruke han, så vi valgte derfor gjøre det på tross av hans unge alder, så har han jo oppnådd masse eksteriørmessig, og gemyttmessig er han en drøm av en hund. Han er en utrolig rolig sjel og en kosebamse uten like. :P




Kiara er på dag 34.
Termin er ment å være 20.desember, men jeg vil tippe rundt 14-15.desember.

Noen som vil tippe antall??
Jeg tippet 2 :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1 uke er gått. Og de spiser og trives Hann 1 - 281gram Hann 2 - 252gram Hann 3 - 257gram Tispe 1 - 255gram Tispe 2 - 305gram (Dette er en japs

Dette går så over all forventning Vetrinæren idag var VELDIG overasket når jeg fortalte at alle fortsatt var i live, og at det kun var 2 som det sto litt dårlig til med. I løpet av dagen graderte j

De legger på seg og koser seg ja

sier fremdeles 6 he he he og 3 av hver

Hehe ja du vet jo ka de ble tellt til :P

Konklusjonen ble idag 5, men mulig for 2 til :|

Så det blir røntgen om en 2ukers tid er det vel :D

Men 5 søte små hjerter var det hvertfall :D

Angrer på at eg ikkje tok bildet av ene bildet, for der så man øyne, 4labber og en hale :heart:

Og man så den kava, hehe :D Det var kjempemorro :D Vetrinæren ble himla fasinert selv så den valpene alene tror jeg vi titta på himla lenge, hehe :D:jump:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Går så fiiint atte ;) når er termin? :D

Hun er på dag 56 idag, så hun har egentlig da enda en uke.

Men hun har begynt gravingen, så vetrinær tippet det samme som meg, at innen mandag er de ute. :P

Så enten før helgen eller iløpet av helgen. :)

Guri malla, det var mange! Gratulerer så masse til begge de vordende og høyproduserende foreldrene. :D

Ja grådig mangen, hehe. :D

Takk takk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her venter vi enda.

Dag 59 nå.

Hun er tung, og jeg begynner lure på om jeg snart er nødt til og bære hu opp trappene her. Himmel og hav. :P

Hun graver, men det har hun gjort i flere dager nå. Så det er jo ingen tegn.

Har tempet hun i 2-3 dager nå, men den ligger jevnt over på 37.4-37.6, så ikke noe tegn der heller.

Så vel, jeg prøver å smøre meg med masser av tolmodighet, så gjennstår det å se om jeg klarer det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...