Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel Snøhvit's B-kull - Fødsel overstått


Sasha&Kiara
 Share

Recommended Posts

Vel bra gikk det vel ikke. Men like fullt bra til slutt.

Ringte vetrinæren idag tidlig, for det var ikke kommet noen valper inatt og jeg var helt overbevist om at fødselen var igang men likevel ikke igang. Vetrinæren ville ha oss inn snarest mulig, så jeg tok hun med meg og reiste inn.

Tok ultralyd og da viste det se at hjertelyden på valpene var dårlig.

Med andre ord, keisersnitt var det som måtte til. :no:

Ut kom det en og en og en valp, alle 7 like slapp og vi var redd for at vi kom til og ende opp med og miste alle 7.

Men vi fikk med oss alle 7 hjem, men de er slappe og ikke sånn hyperpipete/aktive valper.

Kiara har ikke fått melk, men morsinstinktet er på plass så hun passer på de heldigvis.

Men per nå så flaskes de. Håper jeg slipper å flaske opp 7 små, men må jeg så må jeg. :)

Alle 7 lever hvertfall :D Og det går kjempefint med Kiara. :)

44428_10151143868447352_450395952_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1 uke er gått. Og de spiser og trives Hann 1 - 281gram Hann 2 - 252gram Hann 3 - 257gram Tispe 1 - 255gram Tispe 2 - 305gram (Dette er en japs

Dette går så over all forventning Vetrinæren idag var VELDIG overasket når jeg fortalte at alle fortsatt var i live, og at det kun var 2 som det sto litt dårlig til med. I løpet av dagen graderte j

De legger på seg og koser seg ja

Gratulerer! Ikke morro når det blir slik dramatikk, håper melka kommer igang slik at du slipper å flaske dem. Morsmelka/råmelka er jo også det beste..... men så bra at hun har morsinnstinktet på plass! Håper det går bra med alle syv! Nå har det vel vært nok keisersnitt inne på dette forumet...? :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG TIPPET RETT!!!!!

Hehe :D Grattis :P

Her vil jeg følge med, jeg som allerede har fått meg en liten polarrev selv. Bra vi ikke er naboer, så jeg ikke blir fristet til å få meg en til!

Håper alt står bra til med mor og de små!

Hehe ikkesant. :P

Lett og falle for de små isbjørnene når de blir noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som premie vil jeg susse og kose på de når de er 6-7 uker gamle :aww:

Høres ut som en deal :D

Guri malla. Godt du lytta til magefølelsen din! :flowers:

Måtte melka strømme og valpene pipe deg ør snart. :)

Vel hu ene har alt begynt. :P

Hu kommer til og drive med til vannvidd de neste 8ukene tror jeg. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går så over all forventning :)

Vetrinæren idag var VELDIG overasket når jeg fortalte at alle fortsatt var i live, og at det kun var 2 som det sto litt dårlig til med.

I løpet av dagen graderte jeg det ned til 1 som det sto litt dårlig til med, men nå tror jeg jaggu alle har matvett og spiser ved puppen alle som en. :D

De veies jevnt og trutt for å dobbeltsjekke at de faktisk får i seg mat, men det virker som de gjør det ellers ville de vel bråka enda mer, hehe. :) Og de legger på seg grammene sine, hehe. :)

Nå har jeg også varmeflasker der, sånn at de som forvirrer seg vekk fra mor har et varmt hjørne og gå til. :D Og det så ut som falt ismak, for med en gang en forvirra seg bort dit, så roa han seg så fint der borte ved varmen. :)

Har jo hatt litt problemer med og få tempraturen dems opp. :) Men nå virker de gode og varme alle sammen faktisk. :D

Kanskje en og annen gang at de virker litt kald men da stappes de under mor, og vips problem løst. :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...