Ane Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Hun ser ikke ut som noe som helst, synes jeg Kall henne Ingen da Siter
Jankaa Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Kall henne Ingen da Eller Nobody, og kalle henne til hverdags "No". Haha Murermannen rister på hodet av alle forslag, og lurer på om vi ikke kan foreta en kjønnsoperasjon så hun blir hannhund i steden, for hannhundnavn er SÅ mye enklere, mener han. Han har nemlig bestemt seg for at dette er VÅR hund, for han også vil ha egen hund, nemlig. Han er nå søt da. Men, nei, hun er litt sånn "identitetsløs" for meg enn så lenge, for vi kjenner henne jo ikke, så hittil virker hun bare som en supersøt, superenkel hund. Siter
Zitka Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Hun burde hete Råsa Sent from my GT-I9100 Siter
Ingvild Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Jeg syns hun ser ut som en Gaia jeg, altså! Eller Vega. Siter
Nirm Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Synes Ingvild har helt rett. Hun er en Gaia! Siter
Maria Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Jeg synes også Gaia og Vega ser ut til å passe henne! Hun må ha et kraftfullt navn, hun der Siter
Ane Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Ingen var jo dritkult da Synes jeg og! Siden hun ikke har noe navn som sier seg selv, så er jo hun selvsagt Ingen! 1 Siter
Jauda. Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Hmmmm... Murermann... Etter litt søvn foreslår jeg da Leca. Sånn, værsågod! 4 Siter
MarieR Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 så stallgjengen ble nevnt tidligere i tråden, og kom på stallgjengen-navnet jeg vurderte - Steffi! Siter
Jankaa Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Hmmmm... Murermann... Etter litt søvn foreslår jeg da Leca. Sånn, værsågod! Vi har allerede en katt som heter Leca 1 Siter
Nirm Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Vi har allerede en katt som heter Leca Ergo, Gaia. Siter
Jankaa Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Jeg syns hun ser ut som en Gaia jeg, altså! Eller Vega. Liker det, faktisk! Synes Ingvild har helt rett. Hun er en Gaia! Jeg skal ikke krangle fælt med deg på det, jeg liker det. Ingen var jo dritkult da Ingen kom! Ingen sitt! Ingen dekk! Jeg synes også Gaia og Vega ser ut til å passe henne! Hun må ha et kraftfullt navn, hun der Nemlig! så stallgjengen ble nevnt tidligere i tråden, og kom på stallgjengen-navnet jeg vurderte - Steffi! Steffi, det er litt sånn russisk prostituert, for meg.. Men, så kommer problemet. Murermannen liker verken Gaia eller Vega. Har vi noen forslag som kan ligne, men som kanskje kan gå inn hos denna kresne mannemannen? Siter
Lola Pagola Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Leia (som i prinsesse) Casper Siter
Kaja Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Kaia? Maia? Kaia syns jeg var en superide! Siter
Annegru Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Jeg synes hun kan hete Anne Siter
Jauda. Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Liker det, faktisk! Jeg skal ikke krangle fælt med deg på det, jeg liker det. Ingen kom! Ingen sitt! Ingen dekk! Nemlig! Steffi, det er litt sånn russisk prostituert, for meg.. Men, så kommer problemet. Murermannen liker verken Gaia eller Vega. Har vi noen forslag som kan ligne, men som kanskje kan gå inn hos denna kresne mannemannen? Nei da må det bli Gaga da. Evt. Raga, om Rockers er bedre likt enn Lady. 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Hun så ut som en Stella syntes nå jeg. Siter
Gidske Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Det så ut som en varm god kosebamse, så da kan den hete Glava. Da holder du deg i håndverker-bransjen med Leca-pusen din 5 Siter
Recommended Posts