Nirm Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Er mudien der? Jeg er glad mine bare har kosefaktor 3, for om dette er middels kosing, så hadde selv jeg ikke holdt ut med en på 5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Pelsstell 1 på Mops? Det er ett ******* å børste Mops! Man kan stå og børste i 2 timer og likevel løsner det bare nye hår. *sukk* Mens golden har 3 i pelsstell. Må jeg begynne å stelle han nå? Eneste han har sett til børster er få-vekk-den-forbanna-røytinga-børsten. Og vaskes gjør han om han ruller seg i dritt eller døde fugler Mulig jeg er en dårlig hundeeier... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Malamute Kosefaktor 3 Kommer overens med barn 4 Vennlig overfor andre raser 3 Aktivitetsnivå 3 Mosjonsnivå 4 Lett å trene/oppdra 3 Pelsstell 3 Golden retriever Kosefaktor 5 Kommer overens med barn 4 Vennlig overfor andre raser 4 Aktivitetsnivå 4 Mosjonsnivå 4 Lett å trene/oppdra 4 Pelsstell 3 Har virkelig golden høyere aktivitetsnivå enn malamute? Vel, det er ihvertfall ikke riktig på de individene jeg har møtt. Og mosjonsnivået til en malamute er endel høyere enn på golden vil jeg si. Men ellers er jeg vel enig kanskje (selv om de malamutene jeg har møtt har kosefaktor 5 +, og min jente har vel 10 ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Er mudien der? Jeg er glad mine bare har kosefaktor 3, for om dette er middels kosing, så hadde selv jeg ikke holdt ut med en på 5. Mudi er der, ja: Kosefaktor: 3 Kommer overens med barn: 3 Vennlig overfor andre raser: 3 Aktivitetsnivå: 4 Mosjonsnivå: 4 Lett å trene/oppdra: 4 Pelsstell: 2 Shiba: Kosefaktor: 3 Kommer overens med barn: 3 Vennlig overfor andre raser: 2 Aktivitetsnivå: 4 Mosjonsnivå: 4 Lett å trene/oppdra: 3 Pelsstell: 2 Akita: Kosefaktor: 3 Kommer overens med barn: 2.5 Vennlig overfor andre raser: 1 Aktivitetsnivå: 3 Mosjonsnivå: 3 Lett å trene/oppdra: 2 Pelsstell: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Kan noen finne Japansk Spisshund? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Kan noen finne Japansk Spisshund? :) Kan noen finne Japansk Spisshund? :) Sure thing! Japansk spisshund: Kosefaktor: 3 Kommer overens med barn: 4 Vennlig overfor andre raser: 3 Aktivitetsnivå: 2 Mosjonsnivå: 2 Lett å trene/oppdra: 3 Pelsstell: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Myndene? Whippet og saluki? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Welsh springer spaniel Kosefaktor 3 Kommer overens med barn 3 Vennlig overfor andre raser 3 Aktivitetsnivå 4 Mosjonsnivå 4 Lett å trene/oppdra 3 Pelsstell 2 Jeg ville nå heller satt det sånn jeg da: Welsh springer spaniel Kosefaktor 4 Kommer overens med barn 4 Vennlig overfor andre raser 5 Aktivitetsnivå 4 Mosjonsnivå 4 Lett å trene/oppdra 4 Pelsstell 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis Skrevet 25. November 2012 Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 Papillon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunkereier Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Kosefaktor meg her og kosefaktor meg der... Kommer nok ikke til å betale noe for dette, nei Leste noen av artiklene som ligger ute for alle, synes i det minste de kan ordlegge seg på en måte som gjør at påstandene blir korrekte. Kommer ikke på noen eksempler, dessverre, men satt og humret litt for meg selv da jeg leste om hundens språk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Jeg ble bare så utrolig fortvilet av å lese kosthold-rådene, jeg. Huffameg. "Katter tåler litt salt, så du kan godt koke seien til katten i saltet vann." <.< Og det å si at dagligvarebutikkfôr er et fullfôr og dermed feiende flott å gi... Æsj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts