MegaMarie Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 I dag fikk jeg og Blondie treffe flokken til Emilie Vi drog til Bergens fantastiske hundepark Neida, nå skal vi ikke klage, vi har ihvertfall en hundepark! Her kommer noen få bilder jeg ble fornøyd med Jeg og Blondie venter på turfølget vårt. Store Cujo ankommer i en liten sekk. At det er mulig å få plass til han oppi der! Leke med pinne! Venus Et stykk gjørmete valp Lekekompisen til Cujo. Det var utrolig morsomt å se de to leke sammen Blondie søker ny eier da hun mener jeg mishandler henne ved å ta henne med på å møte slike store hunder, derav ørestillingen. I tillegg så har hun måtte kjæftet så mye på Cujo at hun sikler.. Jeg er en forferdelig hundeeier! Flokken til Emilie 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Åååååh, herlige bilder, fine, fine vovvene våre :D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Et stykk gjørmete valp De er jo ikke så ulike da : 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Så søte! Vakre Venus 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Finingene, alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Haha! Ahh gjørmevalpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Flotte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 De er jo ikke så ulike da : Da jeg satt og så på bildene i hovedinnlegget googlet jeg Cujo for å legge inn bilde av han, som en kontrast: liten søt valp og store skumle Cujo. Og det bildet der var det jeg tenkte legge ut. De ligner litt da, men han får lære seg sikle av Blondie da Herlige bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Haha, herlige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Herlige bilder! Cujo :wub: :wub: :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Fine bilder! HVilken park dere var i? Fornøyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Takk for fine ord om bildene Vi var i en ved Tveitevannet ved Sletten. Njaaa.. Det var veldig gjørmete, men det kan man vel ikke forhindre. Hele parken var lagt i en oppoverbake/skråning, det var masse trestubber etter avhogde trær der, ingen bosspann til bæsjeposer, ingen skilt om at dette var en hundepark, litt liten plass. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Ja, enig! Litt upraktisk med så mye gjørme i helning, og ikke noe søppeldunk. Tror ikke jeg kommer til å henge så mye der for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 fy søren, så fine bilder du tar! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Åååååååh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 15. November 2012 Rapporter Share Skrevet 15. November 2012 Nydelige bilder av flotte hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts