Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan få endret resultater i DogWeb?


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Heisann

For rundt en mnd(29 sept) siden var det utstilling i radøyhallen utenfor Bergen. Det var Papillon og Phaleneklubben som arrangerte. Nkk og leder av papillonklubben er kontaktet. Men resultatene er ikke endret i DogWeb. Noen som vet om jeg skal mase på NKK eller på Papillonklubben?

Resultatene er 100% feile og hunden som fikk VG er plassert som BIR osv. Så det er jo ganske "Grove" feil.

Noen som vet?

Både eierene av VG hunder og BIR hunden har mailet litt rundt, men ingenting skjer.

Syns det har gått ganske lang tid mtp at resultatene var ute på webben bare en uke etter utstillingen, altså over 4 uker siden nå.

Noen som vet hvem vi kan mase på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg til at det er noen andre enn arrangøren som kan gjøre noe med det. NKK vet ikke de riktige resultatene da det er arrangøren som legger de inn. Så gjenstår det å se om også kritikkene er skrevet feil eller om det er "bare" registreringen av resultatene på Arra som er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp vært ute for samme feilen hos NKK hvor både arrangør og NKK ble kontaktet. Det var NKK som måtte rette opp det, men det skal sies at det i mitt tilfelle tok en del måneder før det ble gjort. Men jeg ville ha purret på NKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...