ceccy Skrevet 8. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Da har vi vært på ul og den viste *trommevirvel* Det blir valper i desember!! :-D 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Grattis!!! Hvor mange så dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 8. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Grattis!! Hvor mange så dere? Veterinæren talte i hvert fall 3. Hun mente hun så flere, men ville ikke si med sikkerhet ettersom det lå litt avføring i tarmen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*silje* Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Grattis!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 8. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Grattis! Takk Regner med jeg får deg på valpebesøk etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*silje* Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Takk Regner med jeg får deg på valpebesøk etterhvert Gjett om!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Grattulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 9. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Minst 3 valper pluss bæsj, ikke dårlig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Så bra! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Hurra ! Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikkesara Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Jeg tipper på 11.. to sorte tisper..og 9 brune hanner... :angel: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Litt bæsj og, ja. Da er det ihvertfall noe brunt inni der. Hoho! Nei, nå var jeg teit Jippi! Vi gleder oss, og jeg håper jeg får komme på valpebesøk! Er kjempe lenge siden jeg har besøkt et helt valpekull! Jeg tipper 7 valper. 5 tisper, 2 brune, 3 sorte. 2 hannhunder. Begge sort. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 6 valper. 2 tisper, 4 hannhunder. 4 sorte, en brun og en tric! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Gratulerer så mye; dette blir stort! Jeg får tippe jeg også da; da blir det som i vårt kull hehe. Tre gutter og fem jenter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 10. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Litt bæsj og, ja. Da er det ihvertfall noe brunt inni der. Hoho! Nei, nå var jeg teit Jippi! Vi gleder oss, og jeg håper jeg får komme på valpebesøk! Er kjempe lenge siden jeg har besøkt et helt valpekull! Jeg tipper 7 valper. 5 tisper, 2 brune, 3 sorte. 2 hannhunder. Begge sort. Selvfølgelig kan du få komme på valpebesøk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 6 valper. 2 tisper, 4 hannhunder. 4 sorte, en brun og en tric! Kan du snu om den der og si 4 tisper og 2 hannhunder? *ler* Må jo være drømmekullet. Men det kommer altså ikke noe tric Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Jeg kan godt ta en i tric altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Kan du snu om den der og si 4 tisper og 2 hannhunder? *ler* Må jo være drømmekullet. Men det kommer altså ikke noe tric Whaiiiiiii? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Tric-dalmatiner er ikke akkurat så vanlige :-P faktisk aldri sett eller hørt om tric i norge, kun på google jeg har sett de :-) Satser på at det holder seg til de normale fargene jeg, tror oppdretter ceccy gjør det samme ;-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 12. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Uke 4 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Så spennende Jeg gjetter 5 valper; 4 hanner og ei tispe. 1 brun gutt, resten sorte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Så søtt bilde; Drektighets-bilde med logrehale. Skikkelig dalmis Men jeg gjetter forresten farge jeg: (Skrev tidligere i tråden 7 valper, 4 gutter og 3 jenter) 2 brune gutter, 2 sorte gutter, 1 brun jente og 2 sorte jenter. (Og jeg går ut i fra at premien til den som gjetter rett er en valp? :D :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts