MonicaT Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Jeg har to forbøtter fra Handlers, kjøpt for maaaange år siden De er hvite, ca 5kg og lokket er lett å sette på/ta av Jeg skulle veldig gjerne hatt en eller to sånne forbøtter til, men finner de ikke på Handlers eller andre steder Noen soniser som vet om sånne bøtter? Har en fra Labb også, men der er lokket så vanskelig å få av/sette på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Jeg vet ikke om de du skriver om der, men på europris har de noen som ser veldig greie ut, forskjellige størelser. Er vel hjul under og, iallefall på den største. Med to åpninger, slik at man ikke trenger ta av hele lokket hver gang. Hadde jeg ikke allerede hatt en fra proplan hadde jeg kjøpt en slik tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Noen dyrebutikker har tilbud så du får med gratis hvis du kjøper fôr http://www.royalcanin.no/nyheter/kampanjeoversikt2/kampanjeoversikt/stor-fortoenne-til-hund Handlers har det fortsatt: https://handlers.no/product.php?prod_id=107 https://handlers.no/product.php?prod_id=57 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Jeg har to forbøtter fra Handlers, kjøpt for maaaange år siden De er hvite, ca 5kg og lokket er lett å sette på/ta av Jeg skulle veldig gjerne hatt en eller to sånne forbøtter til, men finner de ikke på Handlers eller andre steder Bøtter til hesteför Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Noen dyrebutikker har tilbud så du får med gratis hvis du kjøper fôr http://www.royalcani...toenne-til-hund Handlers har det fortsatt: https://handlers.no/...php?prod_id=107 https://handlers.no/....php?prod_id=57 Har noen av de nederste der, og er veldig fornøyde med dem. Den øverste sitter ikke lokket ordentlig tett, så den er ikke lufttett. Har en gammel belcando også - rund en, den er jeg også veldig glad i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Her https://handlers.no/product.php?prod_id=57 Eller gå innom dyrebutikken å smiske etter en RCtønne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Den RC tønna er genial. beste jeg har hatt hittil. Den er firkanta og så "liten" at jeg nesten ikke tror det går 15 kg oppi, men det gjør det. Og fasongen gjør den så mye enklere å plassere enn de runde. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Har sånne ganske tøffe grå Eukanubatønner, jeg. Dessverre med vippe-lokk som tjukke-Milla tydeligvis har funnet ut.. Hvis de står snudd sånn at hun får åpnet dem hjelper ikke allverdens slankefôr, gitt... Men jeg er overbevist om at hun har fått lengre hals av all den mat-stjelingen, da - hun har i alle fall aldri hatt særlig hals før men plutselig har hun fått det nå som eldre... Susanne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Felleskjøpet har sånne store fôrbøtter. Jeg har denne og er super fornøyd, den tar ikke stor plass heller 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Har RC kommet med nye forbøtter? Har bare den gamle runde selv, og den er håpløs den. Må krangle med lokket HVER gang jeg skal oppi der... så det ender alltid med at lokket står halveis på og da er det jo ikke særlig lufttett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 19. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Jeg har store fortønner men bruker de små når jeg blander. Så er på jakt etter en slik som den hvite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Liker Hills sin til venstre her. De andre er fra RC (eller Tropehagen zoo?) og de er små og nette, men jeg ødelegger lokket på dem heele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Liker Hills sin til venstre her. De andre er fra RC (eller Tropehagen zoo?) og de er små og nette, men jeg ødelegger lokket på dem heele tiden. og du synes det er rart at lokket bli ødelagt heletiden? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Fikk med forbøtte når jeg kjøpte RC for i dag Bøtta rommer 4 kg, er i plast og har en liten luke i lokket for å ta ut mat, da slipper man å ta av hele lokket hver gang.. Den virka veldig grei å åpne og den har et håndtak som virker solid.. Har jo ikke fått testet den ut skikkelig enda, men den virka veldig grei dyrebutikken her har kampanje, så du får den hvis du kjøper 1,5 kg eller mer de hadde også en mindre boks i stål som var litt mer fancy og kjøkkenbenkvennlig, men jeg valgte den store så du kan jo sjekke om noen dyrebutikken i nærheten av deg har samme kampanje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Felleskjøpet har sånne store fôrbøtter. Jeg har denne og er super fornøyd, den tar ikke stor plass heller er de samme som er på eurporis :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Royal Canin har kampanje hos enkelte større forhandlere. Der får du med en fortønne dersom du kjøper en sekk med for Jeg fikk med meg 2 stk sist jeg handlet for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jeg har ikke vært fornøyd med de fra europris. Merket det veldig godt når vi foret på hills, som er ganske klissete. Det ble tørt fort som fy, så var tydeligvis ikke veldig tett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Får man kjøpt den RC'n(som rommer 15kg) selv om man ikke kjøper fôr? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jeg har aldri betalt for de fra rc.. Sent from my GT-I9100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jeg har aldri betalt for de fra rc.. Neei... Men da kjøpte du kanskje fôr? Eller spurte du bare om å få en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Neei... Men da kjøpte du kanskje fôr? Eller spurte du bare om å få en? Jeg bruker rc.. Men vet ikke om jeg har kjøpt for alle gangene jeg har fått forbøtte.. Men så knyttet det hende de kjenner meg igjen da men kan du ikke bare spørre da? Sent from my GT-I9100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jeg bruker rc.. Men vet ikke om jeg har kjøpt for alle gangene jeg har fått forbøtte.. Men så knyttet det hende de kjenner meg igjen da men kan du ikke bare spørre da? Klart jeg kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Klart jeg kan. Jeg ble spurt om jeg ville ha tønne en gang fordi dyrebutikken var så lei av de og ville bli kvitt dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 er de samme som er på eurporis :-) Vet ikke helt hvor den jeg har ble kjøpt, fikk den av mamma, men dener veldig kjekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts