ida Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Dagens: Halvtin en hvitløksbaguett. Skjær opp en røkt kjøttpølse i skiver. Stikk skivene ned i sprekkene på baguetten. Stek i ovnen. Vips så har du gidder ikke lage middag middag 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Nudler - tilsett vann og krydder, vent, spis. Ferdigpizza - sett i ovnen, vent, spis Fjordland - sett i mikro, vent, spis 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Tomat,spinat,mozarella,avocado,rødløk,balsamico + litt olje. Vips,like kjapt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 I dag gadd ikke jeg heller å kokkelere. Satte ferdig fiskegrateng i ovnen og spiste noen kokte gulerøtter til, bare for å føle det ble litt sunt. Når samboer er syk har han gjerne lyst på bare kokt makaroni med hønsebuljong, og da har jeg noen ganger bare lagd meg en veldig enkel salat av pennepata, ruccola, rødløk og fetaost. Eneste "jobben" der er å koke pastaen og kutte litt av en rødløk, allikevel veldig godt, synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Løsningen her i dag var å kjøpe kinamat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Gå bort til naboen som er mamma, hold henne med selskap i 30 min mens hun lager ferdig middagen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Dette er tråden for meg ca 5 av dagene i uka I dag ble det faktisk middag hos farmor, men nå venter fjordland-risengrynsgrøt på meg i mikroen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Rema 1000 har noen nye sånne kinamatbokser, i frysedisken, som koster 25 kr stykke, og som man varmer i mikroen i syv minutter. Funker fint for late studenter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Anbefales på det sterkeste http://www.santamariaworld.com/no/Tex-Mex/na-er-tex-mex-pizzaen-her/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Enkel quesedilla. Tortillalefse stekt i panna brettet i to med norvegia og kokt skinke inni. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 brødskiver med majones og røkt ørret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Rugsprø med porsjonspakka makrell i tomat. Eneste dumme er at du må ete nærmere 6 stykker for å bli mett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Brødskive med fiskekake på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Hvor går grensen mellom middag og "ikke"middag kjenner jeg at jeg lurer på. Tidsforbruk? Koking? Steking? Multiple ingredienser? Sunnhetsgrad? Tid på døgnet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Se strengt på gubben: "det er din tur i dag" :bug: (<-morskt ansikt). Sette seg ned -> vente -> ferdig 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Se strengt på gubben: "det er din tur i dag" :bug: (<-morskt ansikt). Sette seg ned -> vente -> ferdig Den funker så fint! Godt dressert mannebein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Kjøpe en pakke rakfisk, koke poteter, og spise med lefse, rømme og løk... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Kjøpe en pakke rakfisk, koke poteter, og spise med lefse, rømme og løk... Ikke bare er det middag, men festmiddag. *Rister undrende på hodet* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Hvitløksbrød. To skiver Bacon. To skiver salami. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Kjøpe en pakke rakfisk, koke poteter, og spise med lefse, rømme og løk... Hvor får man kjøpt rakfisk egentlig? Jeg elsker det, men spiser bare hos onkel, fordi han lager det selv. Det er jo så himmelsk! Men vi har flattbrød og ikke lefse til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Ikke bare er det middag, men festmiddag. *Rister undrende på hodet* Jupp:) Men så er det så lettvindt som det kan bli... Orket ikke tanken på å lage mat nå på lørdag, så da ble det "fastfood" - rakfisk;-) Ane: Wangenstein' s rakfisk får du på de fleste dagligvarer. Skal man ha noe mer spennende (fra de andre gårdene, og lagrede varianter) må man nok på spesialbutikker, evt bestille.... Eller - du bor kanskje på vestlandet, du? Prøvde å få tak i rakfisk i Bergen en gang, og det var håpløst. Der må nok slikt bestilles?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 En kvart pizza m/salat fra middagen i går - takk og lov for rester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Her ble det peppes idag. Hadde egentlig tenkt å spise first price baguette med ost i mangel på noe annet, men samboer nekta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Pitapizza med rester og enkle saker og ting man finner i kjøleskapet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Blir noko så avansert som kvitløksbaguett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts