Vimsan Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Stackars hon kan ju inte heta "ingen" eller "navnlös" Jag har ingen nya namn att komma med, är ju massa förslag här haha. Katla! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Shira Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Helle Det synes jeg passa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Er du seriøs? Noe så artig! Jepp og her er Mette-Marit (sorry OT) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Glava, Lava eller Gira. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 165 poster senere og hunden er fortsatt helt/delvis navnls Siden du har vanskelig for å bestemme deg så må jo det rette navnet være Indecision - forkortet Indy 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Jeg duppa av på sofaen og drømte at denne hunden fikk navnet Blå Kanin. Det er hundenavnet sitt det tenker jeg. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Jeg duppa av på sofaen og drømte at denne hunden fikk navnet Blå Kanin. Det er hundenavnet sitt det tenker jeg. Beste forslaget hittil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Blomma Vesla Skuffa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 24. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Stakkars kreket, hun har fortsatt ikke noe navn i hodet mitt.. Murermannen kaller henne bare Shiba, for han synes jeg er helteit som ikke klarer å bestemme meg for hva jeg synes hun burde hete. Det skal ikke være lett ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Schnuppa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Bahia? Var en super søt galopphest som het det en gang og jeg syntes navnet er så fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 25. November 2012 Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 Tell Tess Eller: Ja Jada Joda ("Joda kom!") Du(da) :D Synes hun kan hete "Duda"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Hva med Peanut? Ellers så syns jeg at Vesla som Ida foreslo var veldig fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Leca, Korall, Tøffa, Helly, Blåbær, Lyn, Tytte, Nordlys, Johka, Zazu, Kråke, Skjære, Myrull, Pusan.. Ramser opp navna på husky tispene til Harald Tunheim jeg, i mangel på andre tips! Kanskje et faller i smak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Akk o ve... Men ett til gidder jeg Tuppa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Evi Med litt sånn trøndertrøkk på E'en 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Evi Med litt sånn trøndertrøkk på E'en Det var egentlig ganske fint! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 No har ikkje eg lese gjennom alt her, men om det er så at ho heilter Shiba i dag, og dei rundt deg har byrja å bruke det namnet, men du ikkje vil ha rasenamn, kva med Siva / Ziva? Ganske likt, slik at det forhåpentlegvis blir lett for både hund å folk å gjennomføre skiftet, i tillegg til at det er eit fint namn . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 (endret) Duturutuuuuuu! Hunden har fått navn! Hun heter bare tjukka i mitt hode, mens mureren ga opp hele meg og fortsetter å bruke Shiba. Så da får jeg bare ha en Shiba, og en Malle. Som skrevet tidligere ett sted, neste hunden min må hete Dalmis, Rottis, Pomme, Berner eller tilsvarende. Nei, nå skal jeg klaske ei flaske i hue på bikkja, og så kaller vi a for døpt! (Men, dere skal pokkermeg ha for innsatsen! Nesten 200 innlegg, i en navnetråd?! Dere er kule, er dere! Endret 28. November 2012 av Jankaa 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Duturutuuuuuu! Hunden har fått navn! Hun heter bare tjukka i mitt hode, mens mureren ga opp hele meg og fortsetter å bruke Shiba. Så da får jeg bare ha en Shiba, og en Malle. Som skrevet tidligere ett sted, neste hunden min må hete Dalmis, Rottis, Pomme, Berner eller tilsvarende. Nei, nå skal jeg klaske ei flaske i hue på bikkja, og så kaller vi a for døpt! (Men, dere skal pokkermeg ha for innsatsen! Nesten 200 innlegg, i en navnetråd?! Dere er kule, er dere! Dette var gode nyheter! Fikk en mail fra hundesonen i går med oppdatering fra forumet; "Får Jankaa navn til Hunden sin". Det kunne jo nesten ha vært det store julemysteriet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Gratulerer mureren med Shiba! Hun er vel hans nå og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts